ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas

Postitus Postitas 750il »

mis vahet , kui õhulugeja on koonuse poolses otsas või on rõhu pool,

kuhu olex kõige õigem panna,(kuum traat õhulugeja),või vahet pole


TURBOGA AUTOL
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

minul on peale koonust ja ennem turbot.

seal on see teema ,et kui paned bypassi siis oleks vaja tsirkuleerida õhku nii,et õhulugejast asi enam uuesti läbi ei lähe aga samas peab õhk minema turbo ette muidu pole kasu.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Re: ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas

Postitus Postitas Fos »

750il kirjutas:mis vahet , kui õhulugeja on koonuse poolses otsas või on rõhu pool,

kuhu olex kõige õigem panna,(kuum traat õhulugeja),või vahet pole


TURBOGA AUTOL
kui su õhu lugeja suudab lugeda õhku, mis on rõhu all (st tööpõhimõtet pead täpselt teadma) siis mina paneks peale turbot .. sisselaskele võimalikult lähedale.

1) saad kasutada bov'i, mitte bypassi, kuna loetava õhu kogus ei muutu, kuigi sa lased vahepeal atmosfäri.
2) loetava õhu kogus ja mootorisse mineva õhu kogus on võimalikult täpne. Ei hakka jukerdama, kui kuskilt lekib sisselase (järelikult pead ise kontrollima aegajalt)
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Raceboy kirjutas:Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
ei saa su mõttest aru, küsimus oli, kuhu poole õhulugejat panna, kas enne või peale turbot, mitte kas ems või ecu...
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Fos kirjutas:
Raceboy kirjutas:Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
ei saa su mõttest aru, küsimus oli, kuhu poole õhulugejat panna, kas enne või peale turbot, mitte kas ems või ecu...
Räägin sellest, et programmeeritava aju soetamisel saab õhulugejast üldse lahti ja selliseid jamasid ei tule. Kui aru ei saa, tuleks kaasa mõelda.

Võistlustel oli näha, et auto segu oli totaalselt paigast ära (väga rikas) ja mingist olulisest võimsuse kasvust ei saa juttugi olla (võrreldes originaaliga).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

ma sain aru küll, mida sa mõtlesid, aga kui segu on rikas, siis ei ole see mitte õhulugeja olemasolu süü, vaid on mingisugune otsene süsteemi viga kuskil.
vigane regulaator, peetis lambda, leke sisselaske torustikus jne...

Näiteks kui sisselase lekib kuskilt, siis lähebki segu kangeks... visates õhulugeja minema saab küll EMS'iga segu paika, aga õhk läheb ikkagi kaduma kuskilt, see pole ju lahendus... enne tuleks aru saada, Miks ta kange on.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Põhiline häda on siiski see, et vabalthingava aju (ja veel tähtsam, fuel mapi) kasutades muutub ju segu rõhu tõustes lahjaks. Lahendus? Tõsta kütuse rõhku. Aga see rikub segu totaalselt ära light load ja cruise situatsioonis, mis omakorda tahmab küünlaid ja tulemuseks on see, et küünlad ei tööta korralikult enam ka boosted olukorras. Edasi pole vaja pikalt mõelda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

a... ma sain aru, et tal on segu kange kiirendades, mitte light-load ajal. Küsimus oli ka tsiteerides 750il :"TURBOGA AUTO" kohta.

oleks pidanud lisama, et vabalthingavast on ise tehtud turbo, vastasel juhul mapiga probleeme ei ole. Sellepärast hakaksingi mõtlema, et midagi peab ikka viga olema, kui segu kange.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

Raceboy kirjutas:Põhiline häda on siiski see, et vabalthingava aju (ja veel tähtsam, fuel mapi) kasutades muutub ju segu rõhu tõustes lahjaks. Lahendus? Tõsta kütuse rõhku. Aga see rikub segu totaalselt ära light load ja cruise situatsioonis, mis omakorda tahmab küünlaid ja tulemuseks on see, et küünlad ei tööta korralikult enam ka boosted olukorras. Edasi pole vaja pikalt mõelda.
1.nightracel sai mul sõidu aeg küte otsa sellepärast mingit minekut polnud,

2 on tekkinud probleem, et üks mootori pool ei tööta madalatel pööretel ennem töötas,sellepärast lööb musta välja u3000rpm, võtab teise poole järgi ja siis plahvatavab põlemata kütus,(arvan et süüte pool vigane)mis sil kogunenud
Vasta