Kle jah , imelik on ainult see et auto peale sellist trikki veel kuskil 10 tuhat maha sõitnud. Ja alumised rõngad on kõigil kolbidel terved. Karteri tuulutus jooxeb ikka maha , järgmine kord ehk vean sumpasse.
Edit: kahtlustada pole siin midagi , datalogid näitasid seda
Edit: küünlad olis sellised 1234
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Noh see on see sinu seadistamisele lähenemine, julge hundi rind on haavleid täis
Mina üritan esimestel sõitudel mootorit nagu sitta pilpa peal hoida, sa lased kohe tunde järgi.
Aga eks sul muidu olekski igav, Reimo auto sai ka ju jalust ära, vaja nüüd uus tegevus leida
Mootor läks pekki täpselt sellises seades nagu ta eelmine talv dünost tulles oli. Peale kaane tihendi midagi vahepeal ei muudetud. Mix ta haapsalus segu lahjaks lasi ei tea. Aga seadistatud oli ikka nii et algul segu rämedalt rikkax ja pärast datalogide järgi järjest lahjemax võetud , kuni jäis selline suht safe seade , peale 4k rpm segu 12.0-11 AFR. Üks võimalikest asjadest on see et paagis sai see anum tühjax mida sa oma paagil mõõtsid.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
See on ka jah võimalus, et paak tegi oma toredaid trikke.
Vectral tasuks see karmima sõitmise puhul suht täis hoida, kaalu küll lisandub aga turvalisust ka.
Huvitav kas suht kõrge TIP/backpressure selle ühe turboga kõrgel pöördel ka oma osa mängis.
george16v kirjutas: Karteri tuulutus jooxeb ikka maha , järgmine kord ehk vean sumpasse.
Ohh... Seda ei tohi teha. Auto hakkab hirmsasti haisema, kui mitte suitsema. Karterituululutusele pane see mängu filter otsa ja viska kuhugi allapoole lilkuma. Või osta see vahe jupp mis ennast õlitäis kogub.
Ära mingil juhul seda summutisse topi.
Aiai talvel sain vitsad nii ülelaadimisega kui ka vabalthingava autoga
Kondentsvesi pani need potsikud kinni
Suitsu oli palju ja turbo õlitihendid pekkis
Kusjuures ise ka Subaru peal kogenud, et kondentsiga saab 500ml potska väga kiiresti täis.
Korra kuus peab vähemalt veest tühjendama. Millega tuligi meelde, et pole ammu seda tühjendanud.