Opel Vectra 2000 1991a 'george16v

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Opel Vectra 2000 1991a 'george16v

Postitus Postitas george16v »

Tere siis ka siinsele rahvale!
Autox siis nagu mainitud vectra 2000 2l doch mootoriga.
Kuna vabalthingava lärinast sai kõrini (võimsus isenesest oli juba suht piisav , 0-100ni 7 sekki jne) siis otsustasin teha rahuliku piimaauto mis olex ka piisavalt vaikne. Et mitte kaotada kiiruses ja samas saavutada suhteliselt vaikne masin , tuligi peale panna turbo ja kuna garaasis juba ammu üx TD04H-13C turbo vedeles , siis saigi see aastavahetusel rõõmsalt peale pandud. Eelmine nädal sai ka dünos nalja pärast käidud ja enne seda üx 10minutit rõhuga mängitud ja kergelt seadistatud et päris ei uputax.
Numbrid tulid suht head , 257 jõudu rattas kuskil 5k pöörde juures ja kuskil 400nm oli seal 4k pöörde kandis , seda ei mäleta , kas see vääne oli rattas või mootoris. Rõhuga oli see jama , et 4k pöörde juures oli 1.1bar ja hakkas sealt vaikselt langema , 5k juures oli juba 0.7 peale kukkunud ja 6k juures aint 0.5 bari. Ise arvan et wastgate actuator on lihtsalt nõrk (originaalis 0.5bar) ja ei suuda wastegate-i enam kinni hoida. Arvatavasti tähendab see ka seda , et rõhk väljalaske kolles hakkab ka juba omajagu kasvama ja kui mõõta , siis ma ei imestaks kui ta sellise väikse turboga ei olex juba üle 1bari seal 5k pöörde juures. Kahjux ei ole egt andurit ega kella autos , nii et see on ainult teooria. Ahjaa , ajux on autol viimased kax aastat olnud megasquirt (nagu mu eelmiselgi autol)

Mootor:
madalamax treitud vanema tüübi vabalthingava kolvid
originaal kepsud , uued saaled tihendid jne.
td04h-13c turbo
ise tehtud sisselaske kolle
ise tehtud väljalaske kolle
sumpa joox on 2.5 otsast lõpuni koos otseläbi püttidega
olavi cooler
2.5 cooleri torustik
saab 9-5 aero plastik blow off (bosch originaal)
saab 9-5 aero küünlad (saabi tükid sellepärast , et vend on speedpartsi esindaja eestis :lol: )
bosch motorspordi coilpack ja originaal xe küünlajuhtmed

veermik on lihtsalt täiesti korda tehtud ja uued bilsu amordid pandud

piduritex on turboka/v6-e suppordid ja kettad 284mm

kere on ka korrashoitud ja tehtud niipalju kui vaja. ja auto välimuse olen ka koguaeg säilitanud originaalis , ei mingit tuning vidinaid , kunagi ehk veljed , aga see olex ka kõik

mihkel ehk paneb ka düno graafiku siia üles

mõni pilt ka siis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
;)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Väga kõva ja head numbrid.
Saabi by-bassi pead asendama mingi blow-offiga sest tühikäigul hoiab ta seda kogu aeg lahti ja imeb sealt tolmu sisse.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Isegi imestasin , et nii palju sellest turbost tuli , aga by-bassi kohta niipalju , et turbo nii väike , et sealt tühikäigul tuleb täiega õhku ja kui gaasi paned , siis lastakse see hetkega kinni ka. Algul oli plaan selle ots muidugi filtri alla vedada nagu peab , aga läx kiirex ja praegu on ta nii jäänud. Ex teise sisselaskega teeb ka uue torustiku ja siis parandab ka selle vea.
Viimati muutis george16v, 14.02.2008 10:51, muudetud 1 kord kokku.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Haige tüüp siia ka ära eksinud :-D

Mis sa jamad Georg, pane ilus replica BOV sinna, saad by-passina teda ka ju kasutada, kuidas tuju tuleb.
See turbo peaks suhtkoht otsas ka olema sinu mootorivõimsuse juures.
Kuna sul voolavus suht hea kaanel, siis ei ole ka ime, et rõhk ära kukub, kuna kõik eest ära tarbitakse.

Kodus üritan lõpuks kõigile osalejatele dynograafikud ka laiali saata.

Varsti siis hakkame minu M10-et samale tasemele upitama ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

niikaua kuni see ennast rõhu all kinni suudab hoida , ei tule sinna mingit muud junni :lol: see boschi junn peab oma 300 krooni ilusti välja teenima :lol:
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma tulen šaboteerin siis veidi seda klappi :-D

Panen video ka varsti sellest Georgi tõmbest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Sisselaske temp full loadis oli max 28 kraadi , päris hea arvestades et turbo oli viimase vindini aetud ja cooler on kuskil 30% stange taga peidus ;)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nagu Maxim ütles, et hea ventilaator on tal, et sul nii palju jõudu puhus (loe: ventilaator tekitas mootoris ülerõhu, turbo ju miniatuurne) :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Ega ausalt öelda polex keegi teine ka paremat põhjendust leida nendele numbritele , võttis ka temal ju suu päris naerule :lol:
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vabandan viivituse pärast aga lubatud graafik ja numbrid ning väike video.
Kuulake omaniku dynotõmbe lõpus :-D

Kokkuvõtlikult sain mina sellised tulemused:
220kw/296hp mootorist (192kw/258hp rattast) @ 4800rpm
475nm mootorist (413nm rattast) @ 4150rpm

Video --> http://www.youtube.com/watch?v=KneZSkW0kYw

Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mossemeez
Postitusi: 96
Liitunud: 04.07.2005 16:06

Postitus Postitas Mossemeez »

Kuidas pidamine on? kas kast on tavaline f16 või lsd-ga?
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

pidamine on nii ja naa , väga hull ei olegi , vaikselt hakkab juba harjuma. f20 käigukast on all , see juba vabalthingavana oli selline pool pidune , ex ta varsti viskab hambad laiali :lol:
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

väga kõva tulemus, vääne on võimas.
Aga kaua see orig moto sisu sellisele jõule vastu peab.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Praegu ei olegi asi selles kaua mootor vastu peab (nagunii see talle eriti ei meeldi) rohkem huvitab mind see , et mida üldse temaga teha saab. Kui leian endale sobiva mootori/turbo jne kombinatsiooni , küll siis teeb ka põhja mis sellele vastu peab ja keerab rõhku ka normaalselt.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

minu meelest ikka müstika et originaal sidur, kast ja kepsud seda asja kannatavad.
kastid lähevad mõnel mehel juba vabalthingavatel...ja kepse on ka kõveraks lastud tunduvalt väiksema väändega.
Nüüd jääme siis huviga ootama mis esimesena läheb :D

PS Hea naer oli :D:D:D
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Vasta