Palavik läks lõpuks üle ja näpud sügelevad. Ajasin auto soojaks ja hakkasin max boosti paika panema , boost cut on pandud hetkel 1.4 bar (240kpa megatunes) Soov oli saada boost samale tasemel nagu ta Dynomaxis oli ühe turboga et saax teha apples to apples võrdluse , ainuke muutus kogu auto juures on teise turbo lisamine. Lisaks veel et kui ühe turboga sai dünos käidud , siis oli turbo kompressori kojas 2 8mm auku mis olid jäänud sinna actuatori ümberpaigutamisest ja ei osanud arvata et need võiksid olla läbivad augud. Pihustite vahetamise ja testimise lükkasime edasi tänu kõrgendatud huvile meie liikuri suhtes

Pildid:
Üks turbo , max vääne dynos
Üks turbo , vahetult enne piirajat
Üks turbo , max jõud dynos
Kaks turbot , max rõhu saavutamine
Kaks turbot , rohkem enam ei julgenud , kuna pihustid olid ka samad mis ühe turboga , 360cc midagi sellist.
