Opel Vectra 2000 1991a 'george16v

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Rahvas nõuab update´i siin teemas :-D
Tahame su kollektorit näha :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Kuna auto oli mitu kuud seisnud , sest kaane tihend oli järgi andnud , siis tekkis vahepeal sinna teine turbo juurde (keegi kaval oli plokikaane ainult kergelt peale tõmmanud ja nii unustanudki ja see seal ei olnud nõus paigal püsima) . Siiamaani tundub et need kax TD04H-13C turbot sobivad sinna ülihästi , peale 3.5k pööret läheb hullumaja lahti. 4nda käiguga otse sõites asfaldil kuskil 4.5k pöörde juures ja siis lapats põhja vajutada siis tõuseb auto esiots õhku ja rehvid ringi :-D Muidugi jamasid on ka nagu alati , tundub et mootorile ei meeldinud see et tosool vedels paar kuud silindites ennem kui sai kaan maha võetud ja ära kuivatatud , nüüd on rõngad kinni ja tagant sinist tuleb :lol:

Pilt
Pilt
Pilt
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Krt peab sulle ikka külla tulema sinna maakohta ja vaatama millega sa vahepeal tegelenud oled :)

Millal laiali tõmbad asja uuesti?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

rebib hästi :-D.Sa Mihkel võid järgmine nädal minuga kaasa tulla.
rene_c20xe
Postitusi: 10
Liitunud: 21.10.2007 16:21
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas rene_c20xe »

see on jube elukas , roolimist on rohkem kui rekkameestel terve elu jooksul :-D
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Palavik läks lõpuks üle ja näpud sügelevad. Ajasin auto soojaks ja hakkasin max boosti paika panema , boost cut on pandud hetkel 1.4 bar (240kpa megatunes) Soov oli saada boost samale tasemel nagu ta Dynomaxis oli ühe turboga et saax teha apples to apples võrdluse , ainuke muutus kogu auto juures on teise turbo lisamine. Lisaks veel et kui ühe turboga sai dünos käidud , siis oli turbo kompressori kojas 2 8mm auku mis olid jäänud sinna actuatori ümberpaigutamisest ja ei osanud arvata et need võiksid olla läbivad augud. Pihustite vahetamise ja testimise lükkasime edasi tänu kõrgendatud huvile meie liikuri suhtes :lol: Pildid:

Üks turbo , max vääne dynos
Pilt

Üks turbo , vahetult enne piirajat
Pilt

Üks turbo , max jõud dynos
Pilt

Kaks turbot , max rõhu saavutamine
Pilt

Kaks turbot , rohkem enam ei julgenud , kuna pihustid olid ka samad mis ühe turboga , 360cc midagi sellist.
Pilt
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Täna võtsin 360cc pihustid välja ja panin 475cc. Kui ennem oli 4900 pööret ja 100% dutycycle segu 12.5 , siis nüüd 6200 pööret 99% dutycycle segu 13.4. Ehk siis sain naca üle 1000 pöörde juurde ennem kui lahjax tõmbab :lol: Kas siis järgmisex topelt pihustid ja uus bensiini pump/pumbad ? :-D
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mõõda ikka boosti ajal kütterõhku ka.
Pihustites ei pruugi probleem ju olla.
Või mõõda lihtsalt eri rõhkudel pumba tootlikus ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Pumba tootlikust ja rohku voiks ju moota , aga ma pakun et praegu on asi niigi pihustite ja pumba piirimail. Nii et tegeleda tulex molemaga , topelt pihusteid ja kax pumpa , voi siis panna tagasi single turbo :-D Yhe turboga oli ju asi litne , see lihtsalt ei joudnud suurtel pooretel enam boosti hoida ja 360cc pihustid toitsid ilusti kuni 6k poordeni , sest boost oli langenud 0.5bari peale selleks ajaks. Praegu aga ei ole mingit boosti langust , 4.5k pooret saavutataxe max boost ja peale seda hoiab piirajani valja. Topelt pihustite ja kahe pumbaga hoiax boosti ka 8k poorde juures samamoodi ;)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Ei tahaks lollina uude aastasse minna, ehk sa seletaksid, mida sa selle kahe turbo kombinatsiooniga saavutada tahad?
Kas asi on paremas spoolupis?
Või hoopis suuremas tootlikuses kõrgematel pööretel?
Või lihtsalt oli üleliigne turbo riiulis ruumi võtmas?
Kõik need probleemid oleks palju paremini lahendanud üks sobilik turbo.

Jõudu ja jaksu ja et motivatsioon ei raugeks.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Lihtsalt oli yks samasugune turbo veel olemas ja neid 475cc pihusteid on ka ja kuna mootor kangekaelselt keeldub suremast , siis ei olegi midagi muud teha kui uurida mis sellest kompotist valja pigistab. Paljalt interneti tarkusega pole ju midagi teha , enamus asju pead ikka omal nahal jargi proovima et saada aru mis tegelikult tootab ja mis mitte. Head vana loppu ;)
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See on see, kui poistel liigses koguses Opeli 16V XE mootoreid käes on :-D

Eks ma katsun uue aasta alguses sulle külla tulla, ammuilma seda lubanud.

Kahjuks on nii, et tihti annavad mootori sisedetailid alla oma lolluse tõttu mitte nende limiidi saavutamise tõttu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Hehe , nu ma sain veel yhe xe endale varuosadex , mis on muidugi hea , aga ma pole veel sellestki veel jagu saanud mis kapoti all on :lol:
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Kuna asi on suitsenud eelmise aasta augustist ja teise turbo lisamine ja häälestamine asja ei parandanud , siis sai eila pada laiali võetud.
Pilt
Õnneks on silindrid veel originaal mõõdus ja peale kerget hooni nagu uued. Tuleb siis järgmine komplekt kolbe ära treida , lisada topeltpihustid ja pump siis asi kokku lapata. Kui kiiresti , see sõltub palju teisi muudatusi viitsin teha.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

järeldan jutust, et kahtlustad lahjat segu. Aga vedas sul siis, et niigi läks. Rõngad päris kinni polnudki? Kolvid ise vist kõik natuke mustad, kas lasid karteri surve kah sisselaskesse?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta