BMW Z3 Coupe 2,8 -> turbo. Erik
Olin. Turbotamisega läheb nii, et "raud" on pmst nurgas ammu olemas aga asi on nii proosalise asja taga nagu tõstuk. Minu garaazi mahub ainult auto alla mahtuv käärtõstuk, mis uuena on u.30 raha aga pruugituna pole seda eriti saada. On olnud erinevaid lubadusi pruugitu saamiseks aga siiamaani on seis 0. Ilma ka ei tee eriti midagi, kuna turbo tuleb mootori külje peale, alla ja enamus töid on tehtavad ainult alt poolt. Eks paistab, kui ma pruugitut ei saa, teen selle tõstuki lõpuks ise.
Tiks tuleb jah, kuigi õli on parimatest parim, see tiks on m52`l muidugi suht tavaline asi. Kuna kone on juba üks jagu kilomeetreid läbinud, tuleks millalgi tõukurid vahetada.
Tiks - tikusuks, hea on see, et suht olematute modidega on see auto rajal suhteliselt kiire, esimese hooga vist veermiku rohkem ei näpiks. Muidu ajan äkki küüneviha sisse
. Kui vaid jõudu rohkem oleks, saaks ringiajast sekundi - poolteist maha ja hirmutaks Lille ja Silwerit
ja mõnda evot ka ehk.
Eelmisel hooajal oli saugas parim: 1,09,5 midagi
Nüüd: 1,06,6
Ei saagi nüüd aru, kas edasiminek ainult rehvist, pidurist ja mõnest M jupist, või inimene ise arenenud. Endaarust ei tee seal rajal midagi erilist...
P.S sain ka tõstuki lõpuks aga ennem tuleb üks traktori ratatastega monstrum ära arstida ja siis ehk saab hakata Z lammutama.
Tiks - tikusuks, hea on see, et suht olematute modidega on see auto rajal suhteliselt kiire, esimese hooga vist veermiku rohkem ei näpiks. Muidu ajan äkki küüneviha sisse


Eelmisel hooajal oli saugas parim: 1,09,5 midagi
Nüüd: 1,06,6
Ei saagi nüüd aru, kas edasiminek ainult rehvist, pidurist ja mõnest M jupist, või inimene ise arenenud. Endaarust ei tee seal rajal midagi erilist...
P.S sain ka tõstuki lõpuks aga ennem tuleb üks traktori ratatastega monstrum ära arstida ja siis ehk saab hakata Z lammutama.
No aga tee ära, kui hakkab minu autost nagu postist mööda sõitma siis see motiveeriks mind sellist jurakat vahele viskama: http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htmerik kirjutas:Kui vaid jõudu rohkem oleks, saaks ringiajast sekundi - poolteist maha ja hirmutaks Lille ja Silweritja mõnda evot ka ehk.

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Olles ise sama probleemiga erinevate autode puhul tegelenud, tuleks karterisse lisavaheseinad meisterdada (kui alumiiniumist põhi, siis alukeevitusega kinni lasta). Mõistagi tasub hoolikalt jälgida, et õli oleks alati ikka maksimumis, mitte poole vms peal.tehke karter ja õlivõtt korda
Selle vastu aitab muidugi kõige paremini kuivkarter, kuid ilmselt pole seda jõukohane ega mõtekas lihtsalt vahel rajalkäimiseks muretseda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma mõtlesin hirmutamise all seda, et kui sa mingi hetk ennast lõdvaks lased või ei ole lihtsalt hea päev, siis äkki saan sarnase aja. Sest sellist veermiku nagu sul, ei jaksa ma veel ehitada. Tõenäoliselt oleks isegi 300 hobujõulisena raske ringiaega sekund - poolteist parandada, nagu sa ütlesid see on Saugas terve igavik.Silwer kirjutas: No aga tee ära, kui hakkab minu autost nagu postist mööda sõitma siis see motiveeriks mind sellist jurakat vahele viskama: http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htm
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TEN3631B36
Leidsin jah mingid junnid, mida karterisse keevitada, tundub et käsitsi täiesti tehtav. Kui karter maha tuleb, eks siis vaatab seda teemat uuesti.
Leidsin jah mingid junnid, mida karterisse keevitada, tundub et käsitsi täiesti tehtav. Kui karter maha tuleb, eks siis vaatab seda teemat uuesti.
siin ver2 - http://www.vacmotorsports.com/db/images/e36-opb.jpg
ja siin kutt tegi sama asja ise - http://www.brazeauracing.com/oilpan.htm
PS! Sul see M50 sisselase on alles veel ja ehk üle? Mõtlesin, et nokitseks..
ja siin kutt tegi sama asja ise - http://www.brazeauracing.com/oilpan.htm
PS! Sul see M50 sisselase on alles veel ja ehk üle? Mõtlesin, et nokitseks..
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)