BMW Z3 Coupe 2,8 -> turbo. Erik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Olin. Turbotamisega läheb nii, et "raud" on pmst nurgas ammu olemas aga asi on nii proosalise asja taga nagu tõstuk. Minu garaazi mahub ainult auto alla mahtuv käärtõstuk, mis uuena on u.30 raha aga pruugituna pole seda eriti saada. On olnud erinevaid lubadusi pruugitu saamiseks aga siiamaani on seis 0. Ilma ka ei tee eriti midagi, kuna turbo tuleb mootori külje peale, alla ja enamus töid on tehtavad ainult alt poolt. Eks paistab, kui ma pruugitut ei saa, teen selle tõstuki lõpuks ise.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Vahepeal tehtust:

Piduriklotsid on nüüd Ferodo DS`d
Rajarehvid Toyo R888
Amordilaagrid - padjad on Z3M päritolu.
Tellimuses on Z3M`i stabikad, mis on sutsu jämedamad, ehk tulevad augustiks ära...

Kui ainult norm hinnaga tõstuki saaks...
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Kas laupäeva Saugas kippus "tiks" sisse tulema?
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Tiks tuleb jah, kuigi õli on parimatest parim, see tiks on m52`l muidugi suht tavaline asi. Kuna kone on juba üks jagu kilomeetreid läbinud, tuleks millalgi tõukurid vahetada.
Tiks - tikusuks, hea on see, et suht olematute modidega on see auto rajal suhteliselt kiire, esimese hooga vist veermiku rohkem ei näpiks. Muidu ajan äkki küüneviha sisse :lol: . Kui vaid jõudu rohkem oleks, saaks ringiajast sekundi - poolteist maha ja hirmutaks Lille ja Silwerit :lol: ja mõnda evot ka ehk.

Eelmisel hooajal oli saugas parim: 1,09,5 midagi
Nüüd: 1,06,6

Ei saagi nüüd aru, kas edasiminek ainult rehvist, pidurist ja mõnest M jupist, või inimene ise arenenud. Endaarust ei tee seal rajal midagi erilist...


P.S sain ka tõstuki lõpuks aga ennem tuleb üks traktori ratatastega monstrum ära arstida ja siis ehk saab hakata Z lammutama.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

erik kirjutas:Kui vaid jõudu rohkem oleks, saaks ringiajast sekundi - poolteist maha ja hirmutaks Lille ja Silwerit :lol: ja mõnda evot ka ehk.
No aga tee ära, kui hakkab minu autost nagu postist mööda sõitma siis see motiveeriks mind sellist jurakat vahele viskama: http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htm

8)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Erik, väga bro :)
Rajal paistis, et tiks tuli alles siis, kui õli kuumaks läks.
~2 ringi oli OK.

PS. tänud et pool teed tlna vedasid... räme uni tuli endal peale :S



ja Silwer, ära mängi õnnega :D
niikuinii olid Lillest kiirem, tema oli ju täis-slikiga :D
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Parimatest parim on ilmselt Castroli 10w60. endal sama moto sisuliselt, tea kas peaks õlijahutusradika ka ikkagi külge ühendama? või on mingi muu õlivariant veel olemas ...
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

viga ei ole õli temperatuuris
ei ole ka hüdrode vanuses


see on juba ammu läbikäidud teema. tiksus nii m50ga kui ka uue m54ga. ei ole vahet kas õliradikaga või ilma. ei ole suurt vahet ka mis õliga.
tiksuma hakkab siis kui kurve keerad.
tehke karter ja õlivõtt korda
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Nii palju kui mina bmw mootoreid olen näind ja kuulnud, siis kõigil on mingi spetsiifiline "bmw tiks" sees. Viimase generatsiooni bmw mootoreid pole küll eriti kuulda saand.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Patrik, kas konkreetne know how mida ja kuidas teha on sul olemas.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

tehke karter ja õlivõtt korda
Olles ise sama probleemiga erinevate autode puhul tegelenud, tuleks karterisse lisavaheseinad meisterdada (kui alumiiniumist põhi, siis alukeevitusega kinni lasta). Mõistagi tasub hoolikalt jälgida, et õli oleks alati ikka maksimumis, mitte poole vms peal.

Selle vastu aitab muidugi kõige paremini kuivkarter, kuid ilmselt pole seda jõukohane ega mõtekas lihtsalt vahel rajalkäimiseks muretseda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Silwer kirjutas: No aga tee ära, kui hakkab minu autost nagu postist mööda sõitma siis see motiveeriks mind sellist jurakat vahele viskama: http://www.capa.com.au/eaton_m90data.htm

8)
Ma mõtlesin hirmutamise all seda, et kui sa mingi hetk ennast lõdvaks lased või ei ole lihtsalt hea päev, siis äkki saan sarnase aja. Sest sellist veermiku nagu sul, ei jaksa ma veel ehitada. Tõenäoliselt oleks isegi 300 hobujõulisena raske ringiaega sekund - poolteist parandada, nagu sa ütlesid see on Saugas terve igavik.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Olen seda Turner motorsports pakutavat kitti piilunud aga paari alutüki eest 200$ välja käia on natuke palju imo.
oma peaga ei oska ühtegi lisavaheseina sinna teha.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... TEN3631B36

Leidsin jah mingid junnid, mida karterisse keevitada, tundub et käsitsi täiesti tehtav. Kui karter maha tuleb, eks siis vaatab seda teemat uuesti.
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

siin ver2 - http://www.vacmotorsports.com/db/images/e36-opb.jpg

ja siin kutt tegi sama asja ise - http://www.brazeauracing.com/oilpan.htm

PS! Sul see M50 sisselase on alles veel ja ehk üle? Mõtlesin, et nokitseks..
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Vasta