hents99 kirjutas:Huvitav oleks mõne commonrail diisli graafikut võrdluseks näha, need peaks vähemalt 1500 pööret madalamalt jõudu tootma hakkama. Selle hx55 ärkab turbo päris hilja :D
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.
Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.
Hx52 on veel.

See graafik on natuke nihkes ka, tegelikult olid 5500 tõmbed, loeb natuke vähem. Pole mõtet 6500 tõmbeid teha kuna tipp on nagunii enne 5500. Vahe on selles et mul on piiraja näiteks 6800rpm ja kui vaja siis sinna ta käib ka, vääne küll lõpus kukub, aga ta käib igas asendis 6000+ pööret. Common railid surevad juba enne 4000rpm, neil on tegelikult efektiivne pööretevahemik veel väiksem. OMC-l näiteks pole kasu kui on 1000nm 2000 pöörde juures sest reaalselt on pööre koguaeg redline'i juures, tänavasõidus on jällegi vastupidi.