Ei ole midagi kunagi lahti võtnud, nukad olid üsna ümarad ja 20a mersusid remontinud mehaanik ütles et 470k sõitnud autodel ei ole veel nukad kulunud, see mootor reaalselt ehk 700k sõitnud.hents99 kirjutas:Mersu...polegi muud lisada. Pool milkut sõitnud stock mootori kohta suht hea. Sa pole veel std kaanetihendit vahetanud?
MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Seda minagi. Pole veel sellist motot kohanud alla 500-600k km'i. Saksas sõidetakse milku maha ja tuuakse siia mängimiseks 
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Eelmise OMC teine katse läks selle nahka et turbo külmakoja küljes olev kiirliitega plasttoru oli sulama läinud, ots umbne. Kuna sealt on võetud rõhk nii boosti kellale kui ka ALDA-le, siis ei näitanud rõhku ega andnud ka kütet peale, uue toruga sõitis jälle. Enne viga üles ei leidnud kui alles turbot maha võttes, visuaalselt oli kõik korras.


Enne dünot oli ajalooline hetk kus mootor sai esimesed uued jupid, jäigemad klapivedrud ja kuna vedru tugiseibid on tihendite all siis ka uued sääretihendid. Nukkvõllid olid üsna kulunud, need asendusid vähem kulunutega.







Enne dünot oli ajalooline hetk kus mootor sai esimesed uued jupid, jäigemad klapivedrud ja kuna vedru tugiseibid on tihendite all siis ka uued sääretihendid. Nukkvõllid olid üsna kulunud, need asendusid vähem kulunutega.





Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Huvitav oleks mõne commonrail diisli graafikut võrdluseks näha, need peaks vähemalt 1500 pööret madalamalt jõudu tootma hakkama. Selle hx55 ärkab turbo päris hilja :D
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.
Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.
Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Hx52 on veel.hents99 kirjutas:Huvitav oleks mõne commonrail diisli graafikut võrdluseks näha, need peaks vähemalt 1500 pööret madalamalt jõudu tootma hakkama. Selle hx55 ärkab turbo päris hilja :D
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.
Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Õigus jah, hx52. Kas vaatan uue turbo välja? Ma võiks HX52 oma G wagenile juurde panna, saaks lõppjõudu ka, et treilat vedada vms.
Õnneks vanakooli diisel käib pöördesse, samas väikse pöördevahemiku katab ära käigukast, reeglina 6+ käiku ja peaülekanded reeglina kiired.
Eks OMC`l näeb, kas võimsamad commonrailid on kohal.
Õnneks vanakooli diisel käib pöördesse, samas väikse pöördevahemiku katab ära käigukast, reeglina 6+ käiku ja peaülekanded reeglina kiired.
Eks OMC`l näeb, kas võimsamad commonrailid on kohal.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Kujutan ette, kuidas sellise boostiga sõitnuna tundub alla 2bar boosti täiesti vabalthingav. Jaksu!
Lauda nitro
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Alla 2bari rõhk on vastutuul:) ot sõnakõlks kusagilt meelde jäänud:dmurjam kirjutas:Kujutan ette, kuidas sellise boostiga sõitnuna tundub alla 2bar boosti täiesti vabalthingav. Jaksu!
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Palju õnne:) 4km jäi puudu et 300km/h klubisse saada
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Tuli jah 296kmh seekord, eks 4kmh jääb kripeldama aga samas tehnika kestis ja päeva üldarvestuses 6. koht on täitsa okei, arvestades et 5 esimest ei olnud eriti lihtsad pillid. Varsti saab ehk videot ka, tegelikult oli salongis gopro, aga läks meelest käima panna.bmwre39 kirjutas:Palju õnne:) 4km jäi puudu et 300km/h klubisse saada
http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tul ... 2016&acm=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
MPR on tõesti hea:) telli või customina mida vaid soovidJaan kirjutas:Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Kuidas nad 3bari juures kestavad?Jaan kirjutas:Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.
-
mitsu_manic
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sai sõitu nähtud. Väga hea tulemus. Diisli rekord vist lausa?
Alguses on ulme lagin, kui läksid, turbo ringi käima hakkas, siis kadus vaikselt ära.
Allapoole väiksemat turbot ette vaja ainult.
Alguses on ulme lagin, kui läksid, turbo ringi käima hakkas, siis kadus vaikselt ära.
Allapoole väiksemat turbot ette vaja ainult.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Üle-eelmise aasta diisli rekord oli 2.5tdi audi 230kmh, eelmisel aastal sõitsin selle 280 peale ja nüüd 296. Sel korral oli ka reaalne konkurent, samasuguse mersu mootoriga e46 kupee mis sõitis 288kmh.mitsu_manic kirjutas:Sai sõitu nähtud. Väga hea tulemus. Diisli rekord vist lausa?
Alguses on ulme lagin, kui läksid, turbo ringi käima hakkas, siis kadus vaikselt ära.
Allapoole väiksemat turbot ette vaja ainult.
Alguses on lagin ja suitseb, kui spoolima hakkab siis kaob lagin ära ja lõpus kaob suits ka praktiliselt ära. 8mm pump on tunduvalt teravama käiguga kui eelmine 7.5mm.