MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

hents99 kirjutas:Mersu...polegi muud lisada. Pool milkut sõitnud stock mootori kohta suht hea. Sa pole veel std kaanetihendit vahetanud?
Ei ole midagi kunagi lahti võtnud, nukad olid üsna ümarad ja 20a mersusid remontinud mehaanik ütles et 470k sõitnud autodel ei ole veel nukad kulunud, see mootor reaalselt ehk 700k sõitnud. :)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

Seda minagi. Pole veel sellist motot kohanud alla 500-600k km'i. Saksas sõidetakse milku maha ja tuuakse siia mängimiseks :)
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Eelmise OMC teine katse läks selle nahka et turbo külmakoja küljes olev kiirliitega plasttoru oli sulama läinud, ots umbne. Kuna sealt on võetud rõhk nii boosti kellale kui ka ALDA-le, siis ei näitanud rõhku ega andnud ka kütet peale, uue toruga sõitis jälle. Enne viga üles ei leidnud kui alles turbot maha võttes, visuaalselt oli kõik korras.

Pilt

Pilt

Enne dünot oli ajalooline hetk kus mootor sai esimesed uued jupid, jäigemad klapivedrud ja kuna vedru tugiseibid on tihendite all siis ka uued sääretihendid. Nukkvõllid olid üsna kulunud, need asendusid vähem kulunutega.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

Huvitav oleks mõne commonrail diisli graafikut võrdluseks näha, need peaks vähemalt 1500 pööret madalamalt jõudu tootma hakkama. Selle hx55 ärkab turbo päris hilja :D
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.

Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

hents99 kirjutas:Huvitav oleks mõne commonrail diisli graafikut võrdluseks näha, need peaks vähemalt 1500 pööret madalamalt jõudu tootma hakkama. Selle hx55 ärkab turbo päris hilja :D
Sa peaks ikka selle väikse HY35 ette puhuma panema, saaksid tänaval ka sõita. Siis käiks 2000 pöördest lõpuni. Ruumipuudus on C-klassil muidugi põhiprobleem.

Kuuldavasti on Eestis juba omajagu 535TT diisleid, mil jõudu 450+kW (ilmselt siis 1200+Nm). Mis turbodega, seda ei tea kahjuks.
BMW`dega tegelevad võiksid graafikuid linkida vms, ise paraku bmw foorumis ei kola ja siin pole keegi nendest projektidest juttu teinud.
Hx52 on veel. :) See graafik on natuke nihkes ka, tegelikult olid 5500 tõmbed, loeb natuke vähem. Pole mõtet 6500 tõmbeid teha kuna tipp on nagunii enne 5500. Vahe on selles et mul on piiraja näiteks 6800rpm ja kui vaja siis sinna ta käib ka, vääne küll lõpus kukub, aga ta käib igas asendis 6000+ pööret. Common railid surevad juba enne 4000rpm, neil on tegelikult efektiivne pööretevahemik veel väiksem. OMC-l näiteks pole kasu kui on 1000nm 2000 pöörde juures sest reaalselt on pööre koguaeg redline'i juures, tänavasõidus on jällegi vastupidi.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

Õigus jah, hx52. Kas vaatan uue turbo välja? Ma võiks HX52 oma G wagenile juurde panna, saaks lõppjõudu ka, et treilat vedada vms.

Õnneks vanakooli diisel käib pöördesse, samas väikse pöördevahemiku katab ära käigukast, reeglina 6+ käiku ja peaülekanded reeglina kiired.
Eks OMC`l näeb, kas võimsamad commonrailid on kohal.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas murjam »

Kujutan ette, kuidas sellise boostiga sõitnuna tundub alla 2bar boosti täiesti vabalthingav. Jaksu!
Lauda nitro
Kasutaja avatar
bmwre39
Postitusi: 142
Liitunud: 27.05.2013 21:54
Asukoht: jõgevamaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas bmwre39 »

murjam kirjutas:Kujutan ette, kuidas sellise boostiga sõitnuna tundub alla 2bar boosti täiesti vabalthingav. Jaksu!
Alla 2bari rõhk on vastutuul:) ot sõnakõlks kusagilt meelde jäänud:d
Black smoke....also the tires
Kasutaja avatar
bmwre39
Postitusi: 142
Liitunud: 27.05.2013 21:54
Asukoht: jõgevamaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas bmwre39 »

Palju õnne:) 4km jäi puudu et 300km/h klubisse saada
Black smoke....also the tires
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

bmwre39 kirjutas:Palju õnne:) 4km jäi puudu et 300km/h klubisse saada
Tuli jah 296kmh seekord, eks 4kmh jääb kripeldama aga samas tehnika kestis ja päeva üldarvestuses 6. koht on täitsa okei, arvestades et 5 esimest ei olnud eriti lihtsad pillid. Varsti saab ehk videot ka, tegelikult oli salongis gopro, aga läks meelest käima panna. :-D

http://www.onemile.ee/?lang=et&page=tul ... 2016&acm=1" onclick="window.open(this.href);return false;


Pilt
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas Jaan »

Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.
Kasutaja avatar
bmwre39
Postitusi: 142
Liitunud: 27.05.2013 21:54
Asukoht: jõgevamaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas bmwre39 »

Jaan kirjutas:Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.
MPR on tõesti hea:) telli või customina mida vaid soovid
Black smoke....also the tires
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Jaan kirjutas:Nüüd pead selle nõrgima lüli- Holseti välja vahetama. See on umbes 15a ajast maas. Täna just sain tiiru vr6 + Masterpower turboga. 700hp turbs ja põhimõtteliselt tuleb järele nagu mõte. Hind on isegi kopikas soodsam kui Holseti agraarkraamil.
Kuidas nad 3bari juures kestavad?
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas mitsu_manic »

Sai sõitu nähtud. Väga hea tulemus. Diisli rekord vist lausa?

Alguses on ulme lagin, kui läksid, turbo ringi käima hakkas, siis kadus vaikselt ära.
Allapoole väiksemat turbot ette vaja ainult. 8)
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

mitsu_manic kirjutas:Sai sõitu nähtud. Väga hea tulemus. Diisli rekord vist lausa?

Alguses on ulme lagin, kui läksid, turbo ringi käima hakkas, siis kadus vaikselt ära.
Allapoole väiksemat turbot ette vaja ainult. 8)
Üle-eelmise aasta diisli rekord oli 2.5tdi audi 230kmh, eelmisel aastal sõitsin selle 280 peale ja nüüd 296. Sel korral oli ka reaalne konkurent, samasuguse mersu mootoriga e46 kupee mis sõitis 288kmh.
Alguses on lagin ja suitseb, kui spoolima hakkab siis kaob lagin ära ja lõpus kaob suits ka praktiliselt ära. 8mm pump on tunduvalt teravama käiguga kui eelmine 7.5mm.
Vasta