K:bi-turbo+kompressor järjestikku?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Raceboy kirjutas:Kui süsteem järjestikku (compound) teha, siis arendatavate rõhkude tulemus sisselaskes ei ole mitte summa, vaid korrutis (nt 1.5 bar x 2 bar vms)
1.5 bar x 2 bar = 3 bar
see tundub täiesti loogiline.

aga näiteks:

0.5bar x 0.5bar = 0.25 bar

:?: :?: :?:
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Absoluutrõhke tuleks kasutada korrutamisel.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

ivar kirjutas:Absoluutrõhke tuleks kasutada korrutamisel.
Ehk tood mingi näite arvutuse näol?

0.5bar x 0.5bar-i korral oleks tulemus 1.25bar? :roll:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Näiteks minu toodud 1.5 x 2 = 3bar ongi absoluutrõhuna, ehk 2bar boostina.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

R129 kirjutas:Ei saa mina sellest korrutamisest aru. Loll näide: mõlemad ülelaadijad lööksid üksinda 0,8 bar. Pannes kaks järjestikku on 0,64 ???
Näide kaks: oK kui on 1 ja 1 bar siis on tulemus loogiline 1.
Näide kolm: ülisuur turbo tekitab 2 bar (piiramatu õhuhulk oletame) kui tema taha on nüüd föön mis defaultina teeb 0,8 bar, kas ta siis ei suuda seda 2 korda tihedamat õhku enam 0,8 bar võrra suurendada? Korrutades on tulemus 1,6?? Või sain ma nüüd kõigest valesti aru?

Aga selge - vastus küsimusele on saadud - need turbod ei sobi mitte kohe.
Ma ju kirjutasin palju sinu soovitud diferentsiaalrõhkudega jadamisi kokku saab ülerõhku, mõnevõrra rohkem juba väikeste rõhkude juures, kui paralleelse süsteemiga. See suur kompressoriga mesa mootor toodab piisavalt gaase, et väga suuri turbosid pöördesse ajada ja ei olegi üldse esimesele astmele suurt rõhku vaja, piisab täiesti juba kui piirajani kasvab boost kõigest 0,2 - 0,3 bar-ini kompressori sisendis. Aga selleks on vaja tõesti suuri turbosid, mis väga väikesel rõhul suudavad liigutada väga suurt õhukogust.
R129
Postitusi: 19
Liitunud: 15.07.2008 16:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas R129 »

Sellest turbo mõõtmetest sain ma aru. "Korrutamisreeglis" oligi küsimus selles, et ma ei arvestanud absoluutrõhkusid.

Tänud vatuste eest - asi selge.
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Vasta