R129 kirjutas:Ei saa mina sellest korrutamisest aru. Loll näide: mõlemad ülelaadijad lööksid üksinda 0,8 bar. Pannes kaks järjestikku on 0,64 ???
Näide kaks: oK kui on 1 ja 1 bar siis on tulemus loogiline 1.
Näide kolm: ülisuur turbo tekitab 2 bar (piiramatu õhuhulk oletame) kui tema taha on nüüd föön mis defaultina teeb 0,8 bar, kas ta siis ei suuda seda 2 korda tihedamat õhku enam 0,8 bar võrra suurendada? Korrutades on tulemus 1,6?? Või sain ma nüüd kõigest valesti aru?
Aga selge - vastus küsimusele on saadud - need turbod ei sobi mitte kohe.
Ma ju kirjutasin palju sinu soovitud diferentsiaalrõhkudega jadamisi kokku saab ülerõhku, mõnevõrra rohkem juba väikeste rõhkude juures, kui paralleelse süsteemiga. See suur kompressoriga mesa mootor toodab piisavalt gaase, et väga suuri turbosid pöördesse ajada ja ei olegi üldse esimesele astmele suurt rõhku vaja, piisab täiesti juba kui piirajani kasvab boost kõigest 0,2 - 0,3 bar-ini kompressori sisendis. Aga selleks on vaja tõesti suuri turbosid, mis väga väikesel rõhul suudavad liigutada väga suurt õhukogust.