M: UUS TURBO K31

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

cdx65
Postitusi: 5
Liitunud: 26.09.2005 10:52

Postitus Postitas cdx65 »

kes se turbo voib s4-le panna, 2.2T originaali asemel?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Soodus
7000 eek-i
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

7000.- on see küll ülikõva ost. Kahjuks enda projekti jaoks liiga suur :(


Aga kes tagab tõelist kiirenduspilli siis siit seda saab :D

2,0liitrine - 400m aeg 9sek @ 235km/h

http://www.garage-phantom.se/forum/view ... hp?pid=475

Leidsin mingeid spec-e veel.
Kompressor dia 71mm.
Turbin dia 75mm.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

KKK vist eriti oma map-e ei avalda aga on sul näiteid, mis mootoritel seda turbot edukalt kasutatud on?

Jääb ilmselt rida 6 2.5 liitrisele 24 klappi mootorile liiga suureks?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

M-Tech kirjutas:KKK vist eriti oma map-e ei avalda aga on sul näiteid, mis mootoritel seda turbot edukalt kasutatud on?

Jääb ilmselt rida 6 2.5 liitrisele 24 klappi mootorile liiga suureks?
Ei jää, aga boostima hakkab kuskil 4000rpm juures.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Ei ole sellist asja nagu liiga suur turbo, on vaid erinevad pöötetevahemikud ;).

Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Audiophile kirjutas:Ei ole sellist asja nagu liiga suur turbo, on vaid erinevad pöötetevahemikud ;).

Markus
lohutad ennast jah? :-D mõned näited suurtest turbodest:

Pilt

Pilt
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

lohutad ennast jah? mõned näited suurtest turbodest:
Ma olen enda valikuga päris rahul, auto ikka täiesti tänavaauto, ei midagi extreemi. Sry Viljar OT eest.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No suureks jäämise all mõtlesingi just seda, et turbo tuleb suht hilja taha.

Kuna ei ehita drag autot, siis tänavasõiduks tahaks et turbo vähemalt 2500 pöördelt normaalselt boostima hakkaks.
Üldlevinud K26 natuke liiga väike ilmselt, sest lõpp kukkus ~5,5k pealt ära vajuma M20 mootoriga.
Samas boosti lõi üles küll väga madalalt ja linnas oli täitsa mõnus paugutada.

Ma ise arvan, et K29 oleks nende kahe vaheline kompromiss.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

2.5 mootori jaoks tänavale on sobiv ilmselt K27
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See kõik on suhteline, sest kõik taandub tiivikute mõõtmetele ja neid on igal turbol (K26, 27,28,29,31 jne) mitu-mitu.
Kui konkreetse K31 kuumaosa nr on 10 või rohkem, pole ta 2,5l mootori jaoks absoluutselt (tänavasõiduks) sobiv. Parimad jäävad vahemikku 7-9.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Ma pakun et Sa võiks seda müüa siiski tqhq-s. Seal mootorid vähe sobivamad.

Originaalis taolised turbod 8-12liitristel diiselveokatel ja kasutatakse palju ka tractor pulling'us.

Siin kuskilt üks jutt kuidas kahest turbost üks saada...

It can truly be called a hybrid in that it mates an S200 turbine and center section to a KKK K31 Compressor wheel. One of our aftermarket guys told me about it and he sold one to a guy that runs a full race 1.8L Honda that's making over 700HP!
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Huvi on praegugi üsna suur arvestades ps-e ja telefonikõnesid.Info liigub väikeses Eestis üllatavalt kiiresti. Aga tõsiseid ehitajaid leidub vähe.
Konkreetne turbo on teoreetiliselt tänase päeva seisuga müüdud
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
EQeddy
Postitusi: 9
Liitunud: 23.08.2005 21:31
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas EQeddy »

Ma olex huvitatud sellest turbost kui on veel myygis....???
msn: sepaeq@hot.ee
Vasta