M: UUS TURBO K31
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
7000.- on see küll ülikõva ost. Kahjuks enda projekti jaoks liiga suur 
Aga kes tagab tõelist kiirenduspilli siis siit seda saab :D
2,0liitrine - 400m aeg 9sek @ 235km/h
http://www.garage-phantom.se/forum/view ... hp?pid=475
Leidsin mingeid spec-e veel.
Kompressor dia 71mm.
Turbin dia 75mm.

Aga kes tagab tõelist kiirenduspilli siis siit seda saab :D
2,0liitrine - 400m aeg 9sek @ 235km/h
http://www.garage-phantom.se/forum/view ... hp?pid=475
Leidsin mingeid spec-e veel.
Kompressor dia 71mm.
Turbin dia 75mm.
KKK vist eriti oma map-e ei avalda aga on sul näiteid, mis mootoritel seda turbot edukalt kasutatud on?
Jääb ilmselt rida 6 2.5 liitrisele 24 klappi mootorile liiga suureks?
Jääb ilmselt rida 6 2.5 liitrisele 24 klappi mootorile liiga suureks?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei jää, aga boostima hakkab kuskil 4000rpm juures.M-Tech kirjutas:KKK vist eriti oma map-e ei avalda aga on sul näiteid, mis mootoritel seda turbot edukalt kasutatud on?
Jääb ilmselt rida 6 2.5 liitrisele 24 klappi mootorile liiga suureks?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
No suureks jäämise all mõtlesingi just seda, et turbo tuleb suht hilja taha.
Kuna ei ehita drag autot, siis tänavasõiduks tahaks et turbo vähemalt 2500 pöördelt normaalselt boostima hakkaks.
Üldlevinud K26 natuke liiga väike ilmselt, sest lõpp kukkus ~5,5k pealt ära vajuma M20 mootoriga.
Samas boosti lõi üles küll väga madalalt ja linnas oli täitsa mõnus paugutada.
Ma ise arvan, et K29 oleks nende kahe vaheline kompromiss.
Kuna ei ehita drag autot, siis tänavasõiduks tahaks et turbo vähemalt 2500 pöördelt normaalselt boostima hakkaks.
Üldlevinud K26 natuke liiga väike ilmselt, sest lõpp kukkus ~5,5k pealt ära vajuma M20 mootoriga.
Samas boosti lõi üles küll väga madalalt ja linnas oli täitsa mõnus paugutada.
Ma ise arvan, et K29 oleks nende kahe vaheline kompromiss.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See kõik on suhteline, sest kõik taandub tiivikute mõõtmetele ja neid on igal turbol (K26, 27,28,29,31 jne) mitu-mitu.
Kui konkreetse K31 kuumaosa nr on 10 või rohkem, pole ta 2,5l mootori jaoks absoluutselt (tänavasõiduks) sobiv. Parimad jäävad vahemikku 7-9.
Kui konkreetse K31 kuumaosa nr on 10 või rohkem, pole ta 2,5l mootori jaoks absoluutselt (tänavasõiduks) sobiv. Parimad jäävad vahemikku 7-9.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma pakun et Sa võiks seda müüa siiski tqhq-s. Seal mootorid vähe sobivamad.
Originaalis taolised turbod 8-12liitristel diiselveokatel ja kasutatakse palju ka tractor pulling'us.
Siin kuskilt üks jutt kuidas kahest turbost üks saada...
It can truly be called a hybrid in that it mates an S200 turbine and center section to a KKK K31 Compressor wheel. One of our aftermarket guys told me about it and he sold one to a guy that runs a full race 1.8L Honda that's making over 700HP!
Originaalis taolised turbod 8-12liitristel diiselveokatel ja kasutatakse palju ka tractor pulling'us.
Siin kuskilt üks jutt kuidas kahest turbost üks saada...
It can truly be called a hybrid in that it mates an S200 turbine and center section to a KKK K31 Compressor wheel. One of our aftermarket guys told me about it and he sold one to a guy that runs a full race 1.8L Honda that's making over 700HP!
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Huvi on praegugi üsna suur arvestades ps-e ja telefonikõnesid.Info liigub väikeses Eestis üllatavalt kiiresti. Aga tõsiseid ehitajaid leidub vähe.
Konkreetne turbo on teoreetiliselt tänase päeva seisuga müüdud
Konkreetne turbo on teoreetiliselt tänase päeva seisuga müüdud
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Ma olex huvitatud sellest turbost kui on veel myygis....???
msn: sepaeq@hot.ee
msn: sepaeq@hot.ee