C20xe kolvid.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Aga kui panna 1,2mm - 1,7mm tihend, kas sellega läheks nukkvõllide ajastus liiga varajaseks ?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.

+1
Küll aga kompenseerib selle veidikenegi madaldatud surveaste ja kolbe pealt maha treides kaob se effekt samamoodi. :roll:
Samuti pole reeglit, et mis kraadist edasi nukk enam ei tööta, sest eks se kasvab ehk võrdeliselt kaane tõstmisega aga tee nii nagu teised on teinud ja töötab sinulgi.... usun et 1-1,5mm tõstmisel on mõte ja selle korral käib mootor ka pärast ilusti aga tõestust selle kohta pole.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Jh, mingi 1,5 mm plokikaanetihendi panekski siis. Nüüd ei jää muud yle kui korralik tihend mõistliku hinnaga otsida.
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

cthen kirjutas:
SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)
Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

SharkRider kirjutas:
cthen kirjutas:
SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)
Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).
C20XE kolvid on 9mm paksud...
Vasta