SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)
SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
+1
Küll aga kompenseerib selle veidikenegi madaldatud surveaste ja kolbe pealt maha treides kaob se effekt samamoodi.
Samuti pole reeglit, et mis kraadist edasi nukk enam ei tööta, sest eks se kasvab ehk võrdeliselt kaane tõstmisega aga tee nii nagu teised on teinud ja töötab sinulgi.... usun et 1-1,5mm tõstmisel on mõte ja selle korral käib mootor ka pärast ilusti aga tõestust selle kohta pole.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)
Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).
SharkRider kirjutas:Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)
Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).