see oli apexi avcr, ekraan varastati ära ja see on kõik mis alles kapoti all.Mihkel kirjutas:Oled kindel, et see parempoolne on Apex-i toodang?
Odavatel hiina AutoGauge kelladel on väljastpoolt täpselt samasugune MAP andur kaasas.
AutoGauge andurit ma muidugi täppismõõturina ei kasutaks.
O: MAP sensori
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 30.10.2008 14:29
- Asukoht: TLN
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 30.10.2008 14:29
- Asukoht: TLN
Scooby, kas sa tead selle anduri sisendpinget?
Osadel on see 12V, teistel 5V. Viimast vaja olekski.
Väljund on üldiselt vist alati 0...4,9V.
Mingit termokompensatsiooni sel anduril ilmselt pole. GM-l on ta olemas ja kuuldavasti üsna oluline asi.
Hädapärast vist kõlbaks, kui muud vahepeal ei teki
Osadel on see 12V, teistel 5V. Viimast vaja olekski.
Väljund on üldiselt vist alati 0...4,9V.
Mingit termokompensatsiooni sel anduril ilmselt pole. GM-l on ta olemas ja kuuldavasti üsna oluline asi.
Hädapärast vist kõlbaks, kui muud vahepeal ei teki

Saab 9000CDE 2,3T
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 30.10.2008 14:29
- Asukoht: TLN
kahjuks ei tea. kontrollida vaja jalgpallipumbaga ja testriga.av kirjutas:Scooby, kas sa tead selle anduri sisendpinget?
Osadel on see 12V, teistel 5V. Viimast vaja olekski.
Väljund on üldiselt vist alati 0...4,9V.
Mingit termokompensatsiooni sel anduril ilmselt pole. GM-l on ta olemas ja kuuldavasti üsna oluline asi.
Hädapärast vist kõlbaks, kui muud vahepeal ei teki

sisend pinget ju küsis kuid mu arust just enamsti on maf +12v +5v ja mass ning siis väljundid (kui eksin ärge näkku lööge:D)ScoobyKiller kirjutas:kahjuks ei tea. kontrollida vaja jalgpallipumbaga ja testriga.av kirjutas:Scooby, kas sa tead selle anduri sisendpinget?
Osadel on see 12V, teistel 5V. Viimast vaja olekski.
Väljund on üldiselt vist alati 0...4,9V.
Mingit termokompensatsiooni sel anduril ilmselt pole. GM-l on ta olemas ja kuuldavasti üsna oluline asi.
Hädapärast vist kõlbaks, kui muud vahepeal ei teki
Mitte ei saa aru mida sa selle viimase lausega öelda tahtsid 
Prooviks alusta 5V tahalükkamisest ja vaata mida väljund teeb.
Enamuses peaks MAP-id vist siiski 5V olema, osad üksikud on 12V ja ka ilmselt korpuse sees converditud 5V peale.

Prooviks alusta 5V tahalükkamisest ja vaata mida väljund teeb.
Enamuses peaks MAP-id vist siiski 5V olema, osad üksikud on 12V ja ka ilmselt korpuse sees converditud 5V peale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.