O: MAP sensori

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

ScoobyKiller
Postitusi: 23
Liitunud: 30.10.2008 14:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ScoobyKiller »

Mihkel kirjutas:Oled kindel, et see parempoolne on Apex-i toodang?
Odavatel hiina AutoGauge kelladel on väljastpoolt täpselt samasugune MAP andur kaasas.
AutoGauge andurit ma muidugi täppismõõturina ei kasutaks.
see oli apexi avcr, ekraan varastati ära ja see on kõik mis alles kapoti all.
ScoobyKiller
Postitusi: 23
Liitunud: 30.10.2008 14:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ScoobyKiller »

leidsin internetis paar pilte

Pilt
Pilt

only thing is the mounnting bracket on the back of the map sensor is cracked off.
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas av »

Scooby, kas sa tead selle anduri sisendpinget?
Osadel on see 12V, teistel 5V. Viimast vaja olekski.
Väljund on üldiselt vist alati 0...4,9V.
Mingit termokompensatsiooni sel anduril ilmselt pole. GM-l on ta olemas ja kuuldavasti üsna oluline asi.
Hädapärast vist kõlbaks, kui muud vahepeal ei teki :roll:
Saab 9000CDE 2,3T
ScoobyKiller
Postitusi: 23
Liitunud: 30.10.2008 14:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ScoobyKiller »

av kirjutas:Scooby, kas sa tead selle anduri sisendpinget?
Osadel on see 12V, teistel 5V. Viimast vaja olekski.
Väljund on üldiselt vist alati 0...4,9V.
Mingit termokompensatsiooni sel anduril ilmselt pole. GM-l on ta olemas ja kuuldavasti üsna oluline asi.
Hädapärast vist kõlbaks, kui muud vahepeal ei teki :roll:
kahjuks ei tea. kontrollida vaja jalgpallipumbaga ja testriga. :)
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ScoobyKiller kirjutas:
av kirjutas:Scooby, kas sa tead selle anduri sisendpinget?
Osadel on see 12V, teistel 5V. Viimast vaja olekski.
Väljund on üldiselt vist alati 0...4,9V.
Mingit termokompensatsiooni sel anduril ilmselt pole. GM-l on ta olemas ja kuuldavasti üsna oluline asi.
Hädapärast vist kõlbaks, kui muud vahepeal ei teki :roll:
kahjuks ei tea. kontrollida vaja jalgpallipumbaga ja testriga. :)
sisend pinget ju küsis kuid mu arust just enamsti on maf +12v +5v ja mass ning siis väljundid (kui eksin ärge näkku lööge:D)
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mitte ei saa aru mida sa selle viimase lausega öelda tahtsid :shock:

Prooviks alusta 5V tahalükkamisest ja vaata mida väljund teeb.
Enamuses peaks MAP-id vist siiski 5V olema, osad üksikud on 12V ja ka ilmselt korpuse sees converditud 5V peale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas av »

Mõõtes peaks selguma tõesti :)
Näiteks GM sensor, sisendpinge 5V:
3bar MAP (atmosfäärirõhul) - väljund 1,75V
2bar MAP (atmosfäärirõhul) - väljund 2,55V

Osad Vems'i omad olid küll 12V sisendiga kui õigesti mäletan.
Saab 9000CDE 2,3T
Vasta