"4000RPM jõud kaob" teema muutus tegelikult vahepeal teemaks "jõudu pole". See sai fixitud -minek on parem, palju parem, võib gaasi vajutada ja läheb 4K RPM'ni jõuliselt, ja vahel harva ka punaseni. Mida rohkem aeg edasi juhtub selline asi, et heal juhul kaob 4-4500 vahemikus 30KW nagu ära, ja halval juhul kaob ca 100KW ära. Peale selle on sel ajal jällegi detonatsiooni kuulda

- teeb 1-3 tõksu läbi enne kui poomine lõppema hakkab, mõni kord ei ole midagi kuulda ja siis olen proovinud edasi lasta, ja peale 4500 vms nagu jõud taastuks. Paar korda on täristanud nagu kuulipilduriga seal 4-5K juures. Jõud hakkab kaduma nagu tsipa enne kui kuuldav-deto tekib, sealt edasi ei taha muidugi vajutada, seega asi võiks ikkagi olla nagu segus kinni,
Kui pumba tootlikus natuke lahja, siis peaks kaduma ju võimsus, aga madalamal pöördel peaks vääne püsima, kuna enamus ajast on pihustid kinni. Seega see, et peale seda VE magusat kohta võimsus taastub, viitab muule probleemile. See 4500 on vist täiteaste kõige parem seega pihustusaeg jms kõige pikem.
Ma pole automaatkastiga eriti enne sõitnud, aga mulle tundub, et masina response võiks kah parem olla - mu teine auto 1.1 karpa kiirendab kah esimese sekundi paremini, ja noh sellist asja küll pole, et kui gaasi õrnalt puudun, siis rehv (185mm

) tahaks piuksuda vms. Kui kõik paigas, peaks ka automaadiga kogemata ikkagi ratta ringi saama, arvan.
mis viitaks aga süüte hilisesele või jällegi valelele segule.
Veel 1 tähelepanek: kui rõhk, taga, tuleb kapotialt paar lühikest ps-ps sisinat, mida alati pole kuulnud. ( Mul tulemüürist 1 kummi-lulla välja tõmmatud ja kõik on hästi kuulda )
On ka veel muidugi võimalik, et asi on süütes - see on ka ju 1 kahest S13 tüüpveast - CAS andur - või lihtsalt paigast ära.
Ise kahtlustan, et pihusti PW lihtsalt pole piisav ja mingi imekombel hingab mootor rohkem, kui aju seda näeb. Mõni andur kalab vms.
Boostikell näitab 0.8bar, ja fuel-cut'i võiks eeldada alles kuskil 1bar peal nagu ma kuskilt kuulnud olen, kuigi see sõltub MAFi signaalist ja RPM'ist. Või mis?
Krt oleks pidanud ikka PW mõõtmis-funktsiooniga DVoltmeetri ostma
(Opelil mõõtsin kunagi läpaka helikaardi mikri-sisendiga
- kui muu ei aita, peaks juhtmed taha panema.)
Ja 7a tagasi oli opelil kah sarnane kala, mis kadus ise ära kui mootor korra lahti-kokku käis, nii et ei saanudki teada, milles viga
Pumba pistik peabki olema mingit valget kreemi täis, et veekindel oleks?
Oeh. Peaks uuesti kütuserõhku mõõtma. Mihkel näita nüüd kõigile, kui abi-valmis sa oled

võibolla mõni pole veel aru saanud.
Edit: Meenus 1 asi, et kui mõõtsime vana pumbaga, siis tühikäigul vaakumi eemaldamine regulaatorilt bena rõhku ei tõstnud, mis võis olla ka nõrgast pumbast, aga ei ole välistatud ka see, et see voolik ei töötagi.
nissanil seal ju veel 1 väike klapp kah vahel, mis peaks käivitamise ajal rõhku üleval hoidma. Ja kui aus olla, siis auto käivitub 2-3x kehvemini kui mu teine S13 käivitus.
Seda õnneks lihtne järgi proovida - 1. katsun, kas seal on vaakum, ja teiseks panen selle vooliku otse SL'sse - äkki Aigo ajas küüneviha vahele.