4000RPM jõud kaob

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

4000RPM jõud kaob

Postitus Postitas Astrona »

mootor: täiesti stock CA18DET - automaatkastiga

Autol mingist hetkest, kui vihmaga Tartust tulin, 3200RPM üles poole jõud vaikselt kaduma (võib olla isegi niisama natuke uimane) ja 4000RPM juures on praktiliselt piiraja. Möödasõidul 1. kord ehmatas ära, ei lähe edasi ega tagasi :) Kui lasen gaasi maha, siis läheb olukord paremaks ja tekib mingi tõmme ja üle 4500RPM liigub jälle nagu edasi. Ja üldse tundub ka rahulikult sõites, et gaasi tõstes kiirendus kasvab.
Tollest kalast saab ruttu üle kui gaasiga mängida 1cm üles-alla. Mistõttu tundub, nagu õhumõõdik ei töötaks vms, et pedaali peale rikastab. Samas muidu sujuvalt vajutades töötab hoopis paremini.
Peale kala, sumpast mingit pauku läbi ei käi.
Kala ajal on turbo rõhk stabiilselt üleval.
Külmalt oleks nagu väiksem kala.
Üldiselt mingit klõbinat kuulda pole, kuigi 1 kord käis mingi kiire kõva kolin läbi sel ajal - tundus nagu valjem kui tavaline detonatsioon.
Vanad küünlad olid sellised naguke tahmased-mustad, aga elektroodi otsad juba heledamad ja valged täpid peal.
Noh autol oli boosti-leke rõhuvoolikus, mille hiljuti kõrvaldasin. 1000km tagasi (eelmine omanik) sõitis 95 bensiiniga'ga, mille asendasin ruttu 98'ga kui boostilekke abiga kerget vaikset klõbinat maantee kiirustel pehmel vajutusel kuulsin.
Seega ei teagi, kas need küünlad rääkisid uuest kalast. Pole viitsind kohe peale kala, süüdet välja keerata ja küünalt maha kraapida, et värsket infot saada.

Kuna niikuinii alles ostsin auto siis hooldus mõttes alustasin lihtsamatest asjadest...Vahetasin ära
* õhufiltri
* kütusefiltri
* küünlad
* 1 süütepooli, millel oli küünla ots roheliseks tõmbunud.
* tegin aju restarti (1min aku maha. Äkki peaks kauem hoidma:?:)
* panin Statoili 98 paaki
Ja natuke nagu oleks paremaks läind, aga poob ikka täiega.

Kütuse rõhku, pihustusaega, 3 süütepooli pole kontrollinud. Peale selle natuke nagu ikka susiseb, kui kergelt kiirendan. Kahtlustan ka BOV'i - äkki too kah lekib (muidu ta juhtimine peaks õige olema, sest boostikell kah samast august võetud vaakumsignaaliga).

Vat juba palju aega võtab, kui viga otsides kõik asjad ükshaaval ära vahetada.
Mis oleks kõige tõenäolisem probleemi põhjus? Kust jätkata?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mul oli viimane kord öö läbi klemm maas ja mõistus loksus ise paika autol. Mis sa uue autoga teed? lapi vana kokku parem.
Hakab ta sul surgema ka kui poob 4000rpm peal?
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Re: 4000RPM jõud kaob

Postitus Postitas singervinger »

Astrona kirjutas: Kütuse rõhku pole kontrollinud.
Alusta sealt
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

se jah läbikäidud kala :-D

mul oli kül suurem osa kalast süütes,ehk CAS nuudid olid kulunud.
strobo peale ja siis pumpa vahetama ;)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:Mul oli viimane kord öö läbi klemm maas ja mõistus loksus ise paika autol. Mis sa uue autoga teed? lapi vana kokku parem.
Hakab ta sul surgema ka kui poob 4000rpm peal?
Et siis alla öö ei pruugi loksudagi paika?
Lähen tõmban siis kohe maha, et homme proovida.
Surgema? Nagu Turbo Surge? Ei usu. Surema? Ei sure, hoiab ilusti kiirust, ei mingit jõnksutamist ega midagi. Boostikell hoiab 0.75-0.8 kanti - uus turbo.
Ülevaatuse läbis puhtalt, seega ilma koormuseta vist jah andurid väga suures ulatuses kalada ei tohiks.
Lapin rajamasina kah kokku, lissalt pean plaani, olenevalt plaanist, peaks nüüd Juulis ta vaikselt liikuma saama ja siis palju seadistamist + putitamist jms, ja too probleem on mu chill.cruise.all.stock.masinal automaat kast, tümm sees, 185mm rehv all :lol:, kõik vidinad küljes, mis tehases pandi, pehmed puksid ja 2-3x vähem võimu - täiesti teine auto ja plaan ongi: jätta too igapäevaseks.
junsu kirjutas:se jah läbikäidud kala :-D
mul oli kül suurem osa kalast süütes,ehk CAS nuudid olid kulunud.
strobo peale ja siis pumpa vahetama ;)
See veel puuduks, et CASi ja nukkvõlli vahetama peaks - ei kujuta ette, kuda ta süüte nii paigast ära saaks ajada ja samas sõidab peale seda ilusti edasi - sünkroonist välja ei jää ju, seega nuudid üle ei saa käia, aga eks näis.
Benapump siis nii lahjaks jäänd? Pagassi vaiba all oli natuke palju niiskust, äkki see tegi pumba ühenduse nõrgaks. Vaatan tolle kah üle.
singervinger kirjutas:
Astrona kirjutas: Kütuse rõhku pole kontrollinud.
Alusta sealt
Ei taht sealt alustada, kuna kui ta kohapeal näitab norm rõhku, siis üsna keeruline seda kella sõiduajal nähtavaks vedada, et boosti all kontrollida.
Aga ok vaatan, äkki tühikäigul juba mingi kala. Peab ta hoidma 3bar miinus vaakum ehk vaakumvoolikuta 3bar?

Aitäh.
Ühesõnaga, ühine arvamus on, et bena ei saa kätte. Andureid ei kahtlusta keegi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oma aja ära elanud kütusepump peaks S13 tüüpviga vist olema.
Ja pumpa saadki ainult sõidu ajal kontrollida, kuna muul ajal ju pumbalt tootlikust ei nõuta.
1L/H tootlikusega suudab ta sul 2.5-3bar-i küll hoida aga kas ka 100L/H tootlikuse juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Astrona kirjutas:
singervinger kirjutas:
Astrona kirjutas: Kütuse rõhku pole kontrollinud.
Alusta sealt
Ei taht sealt alustada, kuna kui ta kohapeal näitab norm rõhku, siis üsna keeruline seda kella sõiduajal nähtavaks vedada, et boosti all kontrollida.
Aga ok vaatan, äkki tühikäigul juba mingi kala. Peab ta hoidma 3bar miinus vaakum ehk vaakumvoolikuta 3bar?

Aitäh.
Ühesõnaga, ühine arvamus on, et bena ei saa kätte. Andureid ei kahtlusta keegi.
Vaakumvoolikuta 3 bari, voolikuga 2.5,
sealjuures kui vooliku ära võtad, peaks poomine mõnevõrra väiksemaks ka jääma.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

singervinger kirjutas: Vaakumvoolikuta 3 bari, voolikuga 2.5,
sealjuures kui vooliku ära võtad, peaks poomine mõnevõrra väiksemaks ka jääma.
ei usu et väiksemaks jääb, kui voolik lahti võtta ja 0.8bar boosti juures membraani enam ei suruta. Ega seda kala eriti polegi, kui gaasi ei vajuta, ja kui vajutan on rõhk kohe üleval, see siuke väike turbo ju. Kui pump ei jaksa, siis vist regulaator ei tohiks avanedagi.

ok, saan teise auto pealt pumba võtta ja proovida - see vb ongi lihtsam kui rõhku mõõtma hakata.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma võin sul humanitaarabi korras aidata kütuserõhku mõõta. :-D
Olemas vastava pikkusega voolikud ja korralik hydroscandi rõhukell.
Aga ise mängid bensiiniga (loe: voolikute ühendamine), mina ennast määrida eriti ei viitsi.

Ja mina ei viitsiks ühte tööd 2x teha ehk parem osta kohe uus paagisisene Walbro sinna asenduseks näiteks, juhul kui pump tuksis.
Seda saad mõõtes teada. Originaal pump on SHIT kuubis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Mihkel kirjutas: Ja mina ei viitsiks ühte tööd 2x teha ehk parem osta kohe uus paagisisene Walbro sinna asenduseks näiteks, juhul kui pump tuksis.
Mis mõte siis mõõta on, kui sa enne mõõtma ei tule, kui Astronal teine pump olemas. :-D Ostab teise pumba ära ja siis sa tuled mõõdad et näe, korras on .

Kui ta 4k peal väga kinni poob, siis sul on kindlasti olemas ka narrowband(või tavaline multimeeter), mis näitab nii suure kütuse puuduse ära küll.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma mõtlesin 2x töö tegemise all pumba vahetust.
Et siis: Igapäevaautolt pump maha -> Rajaautolt pump maha -> Igapäevaautole rajaauto pump peale -> (Kütuserõhu mõõtmine) ->
Igapäevaauto pump tuksis -> Igapäevaautolt pump maha -> Rajaautole pump peale -> Igapäevaautole uus pump peale -> Täiega peeneks lasta.
Saaks hoopis nii: Humanitaarabina igapäevaauto kütuserõhutest -> Pump tuksis -> Vana pump välja -> Uus pump sisse -> Täiega peeneks lasta :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Fos kirjutas:
Mihkel kirjutas: Ja mina ei viitsiks ühte tööd 2x teha ehk parem osta kohe uus paagisisene Walbro sinna asenduseks näiteks, juhul kui pump tuksis.
Mis mõte siis mõõta on, kui sa enne mõõtma ei tule, kui Astronal teine pump olemas. :-D Ostab teise pumba ära ja siis sa tuled mõõdad et näe, korras on .

Kui ta 4k peal väga kinni poob, siis sul on kindlasti olemas ka narrowband(või tavaline multimeeter), mis näitab nii suure kütuse puuduse ära küll.
Einoh, mul endal WB kah olemas, aga niisama ühekordseks diagnoosimiseks ei viitsiks teda teise pealt maha kraapida.
Mihkel vist mõtles, seda et lihtsam on osta uus pump kui võtta vanalt korras pump ja siis osta uus pump, ehk 2 korda paigaldada. no ja kui viga polndki selles, siis praegune jääks tagavaraks.
OK ma üritan narrowbandiga enne veenduda, et asi on kütuse puudulikkuses. Siis jääb veel 2 varianti, pihustite juhtimine või kütuse pumpamine.
Tõsi jutt,benafiltri vahetusega määrisin ennas korralikult benaseks, igast august muudkui voolas voolas voolas :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
sx200
Postitusi: 65
Liitunud: 12.12.2006 0:13
Asukoht: tallinn - kesk-eesti

Postitus Postitas sx200 »

Läbi käidud tee! Mul ka alguses poos kinni. Ja seda niikaua kuni pump yldse enam elulootust ei näidanud!!
Ühesõnaga olen 100% kindel et pump on tuksis!!!! Aga igaks juhuks võid bensiini rõhu ära mõõta ;)
200sx
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks te ikkagi kõige kaugemast otsast pihta hakkate?
Kõige lihtsam on kütuserõhukell korra taha visata, Mäealuses üks tänavaots sõita ja pilt selge.
Ei ole mõtet jalgratast leiutada. Saab 5min tööga pildi selgeks.

Ja olen korra juba sellise veaga S13 diagnoosinud, seega tuttav tee.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

S13 Service manual ütleb:
1.96bar kui vaakum ühendatud
2.45bar kui vaakum lahti ühendatud.

Tean, et minu teise S13 oma hoidis aga 3 at. hmm
Mihkel, kas 5-6 paiku täna sobiks sulle, mulle rõhukella laenata?

Hakkab vist jah ära surema üldse, täna oli juba madalamalt kah päris uimane.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta