Autol mingist hetkest, kui vihmaga Tartust tulin, 3200RPM üles poole jõud vaikselt kaduma (võib olla isegi niisama natuke uimane) ja 4000RPM juures on praktiliselt piiraja. Möödasõidul 1. kord ehmatas ära, ei lähe edasi ega tagasi

Tollest kalast saab ruttu üle kui gaasiga mängida 1cm üles-alla. Mistõttu tundub, nagu õhumõõdik ei töötaks vms, et pedaali peale rikastab. Samas muidu sujuvalt vajutades töötab hoopis paremini.
Peale kala, sumpast mingit pauku läbi ei käi.
Kala ajal on turbo rõhk stabiilselt üleval.
Külmalt oleks nagu väiksem kala.
Üldiselt mingit klõbinat kuulda pole, kuigi 1 kord käis mingi kiire kõva kolin läbi sel ajal - tundus nagu valjem kui tavaline detonatsioon.
Vanad küünlad olid sellised naguke tahmased-mustad, aga elektroodi otsad juba heledamad ja valged täpid peal.
Noh autol oli boosti-leke rõhuvoolikus, mille hiljuti kõrvaldasin. 1000km tagasi (eelmine omanik) sõitis 95 bensiiniga'ga, mille asendasin ruttu 98'ga kui boostilekke abiga kerget vaikset klõbinat maantee kiirustel pehmel vajutusel kuulsin.
Seega ei teagi, kas need küünlad rääkisid uuest kalast. Pole viitsind kohe peale kala, süüdet välja keerata ja küünalt maha kraapida, et värsket infot saada.
Kuna niikuinii alles ostsin auto siis hooldus mõttes alustasin lihtsamatest asjadest...Vahetasin ära
* õhufiltri
* kütusefiltri
* küünlad
* 1 süütepooli, millel oli küünla ots roheliseks tõmbunud.
* tegin aju restarti (1min aku maha. Äkki peaks kauem hoidma:?:)
* panin Statoili 98 paaki
Ja natuke nagu oleks paremaks läind, aga poob ikka täiega.
Kütuse rõhku, pihustusaega, 3 süütepooli pole kontrollinud. Peale selle natuke nagu ikka susiseb, kui kergelt kiirendan. Kahtlustan ka BOV'i - äkki too kah lekib (muidu ta juhtimine peaks õige olema, sest boostikell kah samast august võetud vaakumsignaaliga).
Vat juba palju aega võtab, kui viga otsides kõik asjad ükshaaval ära vahetada.
Mis oleks kõige tõenäolisem probleemi põhjus? Kust jätkata?