Jõuad ehk Olavi juurde uue pumba järgi ka siis veel
4000RPM jõud kaob
Sõida mul garaaži juurest läbi Mäealusest, lükkame korra otsad külge.
Jõuad ehk Olavi juurde uue pumba järgi ka siis veel
Jõuad ehk Olavi juurde uue pumba järgi ka siis veel
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Asi siis mõõdetud ja sõiduajal hoidis rõhku kohati alla 2 bar-i 
Tallates ei tõusnud kella osuti kuhugi vaid ainult langes.
Tallates ei tõusnud kella osuti kuhugi vaid ainult langes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
singervinger
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
Ei tahaks hästi uskuda, et originaal regulaatori voolavus on sitem kui walbro tootlikus.
Sest muud moodi ei saa küll kütusepump regulaatori rõhku muuta.
Sest muud moodi ei saa küll kütusepump regulaatori rõhku muuta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Crac kirjutas:Mis võiks olla antud mootori normaalne bensiinirõhk?Mihkel kirjutas:Asi siis mõõdetud ja sõiduajal hoidis rõhku kohati alla 2 bar-i
Tallates ei tõusnud kella osuti kuhugi vaid ainult langes.
Endale infoks lihtsalt!
Tänud
sellepärast rääkiski, et tuleb mõõta, kuna ei tea.singervinger kirjutas:Põhimõtteliselt võiks mõõta ka pärast pumba vahetust, kas tuleb 2.0 ja 2.5 või 2.5 ja 3.0. Sealjuures võib ka Walbro vanast regulaatorist tugevam olla ja segu liiga rikkaks lükata.
service manual, minu vana regulaator ja eri inimesed räägivad eri juttu. Loodan täna aega leida, ja pump külge saada - siis ehk mihkliga veel väike ring.
Arvan, et ta peaks hoidma 2 tphiköigu, 2.5 @0bar ja 3.2@0.7bar kuni 3.3bar.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mina usuks 99% service manuali juttu mitte teiste juttu.
Vähemalt seni kuni ise pole üle kontrollinud.
Kui service manual ütleb, et base pressure on 2.5bar ilma vaakumita/hõrenduseta, siis nii ta ka olema peaks.
Ehk siis ~2bar vaakumiga/hõrendusega ja vastavalt baasrõhk + boost rõhu alas.
Vähemalt seni kuni ise pole üle kontrollinud.
Kui service manual ütleb, et base pressure on 2.5bar ilma vaakumita/hõrenduseta, siis nii ta ka olema peaks.
Ehk siis ~2bar vaakumiga/hõrendusega ja vastavalt baasrõhk + boost rõhu alas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ja tühikäigul ta seda hoidiski ju.Mihkel kirjutas:Ehk siis ~2bar vaakumiga/hõrendusega ja vastavalt baasrõhk + boost rõhu alas.
Nonii, uus pump sees (walbro replica), ja minek hoopis teine
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tegelt sai enda autole ka pandud paagiväline paaki kuna tol hetkel oli kiirelt pumpa vaja ja Olavil kohapeal ei olnud. Fiati paagis on juba kaks üsna tõsist sõela olemas nii saigi suht julgelt ilma sõelata paagiväline pump pandud ja hädasi pole olnud.miil kirjutas:Kas paagisisesel pumbal on ka mingi erinevus võrreldes paagivälisega või pole vahet?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
"4000RPM jõud kaob" teema muutus tegelikult vahepeal teemaks "jõudu pole". See sai fixitud -minek on parem, palju parem, võib gaasi vajutada ja läheb 4K RPM'ni jõuliselt, ja vahel harva ka punaseni. Mida rohkem aeg edasi juhtub selline asi, et heal juhul kaob 4-4500 vahemikus 30KW nagu ära, ja halval juhul kaob ca 100KW ära. Peale selle on sel ajal jällegi detonatsiooni kuulda
- teeb 1-3 tõksu läbi enne kui poomine lõppema hakkab, mõni kord ei ole midagi kuulda ja siis olen proovinud edasi lasta, ja peale 4500 vms nagu jõud taastuks. Paar korda on täristanud nagu kuulipilduriga seal 4-5K juures. Jõud hakkab kaduma nagu tsipa enne kui kuuldav-deto tekib, sealt edasi ei taha muidugi vajutada, seega asi võiks ikkagi olla nagu segus kinni,
Kui pumba tootlikus natuke lahja, siis peaks kaduma ju võimsus, aga madalamal pöördel peaks vääne püsima, kuna enamus ajast on pihustid kinni. Seega see, et peale seda VE magusat kohta võimsus taastub, viitab muule probleemile. See 4500 on vist täiteaste kõige parem seega pihustusaeg jms kõige pikem.
Ma pole automaatkastiga eriti enne sõitnud, aga mulle tundub, et masina response võiks kah parem olla - mu teine auto 1.1 karpa kiirendab kah esimese sekundi paremini, ja noh sellist asja küll pole, et kui gaasi õrnalt puudun, siis rehv (185mm
) tahaks piuksuda vms. Kui kõik paigas, peaks ka automaadiga kogemata ikkagi ratta ringi saama, arvan.
mis viitaks aga süüte hilisesele või jällegi valelele segule.
Veel 1 tähelepanek: kui rõhk, taga, tuleb kapotialt paar lühikest ps-ps sisinat, mida alati pole kuulnud. ( Mul tulemüürist 1 kummi-lulla välja tõmmatud ja kõik on hästi kuulda )
On ka veel muidugi võimalik, et asi on süütes - see on ka ju 1 kahest S13 tüüpveast - CAS andur - või lihtsalt paigast ära.
Ise kahtlustan, et pihusti PW lihtsalt pole piisav ja mingi imekombel hingab mootor rohkem, kui aju seda näeb. Mõni andur kalab vms.
Boostikell näitab 0.8bar, ja fuel-cut'i võiks eeldada alles kuskil 1bar peal nagu ma kuskilt kuulnud olen, kuigi see sõltub MAFi signaalist ja RPM'ist. Või mis?
Krt oleks pidanud ikka PW mõõtmis-funktsiooniga DVoltmeetri ostma
(Opelil mõõtsin kunagi läpaka helikaardi mikri-sisendiga
- kui muu ei aita, peaks juhtmed taha panema.)
Ja 7a tagasi oli opelil kah sarnane kala, mis kadus ise ära kui mootor korra lahti-kokku käis, nii et ei saanudki teada, milles viga
Pumba pistik peabki olema mingit valget kreemi täis, et veekindel oleks?
Oeh. Peaks uuesti kütuserõhku mõõtma. Mihkel näita nüüd kõigile, kui abi-valmis sa oled
võibolla mõni pole veel aru saanud.
Edit: Meenus 1 asi, et kui mõõtsime vana pumbaga, siis tühikäigul vaakumi eemaldamine regulaatorilt bena rõhku ei tõstnud, mis võis olla ka nõrgast pumbast, aga ei ole välistatud ka see, et see voolik ei töötagi.
nissanil seal ju veel 1 väike klapp kah vahel, mis peaks käivitamise ajal rõhku üleval hoidma. Ja kui aus olla, siis auto käivitub 2-3x kehvemini kui mu teine S13 käivitus.
Seda õnneks lihtne järgi proovida - 1. katsun, kas seal on vaakum, ja teiseks panen selle vooliku otse SL'sse - äkki Aigo ajas küüneviha vahele.
Kui pumba tootlikus natuke lahja, siis peaks kaduma ju võimsus, aga madalamal pöördel peaks vääne püsima, kuna enamus ajast on pihustid kinni. Seega see, et peale seda VE magusat kohta võimsus taastub, viitab muule probleemile. See 4500 on vist täiteaste kõige parem seega pihustusaeg jms kõige pikem.
Ma pole automaatkastiga eriti enne sõitnud, aga mulle tundub, et masina response võiks kah parem olla - mu teine auto 1.1 karpa kiirendab kah esimese sekundi paremini, ja noh sellist asja küll pole, et kui gaasi õrnalt puudun, siis rehv (185mm
mis viitaks aga süüte hilisesele või jällegi valelele segule.
Veel 1 tähelepanek: kui rõhk, taga, tuleb kapotialt paar lühikest ps-ps sisinat, mida alati pole kuulnud. ( Mul tulemüürist 1 kummi-lulla välja tõmmatud ja kõik on hästi kuulda )
On ka veel muidugi võimalik, et asi on süütes - see on ka ju 1 kahest S13 tüüpveast - CAS andur - või lihtsalt paigast ära.
Ise kahtlustan, et pihusti PW lihtsalt pole piisav ja mingi imekombel hingab mootor rohkem, kui aju seda näeb. Mõni andur kalab vms.
Boostikell näitab 0.8bar, ja fuel-cut'i võiks eeldada alles kuskil 1bar peal nagu ma kuskilt kuulnud olen, kuigi see sõltub MAFi signaalist ja RPM'ist. Või mis?
Krt oleks pidanud ikka PW mõõtmis-funktsiooniga DVoltmeetri ostma
(Opelil mõõtsin kunagi läpaka helikaardi mikri-sisendiga
Ja 7a tagasi oli opelil kah sarnane kala, mis kadus ise ära kui mootor korra lahti-kokku käis, nii et ei saanudki teada, milles viga
Pumba pistik peabki olema mingit valget kreemi täis, et veekindel oleks?
Oeh. Peaks uuesti kütuserõhku mõõtma. Mihkel näita nüüd kõigile, kui abi-valmis sa oled
Edit: Meenus 1 asi, et kui mõõtsime vana pumbaga, siis tühikäigul vaakumi eemaldamine regulaatorilt bena rõhku ei tõstnud, mis võis olla ka nõrgast pumbast, aga ei ole välistatud ka see, et see voolik ei töötagi.
nissanil seal ju veel 1 väike klapp kah vahel, mis peaks käivitamise ajal rõhku üleval hoidma. Ja kui aus olla, siis auto käivitub 2-3x kehvemini kui mu teine S13 käivitus.
Seda õnneks lihtne järgi proovida - 1. katsun, kas seal on vaakum, ja teiseks panen selle vooliku otse SL'sse - äkki Aigo ajas küüneviha vahele.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kui ma jälle garaažis enda autot nokitsen mõnipäev siis võib uuesti kütuserõhu ära mõõta.
Kontrolli siis vahelduseks CAS-i.
Kontrolli siis vahelduseks CAS-i.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
vahelduseksMihkel kirjutas:Kui ma jälle garaažis enda autot nokitsen mõnipäev siis võib uuesti kütuserõhu ära mõõta.
Kontrolli siis vahelduseks CAS-i.
Kus saab osta pihusti tihendeid? Mustamäe ja kesklinna kandis.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET