Toyota GT4 ST185 (müüdud)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Väike kardirada jah,...
Ma olin viisakas :) ... mul auto väga ei plärise ja... võtsin hoomaha kui keegi üle raja sõtis (atv-d või midagi)... Arvestasin teistega. Aga ega see päris "vaba-rada" pole jah. Sellel tiigil võiks kaan peale tulla, eelmine aasta (või oli üleelmine) lükkasid poisid raja sisse, võtsid 5 euri,.. said lasta niiapalju kui bena kulus. Talv veel päris läbi pole,... äkki veel ikka tuleb natuke külma ja lund :-D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Laupäeval sai käidud Järvakandi Lumeovaalil. http://www.jarvakandi.ee/index.php/peal ... al-xi-2015
Läksin lihtsalt niisama, täis lastis, midagi ei hakand tjuunima kergemaks, istmed, tagavara ratas ja pool paaki bena. Mõtsin, et lähen sõidan lihtsalt. Põhja eestis suurt midagi ei toimu, ja no ilmad on ka sellised, et audid männikul läbi vajuvad :D. Aga ei, lahe oli, tore et tüübid korraldavad, viitsivad, jaksavad ja tahavad. Vägev. Au ja kiitus. :)
Diplomit päris ära ei toond :D aga igati auväärne neljas koht proti rehvile ja niisama kaema tulnud vennale 4wd klassis. (Y) Esikoht läks subaru justile, mingi 50kw? :D Ei seal oli leidlike pille küllaga, turbo skoda tagamootoriga ja sapakad tegid ulme häält ja sõitsid nagu raudteepeal. Üldiselt siksil võis kohe kohe roostes ja lömmis uks eest ära kukkuda aga tutikas "continental ice contact" oli ikka all :D
Lahe päev, ise suurem asi korraldaja pole, aga põhja-eesti pool võiks keegi seda sorti üritusi korraldada küll. Ilmselt põhja eestlastel pole selleks aega kahjuks enam, või on kurjad naabrid igalpool :)

A võike incar ka, kaks autot korraga ovaalil, pool ringi vahet ja fooridega start. Teine sõit üritasin mitte väga külgees sõita, et parem aega tuleks (loe: väga vahet polnud:) https://www.youtube.com/watch?v=rsaRqpR ... e=youtu.be
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Üks asi, mis nimekirjas sellel autol oli väljalase. See "hingamine" oli ikka väga läbi "kinnise nina." Lisaks ma tahtsin keevitamist õppida. :D ... üks kord tööjuures midagi keevitasin, siis midagi ähmaselt sain keevitamisest aru. Siis oli selge et seal on õppida, harjutada ja töötunde vaja.
No ja see on siis tulemus :D ... ärge siis väga näkku lööge :D ... toru vähemalt seest täis ei keevitand :D

Vana väljalase: Alguses arvasin, et mis seal on, ühe õhtuga teen ära, sirge toru... :D... aga jah... keerutab ikka natsa üle silla ei tea mis talade... natuke läheb otse ka... aga päris 5minuti töö ei ole.
Pilt

Vanad jubinad alt ära võetud...
Pilt

Uued jubinad 3"
Pilt


Julge hundi rind on rasvane... akkab siis otsast pihta... Flants ja esimene toru paigas. Nüüd peab ta uuesti kere tugevduse tala ja käigukasti vahelt läbi pugema.
Pilt

Pilt

No nii, elus esimest korda keevitan :D ... ma tean, olen ise ka ilusamaid õmblusi näind :D... aga vast võttis korralikult läbi ja sees jama pole vähemalt. Ärge väga valusalt pekske :D Mul sugulane toob neid keevitus simulaatoreid maale. Peaks vist seal tunde võtma :D
Vasakult paremale on järjekord... 3-s õmblus isegi nagu natuke parem kui esimene :D
Pilt

Niikaugele sai esialgu...
Pilt

Pull on see keevitamine... tahaks paremini osata. Seal tööjuures paras läbu ka, et peaks seal ühe nurga korda tegama.
Keevitus ise selline... Kas sellega on võimalik üldse ilusat keevitust teha? :D (ilmselt on... aga küsin ikka)
Pilt
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
DioX
Postitusi: 181
Liitunud: 29.09.2007 22:14
Asukoht: Tallinn-Mustamäe

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas DioX »

Keevitus aparaat on küll vana aga kvaliteetne olen isegi sellisega tööd teinud ja teeb oma tööd väga hästi ! Peab lihtsalt ära seadistama ja saab ilusa õmbluse teha !
Harjuta mõne metall tükki peal ja proovi erinevaid traadi kiiruseid ja ampreid , küll siis ise näed tulemust !
''Harjutamine teeb meistriks'' :bb
Nissan Pulsar GTI-R
AWD SR20DET BW EFR 7163@ 1.8 bar , Bosch Motorsport injectors 1700cc .
1/4 Mile 11,6 @ 201km/h
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas silvia »

Präegusel keevisel on liialt vähe voolu ja traat ei sula korrallikult toruga kokku ning kasvab mäeks. Proovi sama materjali peal tugevama vooluga ja proovi järjest punktida tuleb ilusam ja on kordades lihtsam, kui pidevalt keevitad. Kui toru keevitada siis ülevalt alla.

Jõudu!
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Tänud ! Ok, proovib, testib, harjutab :bb
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
psyaddict
Postitusi: 75
Liitunud: 19.02.2013 21:44

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas psyaddict »

kempomat kemppi 180 :-D seda nime sai koolis õpetaja suust pidevalt kuulda, pidi hea aparaat olema
Wankel mootorite remont TEL: 5 5 5 1 8 2 8 8
kodanik88
Postitusi: 4
Liitunud: 01.01.2011 22:03

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas kodanik88 »

silvia kirjutas:Präegusel keevisel on liialt vähe voolu ja traat ei sula korrallikult toruga kokku ning kasvab mäeks. Proovi sama materjali peal tugevama vooluga ja proovi järjest punktida tuleb ilusam ja on kordades lihtsam, kui pidevalt keevitad. Kui toru keevitada siis ülevalt alla.

Jõudu!
Kindel, et ülalt alla. Ise olin Soomes tööl, keevitus oli muidugi mma tüüpi, aga kogu protsess käis just nii, et alt üles. Ja keevituse kohta nii palju, et kemppi on üks parimaid aparaate. Kannatab nii vett kui pori ja töötab ikka.
H.E
Postitusi: 42
Liitunud: 13.04.2011 12:04

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas H.E »

Kui materjal on tsingitud, siis on väga oluline ka korralikult sellest puhastada. :)
Edu.
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas silvia »

Kui keevitad ülevalt alla siis metall mis sulab vajub ka alla ja sulatad selle ilusti keevituse sisse. Aga kui keevitad alt ülesse siis metall mis sulab vajub alla samas sina liigud ülesse. Kindlasti materjali paksus loeb väga palju aga selliselt keevitan mina ja ei väid, et see ka 100% õige. Samas ühtlase keevituse ajal peab tegema liigutusi kas spiraalis või vasakule ja paremale ja tehakse ka edasi tagasi aga sellise toru juures mida keevitab antud teema algataja siis pole kindlasti aega neid liigutusi teha sest materjal on üsna õhuke. Keevituse jaoks võib lausa eraldi foorumi teha ja nagu juba mainiti siis keevitamiseks on vaja kõvasti keevitada :D
kodanik88
Postitusi: 4
Liitunud: 01.01.2011 22:03

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas kodanik88 »

silvia kirjutas:Kui keevitad ülevalt alla siis metall mis sulab vajub ka alla ja sulatad selle ilusti keevituse sisse. Aga kui keevitad alt ülesse siis metall mis sulab vajub alla samas sina liigud ülesse. Kindlasti materjali paksus loeb väga palju aga selliselt keevitan mina ja ei väid, et see ka 100% õige. Samas ühtlase keevituse ajal peab tegema liigutusi kas spiraalis või vasakule ja paremale ja tehakse ka edasi tagasi aga sellise toru juures mida keevitab antud teema algataja siis pole kindlasti aega neid liigutusi teha sest materjal on üsna õhuke. Keevituse jaoks võib lausa eraldi foorumi teha ja nagu juba mainiti siis keevitamiseks on vaja kõvasti keevitada :D
Ma pidin isegi eksamil pidin alt üles keevitama. Aga samas ülalt alla keevitamine jätab ilusama õmbluse, ja summuti on selline asi ka, kus ei ole suuri jõude ja koormusi.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Teist oli abi, :bb keevituse erinevate settingutega mängides läks asi loogilisemaks... (ma ise profiks veel ei saand :D ) aga paremaks läks küll minu silmale... eks ma vahepeal kobatsesin ka seal. (keevituse alustamised ja lõpetamised olid ikka mingid "junnid" :) ) Ühesõnaga midagi sellist:

Pilt

Pilt

Pilt

Töötunde on vaja ja töötunde on vaja. Kui seda keevitamist sunniviisiliselt ei pea tegema siis täitsa nakkav asi.
Natsa on veel paar asja kohendada, aga korra panin käima... ja NOT BAD :D Ei röögigi nii hullult. Täitsa inimlik. Ma ilma selle tagumise filtrita ei proovind, kas saab vähe karmima hääle ka kätte, aeg lihtsalt jooksis kinini.
Aga üldiselt tundub parem, kerib ka kuidagi kergemini ja kiiremini. Ei muud kui ära lõpetada. :)
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
arts24h
Postitusi: 66
Liitunud: 13.03.2011 11:13

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas arts24h »

Harjutamine teeb meistriks. Sumpa mingi ilu asi ei ole peasi et toimib kenasti ja pihta kuhugi ei käi.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas ahto42 »

Kas sumpat ei peaks roostevaba traadiga keevitama, et õmblus rooste ei läheks?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
H.E
Postitusi: 42
Liitunud: 13.04.2011 12:04

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas H.E »

LordVampire kirjutas:Ma ilma selle tagumise filtrita ei proovind, kas saab vähe karmima hääle ka kätte...
Turbokal pole vast hull, aga ennustan, et silencerita on valjuhääldi. :-D
Vasta