MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
bmwre39
Postitusi: 142
Liitunud: 27.05.2013 21:54
Asukoht: jõgevamaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas bmwre39 »

Päris nobe pill tundub.tehnikaosas mingisuguseid uuendusi ka teostatud?
Black smoke....also the tires
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Sain 2005a 320CDI käigukasti, see peaks tehase andmete järgi pidama 580nm endise 330nm asemel, reaalselt kannatavad mõlemad tunduvalt rohkem. Kuna koda ei sobinud lappasin kahest kastist ühe kokku, vanalt kastilt koda CDI kastile. Pole jõudnud veel päris kokku laduda, aga nüüd peaks saama tööle ka tahhomeetri ja EGT kella.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.

https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w" onclick="window.open(this.href);return false;

EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

EMU dünos käidud, lahtise turbiiniga täitsa tublid 315whp, mootorist seega ca 375hp/280kw, 650nm. Turbiin libiseb ca 1000 pööret. Stock kollektoritest ja 8 kojast rohkem välja ei pigista ka, ma ausalt öeldes üle 250kw ei osanud oodata. Rõhk 2,5bar, proovisin ka 2,8 aga vääne hoopis vähenes, seega selle turbo ja kollektoritega on piir ees.

https://www.youtube.com/watch?v=GuXz2ML ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas Jaan »

Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid :badgrin:
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Jaan kirjutas:Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid :badgrin:
Sellega ongi nii, et talvel mersuga ei saa garaasi kaldastki üles, escortiga aga sai esimestel aastatel üsna usinalt radasid poleeritud ja tundus sellel hetkel parim pill ever. Ega ma muidu poleks teda nii kergekäeliselt müüki ka lükanud, mesa tegi asja tunduvalt lihtsamaks. :)
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Esimene auto kus tuhatoos sai lõpuks kasutust, peale sentide hoidmise. :-D

Pilt

Pilt

Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

+1
MB tuhatoosid sobivadki täpselt selle ekraani jaoks :)
VEMS`il on sarnased ekraanid, mis mootori andmeid kuvavad.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Kui suur vahe on 6-silindrilise mootori puhul twin entry või single entry kollektoril? Turbo on twin entry aga kollektor oleks mugavam teha single entry, nagu ma aru saan siis max hp ei tohiks muutuda aga spool on veidi kehvem?
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas kilplane »

twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas jeff01 »

erxx kirjutas:
kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?
vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456

tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuest :) Veidi keerulisemaks teeb asja vaid wastegate klapini asja lahus hoidmine (vaheseinaga)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

jeff01 kirjutas:
erxx kirjutas:
kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?
vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456

tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuest :) Veidi keerulisemaks teeb asja vaid wastegate klapini asja lahus hoidmine (vaheseinaga)
Okei, tundub loogiline. Hakkasin vaikselt kollektorit tegema, vaatab kuidas välja kukub. :) Wg on jah natuke ebamugav teha, tegelikult oli idee proovida QSV ehk quick spool valvet, sellest ka soov single entry kolle teha. Praegu mõtlengi et kas oleks mõtekam teha 6-1 kolle ja quick spool valve või tavaline twin entry. Turboks hetkel hx40 16 kojaga.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas kilplane »

sessuhtes et see vahe pole ainult 10cm sest 10cm pärast on nad juba turbo labadevahel ja teevad tööd. ehk pulsi rõhk ei saa minna teistesse torudesse tagasi. ehk siis nagu ütlesid, et lähevad sinna kus kergem.. ja labade vahelt 180* teha ja teise kolde poolde minna on keerulisem..

seda quick spool asja saab ka split kollega teha..
põhimõlleiselt klapp, mis kas sulgeb kollektorid üksteisest või siis klapib kinni ühe poole turbost.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Nii, veel üks küsimus millele ei ole otsest vastust netiavarustest leidnud. HX40 turbosid on 6, 7 ja 8 labaliste kompressori tiivikutega, oletame et kojad ja tiivikute mõõdud on samad, siis mis omadused nendel turbotel erinevad on? Kas kiiremini spoolib 6 või 8 labaline, olen aru saanud et mida vähem labasid seda parem voolavus max jõu juures? Mul konkreetselt 8 labaline isend.
Vasta