MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Päris nobe pill tundub.tehnikaosas mingisuguseid uuendusi ka teostatud?
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sain 2005a 320CDI käigukasti, see peaks tehase andmete järgi pidama 580nm endise 330nm asemel, reaalselt kannatavad mõlemad tunduvalt rohkem. Kuna koda ei sobinud lappasin kahest kastist ühe kokku, vanalt kastilt koda CDI kastile. Pole jõudnud veel päris kokku laduda, aga nüüd peaks saama tööle ka tahhomeetri ja EGT kella.








Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sõidab, tahho töötab, kellad paigas, käigud olemas. Lühike video ka, 4. käik madala pöördega, boost, EGP, EGT. Kusjuures kuulda olevat tugevat kõrinat teeb väljalaske rõhukell, tundub et ei kannata väljalaskegaaside võnkumist.
https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w" onclick="window.open(this.href);return false;
EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.
https://www.youtube.com/watch?v=5iQMk4Mp80w" onclick="window.open(this.href);return false;
EGP-d ma enne jälginud pole, kella järgi ca 4bari on üsna karm, 8 koda on ilmselgelt väike ja 3000rpm on juba max boost. Linnavahel sõiduks ideaalne, aga tegelikult saavutab see mootor õige hingamise alles 5000 juures, pumba piiraja on 6200. Töristan kuni lumeni nii nagu on, kindlasti peab dünos ka ära käima. Talvel ehk uue kollektori tegema ja proovima 12 koda.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
EMU dünos käidud, lahtise turbiiniga täitsa tublid 315whp, mootorist seega ca 375hp/280kw, 650nm. Turbiin libiseb ca 1000 pööret. Stock kollektoritest ja 8 kojast rohkem välja ei pigista ka, ma ausalt öeldes üle 250kw ei osanud oodata. Rõhk 2,5bar, proovisin ka 2,8 aga vääne hoopis vähenes, seega selle turbo ja kollektoritega on piir ees.
https://www.youtube.com/watch?v=GuXz2ML ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=GuXz2ML ... ture=share" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid 

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Sellega ongi nii, et talvel mersuga ei saa garaasi kaldastki üles, escortiga aga sai esimestel aastatel üsna usinalt radasid poleeritud ja tundus sellel hetkel parim pill ever. Ega ma muidu poleks teda nii kergekäeliselt müüki ka lükanud, mesa tegi asja tunduvalt lihtsamaks.Jaan kirjutas:Mõtlen ikka aegajalt, et kas sa aegajalt selle peale ka mõtled, et miks sa RS2000 peale oma aega üldse kulutasid

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Esimene auto kus tuhatoos sai lõpuks kasutust, peale sentide hoidmise. 


Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.



Päris mõnus on sõita nagu valge inimene, vahetab käike nagu tavaline automaat ja olemas loomulikult ka manuaalne reziim, saab igal ajal ja asendis ise käike üles-alla lapata. Menüüd annab ikka klõpsida, kõiki vahetusi saab erinevatel koormustel reguleerida, erinevad turbiinilukustuse variandid, eraldi boost controlleri menüü jne.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
+1
MB tuhatoosid sobivadki täpselt selle ekraani jaoks
VEMS`il on sarnased ekraanid, mis mootori andmeid kuvavad.
MB tuhatoosid sobivadki täpselt selle ekraani jaoks

VEMS`il on sarnased ekraanid, mis mootori andmeid kuvavad.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Kui suur vahe on 6-silindrilise mootori puhul twin entry või single entry kollektoril? Turbo on twin entry aga kollektor oleks mugavam teha single entry, nagu ma aru saan siis max hp ei tohiks muutuda aga spool on veidi kehvem?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456erxx kirjutas:Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuest

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Okei, tundub loogiline. Hakkasin vaikselt kollektorit tegema, vaatab kuidas välja kukub.jeff01 kirjutas:vahelduimsi 132 kokku ja 564 kokku seljuhul. ehk siis 123 ja 456erxx kirjutas:Okei, kui tööjärjekord on 1-5-3-6-2-4, siis kuidas nad kaheks osaks jagunevad?kilplane kirjutas:twin endtry laseb ikkagi paremini hingata mootoril. hoiab kõrvuti VL pulsid pikemalt lahus üksteisest seega gaasid saavad paremini silindrist välja.
teisisõnu peaks ikkagi lõppjõudu ka mõjutama.
diisli puhul ei tea palju see mõjutab aga pensukatel saab tänu sellele natu kõrgema surveastmega teha mootori näiteks.
kõikide eelduste kohasealt peaks kiiremini järgi tulema ka.
tüüpilise torukolde puhul ei tule max hp vahet sellest, et gaasid pikemalt eraldatud sest see vahe on pmt viimased 10cm või nii........pigem on max hp osas ehk nii, et single entry korral läheb gaas sealt läbi kust tal kergem minna on ja võiks jõuvahe hoopis niipidi tulla. Ise eelistan igaljuhul splitentry koldeid sest minumeelest on kahte kolmest kuuske lihtsam teha kui ühte kuuestVeidi keerulisemaks teeb asja vaid wastegate klapini asja lahus hoidmine (vaheseinaga)

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
sessuhtes et see vahe pole ainult 10cm sest 10cm pärast on nad juba turbo labadevahel ja teevad tööd. ehk pulsi rõhk ei saa minna teistesse torudesse tagasi. ehk siis nagu ütlesid, et lähevad sinna kus kergem.. ja labade vahelt 180* teha ja teise kolde poolde minna on keerulisem..
seda quick spool asja saab ka split kollega teha..
põhimõlleiselt klapp, mis kas sulgeb kollektorid üksteisest või siis klapib kinni ühe poole turbost.
seda quick spool asja saab ka split kollega teha..
põhimõlleiselt klapp, mis kas sulgeb kollektorid üksteisest või siis klapib kinni ühe poole turbost.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Nii, veel üks küsimus millele ei ole otsest vastust netiavarustest leidnud. HX40 turbosid on 6, 7 ja 8 labaliste kompressori tiivikutega, oletame et kojad ja tiivikute mõõdud on samad, siis mis omadused nendel turbotel erinevad on? Kas kiiremini spoolib 6 või 8 labaline, olen aru saanud et mida vähem labasid seda parem voolavus max jõu juures? Mul konkreetselt 8 labaline isend.