Mure, siis järgmine sai eelmine aasta soetatud hiinakas vahetatud välja garret T25 -e vastu.
Hetkel ehitatud flantsidega turbo originaal audi 1,8t vl. kolektori otsa.
Turbo hakkab tööle ilusti 2400rpmi pealt kus on juba 0.3 rõhk aga üle selle ei lähe.
Mida peaks kotrollima?
Tean ka seda, et originaal kolle pole just parima voolavusega aga samas originaal audi 1,8 turbo puhus max boosti 1,2 bari.
garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku
garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku
Viimati muutis jyrks, 08.08.2014 7:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari.
N75 on vahel ikka? Teine variant on MBC-ga proovida peale keerata.
Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari.
N75 pole aasta juba vahel olnud ja mbc-ga regullides ei muutunud midagi.loog kirjutas:N75 on vahel ikka? Teine variant on MBC-ga proovida peale keerata.
Vana turboga mbc-d kruttides rõhk muutus.
Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku
Ühenda wastegate küljest voolik lahti/tee pimedaks ja vaata, kas siis ikka kerib rõhku. (NB! kui wastegate korras on, hüppab rõhk kiiresti lakke, ära pöördeid liiga kõrgele lase).
Esmapilgul arvaks, et lihtsalt boosti juhtimisega mingi mure (mbc katki või valesti ühendatud, näiteks) ja hoiab wastegate vedru baasrõhku.
Esmapilgul arvaks, et lihtsalt boosti juhtimisega mingi mure (mbc katki või valesti ühendatud, näiteks) ja hoiab wastegate vedru baasrõhku.
Lauda nitro
Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku
mis viga oli siis
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: garret T25 ei puhu rõhku üle 0,3bari. Korras. lukku
Mbc-s.kivimugi kirjutas:mis viga oli siis
hetkel originaal n75 järel ja puhub rõhku ilusti 1.3bari