
Blow-off / by-pass klapid
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
jõudsimegi ringiga tagasi mida ma alguses üritasin selgeks teha. 

73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
paljud racing turbo masind kasutavad sama süsteemi...ülerõhk lastakse kohe välja ja ka käiguvahetusel on turbo pöörded koguaeg üleval...Jõuvanker kirjutas: Ma ei saa hästi aru, blow-offi ja rõhu reguleerimiseks?
ise tagin seda siis sellepärast et polnud võimalik WG'd seadistada parajalt madalat rõhku hoidma...
miks tihtipeale ka EMS`ga varustatud autod ei kasuta BOVi? Ajudel ei ole ju enam õhulugejat vaja. Muidugi osad süsteemid nagu Autronic, Hestec ja AEM omavad ka nö mallikohaseid sarju, kus kasutatakse auto orig juhtmestikku-andureid. Kas sel juhul õhulugejat on ikka vaja?
Kui BOVi pole ja tegemist tõsisema fööniga, siis ilmselt ainult täisgaasil saabki käiku vahetada
Kui BOVi pole ja tegemist tõsisema fööniga, siis ilmselt ainult täisgaasil saabki käiku vahetada

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Hestec kasutab MAP andurit nii, et õhulegejat ei ole vaja. Juhtme sarjadest kasutatakse ära siis kõiki neid nika asendi lugejaid ja asendi muutjaid (BMW mootoritel VANOS) kaasaarvatud VTEC ja iVTEC. Siis veel süüte lugemiseks originaal hall andureid ja pihusti juhtmeid.
Tõsisema fööni ja ilma BOV (st täiesti kinnise süsteemiga) on kaasi maha laskmisega natuke jama. Esteks saab sidur käiguvahetusel ilgema koormuse endale järsku kaelaja teiseks käigu vahetus on väga rapsiv. Kaimo vahetab käike põhjakaasiga ja ilma sidurita. Sellepärast ogi tal siin Eestis tava asfaldi peal sõita väga raske.
Tõsisema fööni ja ilma BOV (st täiesti kinnise süsteemiga) on kaasi maha laskmisega natuke jama. Esteks saab sidur käiguvahetusel ilgema koormuse endale järsku kaelaja teiseks käigu vahetus on väga rapsiv. Kaimo vahetab käike põhjakaasiga ja ilma sidurita. Sellepärast ogi tal siin Eestis tava asfaldi peal sõita väga raske.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
....Kaimo vahetab käike põhjakaasiga ja ilma sidurita....
süütekatkestus? Kas sama asi oleks võimalik ka kasutades näiteks mitte täielikku süütekatkestust vaid kruvida mõned-kümned kraadid tagasi süüdet (ALS)? olete katsetanud?
süütekatkestus? Kas sama asi oleks võimalik ka kasutades näiteks mitte täielikku süütekatkestust vaid kruvida mõned-kümned kraadid tagasi süüdet (ALS)? olete katsetanud?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
mida sa sellega väidad???
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
chill: väitelausete lõpus käib punkt või hüümärk, mina lihtsalt küsin.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
ise keerad aja ja kraadi nii kuis tahad
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
ei hakka uut teemat tegema, seletage palun mulle kui BOV-ide koha pealt suht-koht asjatundmatule tüübile, kuidas tolle jubina paigaldus käib?
kas tuleb pista kuhugile pärast-turbot õhutoru sisse või võtad throttle`st vaakumvoolikuga välja? kas saan õigesti aru, et asi on installitav ühe otsaga, st klapi üks ots läheb sisselaskesse, teine ots jääb atmosfääri? kuhu see viimane vaba ots paigaldatakse või jääb kuhugile lihtsalt vabalt istuma? kas keegi teab, kas Eestis müüakse Forge kaubamärgi BOV-e? täpsemalt huvitaks Forge FMDV004 (sinine)...

Leonile kasulik panna by-pass, BOV häirib mootori normaalset tööd.
VAG 1.8T antud probleemist võid lugeda:
http://www.awe-tuning.com/pages/shared/ ... aileyValve
Meil on pakkuda Dahlback Racing`u spetsiaalselt sellele mootorile disainitud by-pass klappe. Hind koos chiptuninguga 2200, ilma - 2500.-
VAG 1.8T antud probleemist võid lugeda:
http://www.awe-tuning.com/pages/shared/ ... aileyValve
Meil on pakkuda Dahlback Racing`u spetsiaalselt sellele mootorile disainitud by-pass klappe. Hind koos chiptuninguga 2200, ilma - 2500.-
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia