Blow-off / by-pass klapid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

jõudsimegi ringiga tagasi mida ma alguses üritasin selgeks teha. :roll:
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Jõuvanker kirjutas: Ma ei saa hästi aru, blow-offi ja rõhu reguleerimiseks?
paljud racing turbo masind kasutavad sama süsteemi...ülerõhk lastakse kohe välja ja ka käiguvahetusel on turbo pöörded koguaeg üleval...
ise tagin seda siis sellepärast et polnud võimalik WG'd seadistada parajalt madalat rõhku hoidma...
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

miks tihtipeale ka EMS`ga varustatud autod ei kasuta BOVi? Ajudel ei ole ju enam õhulugejat vaja. Muidugi osad süsteemid nagu Autronic, Hestec ja AEM omavad ka nö mallikohaseid sarju, kus kasutatakse auto orig juhtmestikku-andureid. Kas sel juhul õhulugejat on ikka vaja?
Kui BOVi pole ja tegemist tõsisema fööniga, siis ilmselt ainult täisgaasil saabki käiku vahetada :roll:
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Hestec kasutab MAP andurit nii, et õhulegejat ei ole vaja. Juhtme sarjadest kasutatakse ära siis kõiki neid nika asendi lugejaid ja asendi muutjaid (BMW mootoritel VANOS) kaasaarvatud VTEC ja iVTEC. Siis veel süüte lugemiseks originaal hall andureid ja pihusti juhtmeid.

Tõsisema fööni ja ilma BOV (st täiesti kinnise süsteemiga) on kaasi maha laskmisega natuke jama. Esteks saab sidur käiguvahetusel ilgema koormuse endale järsku kaelaja teiseks käigu vahetus on väga rapsiv. Kaimo vahetab käike põhjakaasiga ja ilma sidurita. Sellepärast ogi tal siin Eestis tava asfaldi peal sõita väga raske.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

....Kaimo vahetab käike põhjakaasiga ja ilma sidurita....

süütekatkestus? Kas sama asi oleks võimalik ka kasutades näiteks mitte täielikku süütekatkestust vaid kruvida mõned-kümned kraadid tagasi süüdet (ALS)? olete katsetanud?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

mida sa sellega väidad???
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

chill: väitelausete lõpus käib punkt või hüümärk, mina lihtsalt küsin.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

ise keerad aja ja kraadi nii kuis tahad
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
aljoga
Postitusi: 21
Liitunud: 31.01.2005 10:24
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas aljoga »

ei hakka uut teemat tegema, seletage palun mulle kui BOV-ide koha pealt suht-koht asjatundmatule tüübile, kuidas tolle jubina paigaldus käib? :oops: kas tuleb pista kuhugile pärast-turbot õhutoru sisse või võtad throttle`st vaakumvoolikuga välja? kas saan õigesti aru, et asi on installitav ühe otsaga, st klapi üks ots läheb sisselaskesse, teine ots jääb atmosfääri? kuhu see viimane vaba ots paigaldatakse või jääb kuhugile lihtsalt vabalt istuma? kas keegi teab, kas Eestis müüakse Forge kaubamärgi BOV-e? täpsemalt huvitaks Forge FMDV004 (sinine)...
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

BOV installitakse pärast coolerit. Kui on dump to atmos tüüpi siis laseb õhu välja, recirc laseb õhu tagasi ringlusesse.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mic
Postitusi: 25
Liitunud: 30.11.2004 14:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mic »

Teab keegi, kas BOVi Leonile on mõtet installida, sellest midagi kasu ka saaksid, peale susisemise? Kui asjal point siis, millise rahalise kulutusega peaksin arvestama, kuna ise eriline mehaanik ei ole siis peaks laskma paigaldada ka kellelgi teisel.
Kui lollid küsimused siis ärge kõvasti lööge :oops:
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kui on suurem rõhk siis turbole kasulik et õhk ei tule suure pauguga tagasi ja käiguvahetusel hoitakse turbo pöörded üleval..ei kulu aega uuesti üles spoolimisele!
isevalmistatud asja saab 500eekiga aga uued kuskil 2000eek kandis vist
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Leonile kasulik panna by-pass, BOV häirib mootori normaalset tööd.
VAG 1.8T antud probleemist võid lugeda:

http://www.awe-tuning.com/pages/shared/ ... aileyValve

Meil on pakkuda Dahlback Racing`u spetsiaalselt sellele mootorile disainitud by-pass klappe. Hind koos chiptuninguga 2200, ilma - 2500.-
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

KAs keegi oskab nõu anda millist BLOW-OFF klappi tasub panna Nissan 200SX S13. Ma Vaatasin Rootsis olid nende hinnad 496 sekist 3200 sekini.
Kallimad olid TURBOMASTERi omad.
302hp/464nm
Lotusepoiss
Postitusi: 73
Liitunud: 29.11.2004 23:34

Postitus Postitas Lotusepoiss »

Vasta