Õhutorustiku pikkus
Vaata asi on selles, et kuna mootor liigub siis ei saa teha torustikku jäikasid ühendusi.
Osadel autodel muidugi saab aga esiveolistel eriti ei saa.
Tagaveolistel on lihtsam, kuna käigukast toetab ka oma puksidega mootorit.
VW omanikud ilmselt teavad, kuidas mootor kapotiall liigub.
Täna saabus mulle õnneks lahendus asjale, eip tuningu jäik mootorikäpp.
IMO kasutavad enamus sellist lahendust, et siledale torule voolik ümber ja klambriga kinni.
Palju on neid kes sinna mingeid eri lahendusi teevad?
Maxboost kajastab ühenduste osas ainult sellist varianti, kui toru suurust peale ühenduskohta vähendatakse.
1:1-ele üleminekutest ei jäänd nagu silma seal midagi.
Ainult ühenduse tugevusest on seal räägitud aga ühenduse olemusest mitte.
Osadel autodel muidugi saab aga esiveolistel eriti ei saa.
Tagaveolistel on lihtsam, kuna käigukast toetab ka oma puksidega mootorit.
VW omanikud ilmselt teavad, kuidas mootor kapotiall liigub.
Täna saabus mulle õnneks lahendus asjale, eip tuningu jäik mootorikäpp.
IMO kasutavad enamus sellist lahendust, et siledale torule voolik ümber ja klambriga kinni.
Palju on neid kes sinna mingeid eri lahendusi teevad?
Maxboost kajastab ühenduste osas ainult sellist varianti, kui toru suurust peale ühenduskohta vähendatakse.
1:1-ele üleminekutest ei jäänd nagu silma seal midagi.
Ainult ühenduse tugevusest on seal räägitud aga ühenduse olemusest mitte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
samas selle vahejupi voolikühenduse sisepinnale kahe toru vahelisele osale saaks teha ju ka mingist kummilaadsest materjalist ja nt liimida vooliku sisepinnale kinni nii et see mängiks koos voolikuga. siis ei tohiks jääda toru sisepinnale ühtegi astmelist kohta ja samas mängiks ühendus peaaegu samamoodi nagu ilma selle vahejupita seal.
Loodan et keegi sellest jutust midagi aru ka saab
Loodan et keegi sellest jutust midagi aru ka saab

Mina sain su mõttest aru küll aga iseasi kas sellel kõigel mõtet on.
Ilmselt tuleb sellised asjad liigitada loomuliku kao alla
Ilmselt tuleb sellised asjad liigitada loomuliku kao alla

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
seal maxboostis oligi ju näidatud vist variantidena niimoodi, et kui on kahe toru vahel pragu ja siis voolik seal peal, siis tekivad õhukeerised..
ja siis teine variant oli vist see, et torud on ikka enamvähem koos ja siis ühendus peal, et seal ei oleks erilist vahet sees.. sest mingi paari milline pragu tekitab vähem õhukeeriseid kui mingi suur, et siis torud tuleks teha ikkagi võimalikult täpsed.. ja see vast oleks juba suht väike kadu?
või ma eksin?
ja siis teine variant oli vist see, et torud on ikka enamvähem koos ja siis ühendus peal, et seal ei oleks erilist vahet sees.. sest mingi paari milline pragu tekitab vähem õhukeeriseid kui mingi suur, et siis torud tuleks teha ikkagi võimalikult täpsed.. ja see vast oleks juba suht väike kadu?
või ma eksin?
Need pildid olid selle kohta, kui torud erineva suurusega.
Vaata piltidel toru servade paksusi.
Vaata piltidel toru servade paksusi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
http://www.porsche-foorum.ee/album/disp ... m=9&pos=27 Mul läheb asi viist liiga pikaks ja kurviliseks? pole nagu eriti palju variante kuidas teha ja peab käituma vastavalt autole ja võimalustele 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mul on üks kaval raamat kus on ehitatud streetfighterid(biked) ühel on neist peal1,4L-ne viseko plokk ja tollel rattal on turbo kohe sisselaske kollektori taga nii,et torupikkus on olematu ja mina lugesin sealt välja,et nii on turbo igaljuhul tõhusam, kui vedada mingid paarimeetrised õhutorud radikasse.
kuid see on minu kui võrrimehe arvamus.
kuid see on minu kui võrrimehe arvamus.
Mitu kilo torusi sull seal kapotiall on ka?Ega ometu pole need torud sull paksu seinaga!jeff01 kirjutas:http://www.porsche-foorum.ee/album/displayimage.php?album=9&pos=27 Mul läheb asi viist liiga pikaks ja kurviliseks? pole nagu eriti palju variante kuidas teha ja peab käituma vastavalt autole ja võimalustele
ega ta just ilus ei ole jah aga esmalt eesmärk asi tööle saada ja alles siis välimus korda teha (sh ka kapotialune välimus) Anyway sai asi vaid prooviks tehtud ja kui korragi käima saan siis plaan lammutama hakata ja uus kolle ja torud jne, st et turbo läheb sinnapoole, kus praegu pidurvõim on ja kolle tuleb vähe pikemate torudega et ka küünlajuhtmed ära mahuksid
kaalunud just pole aga usun et kogu turbotamine annab ehk kuni 50kg kaalu juurde.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
selge, loomulikult ei püüagi ma kusagilt viimast võtta, eesmärk asi lihtsalt ära proovida ja hiljem uus ja parem teha või asja täiendadaFos kirjutas:ei ole midagi liiga pikk ja kurviline, ega ei saagi väga ideaalselt vedada, järelikult tuleb lihtsalt vedada kurviliselt. Kadu on nagunii suht väike.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.