põhimõtteliselt ei tohiks kuumus turbot eriti kahjustada jah, teades et tal endal on töötemp suhteliselt kõrge. Samas ise olen põlend auto pealt mootori võtnd, mis natukese aja pärast suitsema hakkas, rõngad olid kuuma saand!
AudiS4 kirjutas:Külm koda-alumiinium. Tules hävineb turbo üldjuhul kergesti. Või kui mitte turbo, siis wastegate klapp küll. Just see membraan.
ei tea, olene ikka turbost kaa, siin tuttava tuttava subaru forresteril läksturbo hõõguma, noh peaaegu,et paistis läbigi :D ja natukese ajapärast jahtus maha ning pold enam mingit probleemi :P lihtsalt jäärajal sai liigapalju kihutatud :D
Seda nagu minagi, et kui ikka kõvat sõitu tehtud võib kuum pool niigi hõõguvpunane olla.
Kuigi jah, kui wastegate klapp on membraaniga see võibolla põleb ära. Aga külm pool ei tohiks nii väga õrn olla. Tundide kaupa tules põletamist ehk ei kannata, aga mingi sahmaka tuld peaks küll ära kannatama.
pigem 30minti leeke ja autost on aint kandev osa alles, ühtegi plastosa ei tohiks nii pika aja peale alles jääda...mingi 5-10 minutiga oleks auto üleni leekides