Põlenud mootori küljest turbo

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
IbizaCupra
Postitusi: 40
Liitunud: 24.01.2006 10:18

Põlenud mootori küljest turbo

Postitus Postitas IbizaCupra »

Heia kõik see pere :)

Mida kostate selle kohta:
Pakutakse õiget turbot põlenud mootori küljest.
Kas selle mõtte peaksin juba eoses maha matma või tasub vaatama minna?

Priit
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Uuri välja kas turbo on visuaalselt terve ja kas võll liigub vabalt. Kui need asjad on korras siis vast võib ära osta.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Lauri_s
Postitusi: 32
Liitunud: 24.03.2006 11:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_s »

põhimõtteliselt ei tohiks kuumus turbot eriti kahjustada jah, teades et tal endal on töötemp suhteliselt kõrge. Samas ise olen põlend auto pealt mootori võtnd, mis natukese aja pärast suitsema hakkas, rõngad olid kuuma saand!
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Turbol ju iseenesest midagi tuldkartvat pole, kui just õli pole sisse ära koksistunud.
IbizaCupra
Postitusi: 40
Liitunud: 24.01.2006 10:18

Postitus Postitas IbizaCupra »

Tänud!
AudiS4
Postitusi: 16
Liitunud: 08.01.2006 18:21

Postitus Postitas AudiS4 »

Külm koda-alumiinium. Tules hävineb turbo üldjuhul kergesti. Või kui mitte turbo, siis wastegate klapp küll. Just see membraan.
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

AudiS4 kirjutas:Külm koda-alumiinium. Tules hävineb turbo üldjuhul kergesti. Või kui mitte turbo, siis wastegate klapp küll. Just see membraan.
ei tea, olene ikka turbost kaa, siin tuttava tuttava subaru forresteril läksturbo hõõguma, noh peaaegu,et paistis läbigi :D ja natukese ajapärast jahtus maha ning pold enam mingit probleemi :P lihtsalt jäärajal sai liigapalju kihutatud :D
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

olen näinud, kuidas Focus RS`il jäärajal oli kuum osa ikka väga punane...unustamatu vaatepilt !
sry4 OT :oops:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Seda nagu minagi, et kui ikka kõvat sõitu tehtud võib kuum pool niigi hõõguvpunane olla.
Kuigi jah, kui wastegate klapp on membraaniga see võibolla põleb ära. Aga külm pool ei tohiks nii väga õrn olla. Tundide kaupa tules põletamist ehk ei kannata, aga mingi sahmaka tuld peaks küll ära kannatama.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

mina ei soovitaks põlenud masina pealt seda osta... oled näinud mis ulatuses see põleng oli?
Viimati muutis Marko, 11.05.2006 16:15, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Lauri_s
Postitusi: 32
Liitunud: 24.03.2006 11:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_s »

pigem 30minti leeke ja autost on aint kandev osa alles, ühtegi plastosa ei tohiks nii pika aja peale alles jääda...mingi 5-10 minutiga oleks auto üleni leekides :?
Vasta