Sai siis ühele 325-le turbo peale pandud :P
Tegemist on säästuprojektiga
Masina südameks on M50B25 ilma vanoseta
kastiks tavaline 2.0i getrage
differ 318IS lsd :P
Sidur on pidurimeistri katetega
Hooratas ühemassiline
Turboks on BMW 2.5 TDSi turbo
seda juhib originaal aju
Pihustid on pärit S50B32-lt
IC on ka TDSilt
kolle on ise tehtud 2.8 omdaest
näidikutest on lisatud rõhukell
Rokkori coiloverid
Istmeteks bmw originaal spordid
Paksus alumiiniumist karterikaitse
Otseläbi korralikust jämedast torust sumbuti
Kolm jooksu 15" valusid, et koguaeg rehve ei peaks vahetama

Teema mõte on nõu ja abi saamiseks :P
Siin paar pilti ka autotst



Aga nüüd ongi mure.
Peale M3 pihustite paigaldust madalatel pööretel kipub natuke üle uputama aga kõrgematel pööretel kus turbo juba töötab, käib mootor ilusti ja kütte nälga ei jää.
Kas tühikäigu pöörete tõstmine teeks siin midagi paremaks või mida tuleks teha ?
Tervitades Villu