BMW E36 325t - v1llu1

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Tervist
Sai siis ühele 325-le turbo peale pandud :P
Tegemist on säästuprojektiga

Masina südameks on M50B25 ilma vanoseta
kastiks tavaline 2.0i getrage
differ 318IS lsd :P
Sidur on pidurimeistri katetega
Hooratas ühemassiline
Turboks on BMW 2.5 TDSi turbo
seda juhib originaal aju
Pihustid on pärit S50B32-lt
IC on ka TDSilt
kolle on ise tehtud 2.8 omdaest
näidikutest on lisatud rõhukell
Rokkori coiloverid
Istmeteks bmw originaal spordid
Paksus alumiiniumist karterikaitse
Otseläbi korralikust jämedast torust sumbuti
Kolm jooksu 15" valusid, et koguaeg rehve ei peaks vahetama :)


Teema mõte on nõu ja abi saamiseks :P

Siin paar pilti ka autotst

Pilt
Pilt
Pilt


Aga nüüd ongi mure.
Peale M3 pihustite paigaldust madalatel pööretel kipub natuke üle uputama aga kõrgematel pööretel kus turbo juba töötab, käib mootor ilusti ja kütte nälga ei jää.

Kas tühikäigu pöörete tõstmine teeks siin midagi paremaks või mida tuleks teha ?


Tervitades Villu
Viimati muutis v1llu1, 26.12.2013 2:31, muudetud 2 korda kokku.
e38 730d/e34 525i turbo
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas jeff01 »

APPI 105kw puhuva turbo panete mootorile mil 141kw?
Ja vastuseks su küsimusele, et mida teha ei ole samuti midagi kosta. Pigem küsiks mida sa siis ootasid, et ta teeb suuremate pihustitega?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas kivimugi »

Sellele motole on isegi 2 tdsi turbot vähe :)
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas Mardo »

Kütuseprobleemi lahendab BEGI + Google :bb
- KKD Motorsport - EstPerformance -
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Suured tänud sooja vastuvõtu eest foorumi rahvas.
Kui leiate, et see teema pole sobilik siia, siis minugi poolest võib sulgeda.

Villu.
e38 730d/e34 525i turbo
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas mitsu_manic »

Villu, vaata mööda.

Millal suurem turbo tuleb? Kui hetke kompott jookseb, siis süües kasvab ju isu :)
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Tundub, et praeguse süsteemi saime täna tööle.
Kütuse probleemi lahendasime tühikäigu pöörete tõstmisega.
Soojast peast pöörded tõrtsu üle tuhande ja mootor ei puterdanud enam.

Eks see isu muidugi kasvab ja suurema turbo plaanid algusest saati peas olnud aga kahjuks hetkel rahakott ei jõua sellele nii kiiresti järgi.
e38 730d/e34 525i turbo
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas murjam »

Normaalne rotikas! Kui korralikult käima panna, jääb turbo ilmselt tõesti juba 4000rpm peal liiga väikseks.

Tühikäigu pöörde tõstmine aitab mootoril natuke paremini käia kindlasti, kuid arvestades veel, et segu on ikkagi liiga rikas, võib sellest päris kiiresti tekkida mootori ülekuumenemine tühikäigul.

Originaalajuga asja enam-vähem normaalselt käima panna õnnestuks ilmselt kas õhukulumõõtja või temperatuurianduri näitu muutes. Temperatuuriandur näiteks on lihtsalt üks takisti, mille takistus muutub vastavalt temperatuurile. Kui panna mõni täpselt välja kalkuleeritud teine andur, võib aju arvata 80°C mootoritemperatuuri asemel, et temperatuur on näiteks 100°C ning selle võrra vähem kütust peale anda. Muidugi peaks siis kõigepealt teadma, et originaalaju 100°C peal vähem kütust kui 80°C peal annab... Aga idee siis selles, et madalama temperatuuriga annab aju rohkem kütust.

Veidi pikemas perspektiivis usun, et leiad Megasquirt I - II aju mitte liiga kallilt. Saab kindlasti isegi lairiba lambdata panna natuke paremini käima kui originaalajuga. Megasquirti saad siis panna kas originaalaju asemele või lihtsama variandina juhtima ainult lisapihusteid.

Jaksu!
Lauda nitro
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas Mardo »

Jäi arusaamatuks, et mis selle temperatuuri anduriga sis asja point on.
Muutes väärtust takistiga või mingi teise margi anduriga mõjub see ikkagi
kogu pöörete ulatuses samamoodi kütuse etteandele.

Varjandid on BEGI või MS/Vems, odavaim neist BEGI
Viimati muutis Mardo, 17.04.2013 19:15, muudetud 1 kord kokku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas mitsu_manic »

Kas just mitte lahja seguga mootor kiirelt üle ei kuumene?
Rikka seguga ei juhtu midagi. Kütus ei jõua nagu nii ära põleda, siis ei tule ka korralikku pauku.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas jeff01 »

Tahaks sellise autoga korra sõita. Tahaks väga teada kuidas käitub kui näiteks kolmanda või neljandaga piirajani lasta. Teiseks julgen seda arvata, et vasturõhu tõttu jääb selle mootori eluiga VÄGA lühikeseks. Kui palju boosti on, kuidas see üles tuleb ja kuidas ära kukub?
Minu aju ütleb, et see turbo vaid takistab ja piiraja all on jõudu vähem kui vabalthingavana. Neid turbosid pannakse 600stele bikedele. Mina panin 2tk 2 liitrisele mil originaalis vist ca 70kw aga jah sinu mootor vajaks neid 4tk.
Ära nüüd raha taha küll poe. M50ned töötavad igasuguste siin foorumis müüdavate rekka turbodega paremini kui selle niidirulliga. Suurusjärgus 60-100€ on siin üsnamitu valikut olnud viimase poole aasta jooksul.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas murjam »

Mardo kirjutas:Jäi arusaamatuks, et mis selle temperatuuri anduriga sis asja point on.
Muutes väärtust takistiga või mingi teise margi anduriga mõjub see ikkagi
kogu pöörete ulatuses samamoodi kütuse etteandele.

Varjandid on BEGI või MS/Vems, osavaim neist BEGI
Sul on õigus. Mu mõttemall on lihtsalt juba niivõrd progeaju põhine: äkki saab kuidagi madalatel pööretel kasutada üht näitu ja kõrgetel teist.. Aga originaalajuga on see kõik pisut keeruline, manuaalse lülitiga ei taha ju segu juhtida.
Originaalajuga lihtsaim variant on ilmselt originaalseade kasutamine ning panna rõhulülitiga lisapihustid või kütuserõhuregulaator, mis tõstab rõhku rohkem kui 1:1le.
Lauda nitro
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325 turbo rajaauto - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Mingiaeg peaks lõuna-eesti mägede vahelt uus turbo saabuma.

Loodame, et saab parem kui varem.

Tegemist siiski kasutatud tootega.

Pilt


Nädalavahetusel suutsime raplas käies kasti ka laiali lasta. Kolmas käik ragiseb ega lähe sisse ning neljas läheb sisse aga ei taha hästi välja tulla.

Üks video sõidust.
http://www.youtube.com/watch?v=PaHyu7aACPw

Enne treilale ajamist sai ka viimane paar rehve ära lõpetatud.

http://www.youtube.com/watch?v=XctHxKhk ... e=youtu.be


Siiani mootor ilusti vastu pidand ning mingeid anomaaliaid pole esinenud.

Vahepeal alla pandud ka coiloveri vedrustus.


Üks suvine pilt.
Pilt
e38 730d/e34 525i turbo
v1llu1
Postitusi: 52
Liitunud: 30.03.2013 22:22

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas v1llu1 »

Kunas see T150 turbo oli ikka liialt suur ja mitte just kõige paremas seisus siis sai üks teist marki tubo koju veetud.

Garrett GT4082
Pilt
Pilt

Järgmisel kuul proovib kuskil välise WG klapi ka leida ning siis saab auto taas tööjuurde viia ning keevitama asuda :)
e38 730d/e34 525i turbo
Zanders
Postitusi: 52
Liitunud: 11.01.2009 2:58

Re: BMW E36 325t - v1llu1

Postitus Postitas Zanders »

Nii näen, et asi kohale jõudnud. Panen märgi maha ja jään ootama mis sellest combost tuleb :) Edu!
E32 M30B30
Vasta