Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.- LAHENDATUD!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.- LAHENDATUD!

Postitus Postitas Helina »

Paluks abi.

Mis asjaga on antud pildil tegu, ja kas mõjutab turbo tööd, kui see roheline kork on pealt katki? Rõhulekke testiga sealt vuhiseb korralikult välja juba 1 bar juures.

Pilt


Mootor 1,8T
Viimati muutis Helina, 15.11.2013 23:07, muudetud 1 kord kokku.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas ahto10 »

Sealt ei tohiks kindlasti midagi lekkida. See tundub olevat lihtsalt kork vaakumi väljavõtu ava ees.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas Helina »

Jah, lihtsalt kork see. Pudenes teine näppudevahel täiesti ära. Hetkel otsingi uut sinna asemele. Lihtsalt huvitaski see, et kui sealt lekib, kas too leke seal võib põhjustada turbo töös suuremaid probleeme? Kuna hetkel ajus ka turbo ülerõhu viga (00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ) siis kas see sama korgikese koht võib seda põhjustada, tehes fuel cuti? Muid vigu sees diagnost ei näita, muidugi ei välista ka WG varda toimimise probleemi vms. Tolle veaga soovitatigi teha rõhulekke test uuesti, pidavat suure tõenöosusega lekke jama olema.
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Pane aga väike vaakumvooliku tükk koos poldi/kruviga otsas asemele ja proovi.
Või kui väga sellist rohelist korki tahad siis võin vist ühe loovutada :)
ECI
Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas Helina »

Sellessuhtes et tahaks jah võimalikult originaaljuppi sinna otsa tagasi saada :D Mulle väga sellist " ajutist ja igavest" lahendust teha ei meeldi, aga proovida ju võib, et kuidas siis käitub. Iseasi kas mul on võtta mingit vaakumvolla juppi kusagilt nii sinna otsa panemiseks. Ühte voolikut on üle, mis turbo kella sisse tuleb, aga hetkel ei oska äelda, kas see sinna otsa sobib mõõdult.
Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas Helina »

Kahjuks korgi asendamine terve korgiga ei muutnud auto käitumist :(
AZsport
Postitusi: 23
Liitunud: 08.12.2009 23:19
Asukoht: Pärnu

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas AZsport »

Helina kirjutas:Jah, lihtsalt kork see. Pudenes teine näppudevahel täiesti ära. Hetkel otsingi uut sinna asemele. Lihtsalt huvitaski see, et kui sealt lekib, kas too leke seal võib põhjustada turbo töös suuremaid probleeme? Kuna hetkel ajus ka turbo ülerõhu viga (00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ) siis kas see sama korgikese koht võib seda põhjustada, tehes fuel cuti? Muid vigu sees diagnost ei näita, muidugi ei välista ka WG varda toimimise probleemi vms. Tolle veaga soovitatigi teha rõhulekke test uuesti, pidavat suure tõenöosusega lekke jama olema.
pigem probleem liigses rõhus,mis tekitab fuel cuti. Mis numbreid muidu rõhukell näitab?
VW Golf III 1.9 Tdi
Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas Helina »

Cuti ajal viskab maha rõhu, muidu hoiab ühtlaselt ( kella järgi ). Tühikäigul vaakumis 0.7 ja ei pendelda..varem kui fuel cut i ei teinud, hoidis ka rõhku ega ei pendeldanud ...ehk siis 1.1 - 1.2 bari (max ) 3nda käiguga peeneks. Hoidis kenasti. Cut ima hakkas paar päeva tagasi. Rohkem ma rõhku üles enam ise autol ei lase..ehk sõidan 2000 pöörde juures, siis kannatab kulgeda ilma kõrvalnähtudeta, aga üldjuhul autot praegu ei piina ja panin seisma ta hetkel, eks tuleb hakata uurima lähemalt.
Viimati muutis Helina, 08.10.2013 10:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 61
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas sm. pelle »

Kuidas rõhku on tõstetud? Manual boost controller või läbi nö chipi?
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas Helina »

Auto on stock. Tehase 132kw 1.8T
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Stock rõhk vist peaks olema ~ 0.8 bari?
ECI
Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas Helina »

Mina vaatan kella pealt ja loen lihtsalt neid numbreid sealt pealt.. ja lööb siis 0-ist pluss poolele +1 edasi ja max 1,2 olen näinud kellal 3 nda käiguga põhjagaasiga. Ise välja ei mõtle seda :)

Pilt
Samasugune kell siis..
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Ilma n75'ta proovisid?
Võibolla ongi siis WG värk nagu rääkisime.
ECI
Kasutaja avatar
Helina
Postitusi: 12
Liitunud: 29.01.2013 14:30
Asukoht: Tln/Harjumaa

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas Helina »

Ei ma too õhtu enam ei proovinud, kusjuures peale tanklast ärasõitu 1 kiirendus oli saipõnks ilus, teisel kiirendusel hüppas jälle nagu kits :)

Aga ma mingi aeg kui võimalus tuleb, teeb uue lekketesti , siis mõtleb jälle edasi. See on see kui omal garaaži ja kompressori võimalus puudub, ja peab tuttava ajagraafiku järgi sättima :)

Kuigi hea jah, kui saaks selle WG enda asja ka ära mõõta.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Abipalve asja tuvastamisel 1,8T mootoril.

Postitus Postitas IvarR »

Viga ülesse leitud?
Pakuks ka ise et viga wg membraanis, ehk tollele lekketest teha.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Vasta