rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas mitsu_manic »

Kah väike küss.

Tühikäigul segu 10.8-11.
Nii kui natuke boostima juba hakkab, läheb segu alla 10, väikseim nähtud number 9.5. Segukellaks poeuus Innovate LC-1, Boschi WB-ga.
Küsimus: kas liig rikka seguga on detonatsioon ikkagi reaalne oht? Süüde on keeratud palju hilisemaks, kui ilusal tühikäigul olla võiks. Kohapeal tuuritades paugub ka sumbuti, ehk siis süüde rikas ja hiline (kuid turbo punane ei ole) Vaikselt meelitades saab boostiga 12-12.5 seguga pöördeid ka kõrgemale. Kui järsku anda, tõmbab segu alla 10 ning jätab vahele.
Süüdet varasemaks pannes asi muutus tiba paremaks, kuid väga palju ei julge varaseks tuua. Stock süütetabel.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Maik »

mitsu_manic kirjutas:Kah väike küss.

Tühikäigul segu 10.8-11.
Nii kui natuke boostima juba hakkab, läheb segu alla 10, väikseim nähtud number 9.5. Segukellaks poeuus Innovate LC-1, Boschi WB-ga.
Küsimus: kas liig rikka seguga on detonatsioon ikkagi reaalne oht? Süüde on keeratud palju hilisemaks, kui ilusal tühikäigul olla võiks. Kohapeal tuuritades paugub ka sumbuti, ehk siis süüde rikas ja hiline (kuid turbo punane ei ole) Vaikselt meelitades saab boostiga 12-12.5 seguga pöördeid ka kõrgemale. Kui järsku anda, tõmbab segu alla 10 ning jätab vahele.
Süüdet varasemaks pannes asi muutus tiba paremaks, kuid väga palju ei julge varaseks tuua. Stock süütetabel.
Mismoodi see stock süütetabel on ,kui sa paned seda varajasemaks ja hilisemaks ?
Liig rikka seguga autol pole lihtsalt jõudu,deto piir tuleb ikkagi ju endal üles leida ...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas mitsu_manic »

Süüdet saab keerata nuka otsast nukaandurist(CAS). Nagu jagajat.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas rosco »

Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.

Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas IvarR »

rosco kirjutas:Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.

Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Seda peaksid uurima tootja manualist.
Üldiselt on WB kontrolleritel 2 väljundit mida saad konfida. Peaks ka simulated NB outputi saama teha.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
carl93
Postitusi: 64
Liitunud: 18.11.2008 0:08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas carl93 »

Master003 kirjutas:
junsu kirjutas:
Master003 kirjutas:Kas keegi eestis müüb selliseid vidinaid?
Pilt
Müüb.

Kavial oü.
Kuidas seda meie keeles nimetatakse?
Sellist sidurit kasutatakse ka hüdropumba ja elektrimootori vahel.Ehk kui pumpa käivitada, ei hakka ta pumpa lõhkuma.Töötab sama moodi nagu kardaani leevendi.Hüdroscandis peaks ka neid saadaval olema.
carl93
Postitusi: 64
Liitunud: 18.11.2008 0:08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas carl93 »

Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
rein
Postitusi: 58
Liitunud: 16.01.2005 23:40
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas rein »

carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas rosco »

IvarR kirjutas:
rosco kirjutas:Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.

Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Seda peaksid uurima tootja manualist.
Üldiselt on WB kontrolleritel 2 väljundit mida saad konfida. Peaks ka simulated NB outputi saama teha.

IvarR

Autometeril igatahes seda võimalust pole. Autometer ise ütleb vabanduseks, et see ei ole nagunii kõige täpsem ja siis nad külge ei pookinud.


Autogauge smoke boosti kellel osuti näitu annab korrigeerida? Istub teine nullpunktist tsut allpool. Kokkupuuteid?
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Pirn taga pole liiga kaugele surutud juhuslikult? See tavaliselt nihutab nõela.
ECI
carl93
Postitusi: 64
Liitunud: 18.11.2008 0:08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas carl93 »

rein kirjutas:
carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?
Kuna võllil murdus külmapoole keerme osa ära, siis ei saa enam seda kasutada.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

carl93 kirjutas:
rein kirjutas:
carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?
Kuna võllil murdus külmapoole keerme osa ära, siis ei saa enam seda kasutada.
Ilmselt mōeldi seda, et kas sa selle ka kuidagi tasakaalu saad vōi kōlbab see turbo pärast vaid paadiankruks.
Turbo tolerantsid on nii kriitiline teema, et ma ei raiskaks millegi sellisega aega.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
cobra
Postitusi: 134
Liitunud: 29.06.2009 14:24
Asukoht: Pärnu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas cobra »

mul probleeme jahutusega, bmw M30 moto. Paugutates temp ülesse ja üks 14" odavama????? poolne vent ei suuda jahutada, pigem temp kerkib, aitab vaid jahutusring autoga. radikas on tutikas M30 enda originaal.
Vent siis see: http://www.autotune.fi/tuote/395/flekti-14" onclick="window.open(this.href);return false; eks ta spali replika ole. On õigesti ühendatud, proovinud nii üht, kui ka teistpidi, vent asub siis eespool radikat.

Või tuleks osta kallim, näiteks mishimoto vendikas?
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kivimugi »

M30 on suur kolakas ja mitte parima jahutusega. Paugutades? Ntx drifti autodel sama motoga kannatab ca 5min maks paugutada siis temp juba 120 kanti.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas KaroK »

Vent võiks olla radika taga ja vendil võiks ideaalis olla ka koda.
Lisaks saab jahutusprobleemide leevendamiseks teha kapoti sisse ava, kust vendi tagant õhk välja pääseb.

Terv
Vasta