rumalad küsimused...
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: rumalad küsimused...
Kah väike küss.
Tühikäigul segu 10.8-11.
Nii kui natuke boostima juba hakkab, läheb segu alla 10, väikseim nähtud number 9.5. Segukellaks poeuus Innovate LC-1, Boschi WB-ga.
Küsimus: kas liig rikka seguga on detonatsioon ikkagi reaalne oht? Süüde on keeratud palju hilisemaks, kui ilusal tühikäigul olla võiks. Kohapeal tuuritades paugub ka sumbuti, ehk siis süüde rikas ja hiline (kuid turbo punane ei ole) Vaikselt meelitades saab boostiga 12-12.5 seguga pöördeid ka kõrgemale. Kui järsku anda, tõmbab segu alla 10 ning jätab vahele.
Süüdet varasemaks pannes asi muutus tiba paremaks, kuid väga palju ei julge varaseks tuua. Stock süütetabel.
Tühikäigul segu 10.8-11.
Nii kui natuke boostima juba hakkab, läheb segu alla 10, väikseim nähtud number 9.5. Segukellaks poeuus Innovate LC-1, Boschi WB-ga.
Küsimus: kas liig rikka seguga on detonatsioon ikkagi reaalne oht? Süüde on keeratud palju hilisemaks, kui ilusal tühikäigul olla võiks. Kohapeal tuuritades paugub ka sumbuti, ehk siis süüde rikas ja hiline (kuid turbo punane ei ole) Vaikselt meelitades saab boostiga 12-12.5 seguga pöördeid ka kõrgemale. Kui järsku anda, tõmbab segu alla 10 ning jätab vahele.
Süüdet varasemaks pannes asi muutus tiba paremaks, kuid väga palju ei julge varaseks tuua. Stock süütetabel.
Re: rumalad küsimused...
Mismoodi see stock süütetabel on ,kui sa paned seda varajasemaks ja hilisemaks ?mitsu_manic kirjutas:Kah väike küss.
Tühikäigul segu 10.8-11.
Nii kui natuke boostima juba hakkab, läheb segu alla 10, väikseim nähtud number 9.5. Segukellaks poeuus Innovate LC-1, Boschi WB-ga.
Küsimus: kas liig rikka seguga on detonatsioon ikkagi reaalne oht? Süüde on keeratud palju hilisemaks, kui ilusal tühikäigul olla võiks. Kohapeal tuuritades paugub ka sumbuti, ehk siis süüde rikas ja hiline (kuid turbo punane ei ole) Vaikselt meelitades saab boostiga 12-12.5 seguga pöördeid ka kõrgemale. Kui järsku anda, tõmbab segu alla 10 ning jätab vahele.
Süüdet varasemaks pannes asi muutus tiba paremaks, kuid väga palju ei julge varaseks tuua. Stock süütetabel.
Liig rikka seguga autol pole lihtsalt jõudu,deto piir tuleb ikkagi ju endal üles leida ...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: rumalad küsimused...
Süüdet saab keerata nuka otsast nukaandurist(CAS). Nagu jagajat.
Re: rumalad küsimused...
Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.
Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.
Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Re: rumalad küsimused...
Seda peaksid uurima tootja manualist.rosco kirjutas:Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.
Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Üldiselt on WB kontrolleritel 2 väljundit mida saad konfida. Peaks ka simulated NB outputi saama teha.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: rumalad küsimused...
Sellist sidurit kasutatakse ka hüdropumba ja elektrimootori vahel.Ehk kui pumpa käivitada, ei hakka ta pumpa lõhkuma.Töötab sama moodi nagu kardaani leevendi.Hüdroscandis peaks ka neid saadaval olema.Master003 kirjutas:Kuidas seda meie keeles nimetatakse?junsu kirjutas:Müüb.Master003 kirjutas:Kas keegi eestis müüb selliseid vidinaid?
Kavial oü.
Re: rumalad küsimused...
Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Re: rumalad küsimused...
Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Re: rumalad küsimused...
IvarR kirjutas:Seda peaksid uurima tootja manualist.rosco kirjutas:Mul on Autometeri pro comp WB komplekt, sellel on eraldi väljund dataloggeritele,ajudele 0-4v.
Samuti on mul G60 aju , digifant 1, millel ilmselgelt lambda sensori sisend 0-1v, nagu NB-l tavaliselt on.
Lihtsalt igaksjuhuks küsin üle, et neid koos tööle ei saa kuidag? Või on kuidagi võimalik see 0-4v teisendada 0-1 voldiks?
Üldiselt on WB kontrolleritel 2 väljundit mida saad konfida. Peaks ka simulated NB outputi saama teha.
IvarR
Autometeril igatahes seda võimalust pole. Autometer ise ütleb vabanduseks, et see ei ole nagunii kõige täpsem ja siis nad külge ei pookinud.
Autogauge smoke boosti kellel osuti näitu annab korrigeerida? Istub teine nullpunktist tsut allpool. Kokkupuuteid?
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Re: rumalad küsimused...
Pirn taga pole liiga kaugele surutud juhuslikult? See tavaliselt nihutab nõela.
ECI
Re: rumalad küsimused...
Kuna võllil murdus külmapoole keerme osa ära, siis ei saa enam seda kasutada.rein kirjutas:Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Re: rumalad küsimused...
Ilmselt mōeldi seda, et kas sa selle ka kuidagi tasakaalu saad vōi kōlbab see turbo pärast vaid paadiankruks.carl93 kirjutas:Kuna võllil murdus külmapoole keerme osa ära, siis ei saa enam seda kasutada.rein kirjutas:Küsiks mida Sa võlliga edasi teed?carl93 kirjutas:Mis siis juhtub, kui panna suurele kuumakojale väiksem tiivik? Minu mõistus ütleks, et gaasid ei aja nii efektiivselt tiivikuid ringi. Kuumapoole tiivik ei käi võlli küljest eraldi ära, nagu külmapoole oma? kust kohast võiks uurida võlle, äkki kellegil pakkuda?
Turbo tolerantsid on nii kriitiline teema, et ma ei raiskaks millegi sellisega aega.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: rumalad küsimused...
mul probleeme jahutusega, bmw M30 moto. Paugutates temp ülesse ja üks 14" odavama????? poolne vent ei suuda jahutada, pigem temp kerkib, aitab vaid jahutusring autoga. radikas on tutikas M30 enda originaal.
Vent siis see: http://www.autotune.fi/tuote/395/flekti-14" onclick="window.open(this.href);return false; eks ta spali replika ole. On õigesti ühendatud, proovinud nii üht, kui ka teistpidi, vent asub siis eespool radikat.
Või tuleks osta kallim, näiteks mishimoto vendikas?
Vent siis see: http://www.autotune.fi/tuote/395/flekti-14" onclick="window.open(this.href);return false; eks ta spali replika ole. On õigesti ühendatud, proovinud nii üht, kui ka teistpidi, vent asub siis eespool radikat.
Või tuleks osta kallim, näiteks mishimoto vendikas?
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: rumalad küsimused...
M30 on suur kolakas ja mitte parima jahutusega. Paugutades? Ntx drifti autodel sama motoga kannatab ca 5min maks paugutada siis temp juba 120 kanti.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: rumalad küsimused...
Vent võiks olla radika taga ja vendil võiks ideaalis olla ka koda.
Lisaks saab jahutusprobleemide leevendamiseks teha kapoti sisse ava, kust vendi tagant õhk välja pääseb.
Terv
Lisaks saab jahutusprobleemide leevendamiseks teha kapoti sisse ava, kust vendi tagant õhk välja pääseb.
Terv