sisselaske mure
sisselaske mure
Tere!
Minu kätte sattus üks kannatada saanud Ford Focus, mootoriks 2,0 L ülelaadimisega Duratec.
Kuna auto oli osaliselt lahti võetud, oli selle (eriti mootori jahutus- ja sisselaskesüsteemi) kokku panemisega omajagu pusimist. Lisaks sai õhk/vesi vahejahuti asendatud õhk/õhk vahejahutiga ja paigaldatud koonus õhufilter.
Nüüd on asi enam vähem ühes tükis, aga ei leia põhjust, miks mootor hakkab järsul kiirendamisel puterdama ja paukuma. Vaiksel kiirendamisel on enam vähem OK. Proovinud olen nii teist lambdat kui õhulugejat, diagnostika ei näidanud seadmete tasemel midagi erilist. Inimtasemel ei kiidetud heaks pikka sisselaske süsteemi turbo ja mootori vahel ja tauniti koonusfitrist, eriti õhuvõttu mootoriruumist. Viimasega olen igati päri.
Kõik mõtted, mis aitaksid tõele lähemale, on teretulnud!
Tänan
Minu kätte sattus üks kannatada saanud Ford Focus, mootoriks 2,0 L ülelaadimisega Duratec.
Kuna auto oli osaliselt lahti võetud, oli selle (eriti mootori jahutus- ja sisselaskesüsteemi) kokku panemisega omajagu pusimist. Lisaks sai õhk/vesi vahejahuti asendatud õhk/õhk vahejahutiga ja paigaldatud koonus õhufilter.
Nüüd on asi enam vähem ühes tükis, aga ei leia põhjust, miks mootor hakkab järsul kiirendamisel puterdama ja paukuma. Vaiksel kiirendamisel on enam vähem OK. Proovinud olen nii teist lambdat kui õhulugejat, diagnostika ei näidanud seadmete tasemel midagi erilist. Inimtasemel ei kiidetud heaks pikka sisselaske süsteemi turbo ja mootori vahel ja tauniti koonusfitrist, eriti õhuvõttu mootoriruumist. Viimasega olen igati päri.
Kõik mõtted, mis aitaksid tõele lähemale, on teretulnud!
Tänan
Re: sisselaske mure
Kas MAF on turbo otsas kohe? See ei meeldi MAF anduritele eriti pulseerimise pärast, mingit põlve vms on vahele tarvis.
Kas MAP andur on ühendatud ikka?
Kas MAP andur on ühendatud ikka?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: sisselaske mure
Seal võib olla kümneid vigu.
Tasub viia kellegi asjatundliku turbospetsi juurde.
Valesti ühendatud wg aktuaatori voolikud, kütuserõhuregulaatori vaakum, jne
Terv
Tasub viia kellegi asjatundliku turbospetsi juurde.
Valesti ühendatud wg aktuaatori voolikud, kütuserõhuregulaatori vaakum, jne
Terv
Re: sisselaske mure
MAF on kohe peale õhufiltrit, siis alu põlv ja turbo. MAF ise pole muidugi selle markeeringuga kui originaal, aga samasugune oli juhtme otsas kui auto sain. Muidugi ei tea, kas ta sellega sõitis ka.Raceboy kirjutas:Kas MAF on turbo otsas kohe? See ei meeldi MAF anduritele eriti pulseerimise pärast, mingit põlve vms on vahele tarvis.
Kas MAP andur on ühendatud ikka?
MAP on minu jaoks tundmatu teema! Kas selle hälbeid diagnostika poleks pidanud näitama?
Re: sisselaske mure
Sellepärast ma siin kurdangi!KaroK kirjutas:Seal võib olla kümneid vigu.
Tasub viia kellegi asjatundliku turbospetsi juurde.
Valesti ühendatud wg aktuaatori voolikud, kütuserõhuregulaatori vaakum, jne
Terv
Keegi tahab ennast ehk "üles anda"!?
Re: sisselaske mure
Filtri ja MAF vahel peaks olema põlv
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: sisselaske mure
ahto42 kirjutas:Filtri ja MAF vahel peaks olema põlv
MAF on kohe peale õhufiltrit, siis alu põlv ja turbo
Sellele aitaks kaasa asukoha märkimine.Keegi tahab ennast ehk "üles anda"!?
Ehk on lihtsalt küünlad hapud ja sädevahed liiga suured ?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: sisselaske mure
Küünlaid ka teisi proovitud, tulemus sama.
Nüüd niipalju targem, et ühtlasel kiirusel segu suht ok, kiirendamisel kui mootor puterdama hakkab, näitab lahja segu.
Kui MAF lahti ühendada, pole autol minekut, aga ei puterda ja segu on ok. Tühikäigul väga lahja segu ja sureb välja.
Kui kellelgi on pakkuda Fordi õhulugejat 1L5F-12B579-AB, mis peaks olema kasutusel Focus RS MK1-l ja vist ka mõnel kangemal Mondeol, siis andke teada.
Nüüd niipalju targem, et ühtlasel kiirusel segu suht ok, kiirendamisel kui mootor puterdama hakkab, näitab lahja segu.
Kui MAF lahti ühendada, pole autol minekut, aga ei puterda ja segu on ok. Tühikäigul väga lahja segu ja sureb välja.
Kui kellelgi on pakkuda Fordi õhulugejat 1L5F-12B579-AB, mis peaks olema kasutusel Focus RS MK1-l ja vist ka mõnel kangemal Mondeol, siis andke teada.
Re: sisselaske mure
Millises linnas/maakonnas auto on ?
Terv
Terv
Re: sisselaske mure
Proovi õhulugeja niiti puhastada, aga ilma kraapimata, näiteks WD40 ja suruõhuga.
Mul olid sarnased sümptomid musta õhulugejaga ja kui pistik lahti ühendada, siis samamoodi oli küll vähem jõudu, kuid liikus jõnksutamata.
Kui olukord seepeale paraneb, aga päris korda ei saa, siis võib kahtlustada hääbuvat õhulugejat.
Mul olid sarnased sümptomid musta õhulugejaga ja kui pistik lahti ühendada, siis samamoodi oli küll vähem jõudu, kuid liikus jõnksutamata.
Kui olukord seepeale paraneb, aga päris korda ei saa, siis võib kahtlustada hääbuvat õhulugejat.
0,5 MW
Re: sisselaske mure
On proovitud teist õhulugejat ja seda ka puhastatud.RFL kirjutas:Proovi õhulugeja niiti puhastada, aga ilma kraapimata, näiteks WD40 ja suruõhuga.
Mul olid sarnased sümptomid musta õhulugejaga ja kui pistik lahti ühendada, siis samamoodi oli küll vähem jõudu, kuid liikus jõnksutamata.
Kui olukord seepeale paraneb, aga päris korda ei saa, siis võib kahtlustada hääbuvat õhulugejat.
Teema võib olla selles, et pole margi järgi originaal õhulugeja.
Re: sisselaske mure
Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.
Re: sisselaske mure
Ei ole ise turbotatud.Jaan kirjutas:Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.
Vahejahuti ja torustik õhufiltrist mootorini on ise ehitatud, suht sarnane
http://www.jam-sport.co.uk/store/shop/p ... ooler-kit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparaat on tõesti RS MK1
Re: sisselaske mure
Kiirendades puterdab ja paugub surveastme pärast?Jaan kirjutas:Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: sisselaske mure
Kõrgem surveaste eeldab paremat kütust, väiksemat boosti, täpsemat seadistust. Ilma nendeta tuleb lihtsalt detonatsioon, kõrge rõhk soodustab hõõgsüüdet jne. Kunde ei andnud eriti informatsiooni ka. Rääkis duratec mootorist,reaalsuses on hoopis RS Focus. Need 2 mootorit on nagu siga ja kägu eks. Ma pakkusin ikkagi algselt antud informatsioonile tuginedes. Nagu eelpool kirjutati siis vigu võib olla kümneid.jeff01 kirjutas:Kiirendades puterdab ja paugub surveastme pärast?Jaan kirjutas:Alustuseks pakun veaks 10:1 surveastet stock kolbidega kui me räägime ikka ise turbotatud 2,0 Duratecist. Kohe peast muid turbo duratec Focuseid ei teagi. Mk1 RS Focus oli Zeteci baasil teadupärast.
