Soovitan IS300 mudelit. Mootoriks ridakuus 3.0 2JZGE e. siis sama mis vabalthingaval MK4 Supral, legendaarne twinturbo Supra tehnika baseerub samal moototril, mootori koodiks 2JZGTE. Seega vabalthingav versioon on väga hea ja tugev baas turbotamiseks

Üks väheseid vabalthingavaid mootoreid millele saab ilma sisu näppimata väga lihtsalt turbokiti külge visata ja suure võimsusekasvu saavutada. IS300 Euroopa turul on ainult automaatkastiga. IS200 2.0 mootor ei ole turbo paigaldamiseks üldsegi nii sobiv, 1GFE on tehtud Euroopas saksa luksusautodega konkureerimiseks, selline vaikselt nurruv väike ridakuus. Erinevalt 2JZG(T)E massiivsest järelturust 1GFE mootorile perf juppe praktiliselt saada ei ole ja keegi neid eriti ei ehita ka.
Saksamaal IS300 hinnad alates 230.000.- EEK
http://www.mobile.de/SIDP91XtZvPZrL3qCZ ... 1200292600&
USA-st saad tellida valmis turbokiti või lasta sarnase valmis teha Eestis näiteks ES-Tuningus. Ehk tuleb isegi odavam.
USA kit:
http://www.swiftracing.com/turbocharger ... agediy.htm
Arvan, et arvestama pead kuskil 100.000 krooniga(sh töö). Seega kokku 330-350k rahaga on sul töökindel ca 350hp 500Nm+ tagaveoline suht kerge ja väga hea juhitavusega masin.
Alati võid ka natuke kaugemale minna ja mitte eriti suure lisaraha eest Stage 2.5 tellida
http://www.swiftracing.com/turbocharger ... stage2.htm
Stage 2.5 - 450 ~ 500 BHP
Lexuse automaatkast kestab tõsiseid numbreid, SRT soovitab lisada ainult järgmiseid vidinad:
Transmission Valve Body upgrade for automatic cars US$295.00
Transmission Cooler for automatic cars US$95.00
PS! SRT pakub veel kangemat turbiini 1k USD eest:
http://www.swiftracing.com/engine/torque.htm
Tundub, et muid lisasid kastile tugevduseks ostma ei pea.
IS300 Turbo omanik:
the GE on the supra na, is, gs, and sc are all basically the same. they don't have the oil squirters, forged pistons and rods and that's about it for the block. the pistons on the gte are slightly dished so they are a little lower compression. the head is the difference as it's ported slightly different and most GTE's don't have VVTI.
the 2jz-ge on the IS is easily made to 300whp on stock compression w/ a s/c or t/c. w/ headgasket only it goes to the 365 - 415whp range fairly easy. It takes a little more and you can get to the high 400's. Going into the 500's on pump gas takes some money. The auto holds the power well, but the stock 5spd's limit is about 350whp give or take. The 2jzge on the IS is reliable to about 450-500whp on the stock bottom end.
1whp(rattast) on ca. 1,15 bhp(mootorist) e. siis 300whp on seesama 350hj mis ma alguses kirjutasin.
Kui keegi oskab sama raha/aasta/modifikatsioonide lihtsuse/hj suhtega tagaveolist autot pakkuda siis laske käia...Arvan, et BMW-l küll siin midagi vastu pakkuda ei ole.