t5-l blowoff
t5-l blowoff
kas keegi on pannud t5-le blowoffi või teab täpselt kus ma õige vaakumi saan???
Vaakumi saad sisselaske kollest, sealt kus ühtegi teist klappi vahel ei ole (veendu, et läheks otse sisselaske kollektorisse).
Mis BOV-i kasutad, kui MAF-iga auto siis kõik ei pruugi tööle hakata korralikult.
Mis BOV-i kasutad, kui MAF-iga auto siis kõik ei pruugi tööle hakata korralikult.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ilmselt sobilik sinna vaid By-pass e. mis ventileerib õhu ringlusesse tagasi.
Kas T5-l mitte ei ole see bypass veel ka erikujuga - kinnitus teine kui tavalisel Bosch jupil?
FORGE peaks sobivat pakkuma - ja seda meilt saab. Võta ühendust!
Volvo 850 T5:

Hind: 4050 EEK (sis.18% KM), tarneaeg ca. 1-2 nädalat.
Kas T5-l mitte ei ole see bypass veel ka erikujuga - kinnitus teine kui tavalisel Bosch jupil?
FORGE peaks sobivat pakkuma - ja seda meilt saab. Võta ühendust!
Volvo 850 T5:

Hind: 4050 EEK (sis.18% KM), tarneaeg ca. 1-2 nädalat.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 29.11.2004 23:34
Remove the original BOV which is located on the turbo outlet.
Make yourself one of these, its a stopper to seal the hole, out of 6mm aluminium and 2 o-rings

Then install a normal BOV on a pipe in the engine bay.
There are hundreds/thousands of people driving with open BOV in sweden with volvo engines and MAF
/Ubbe
Make yourself one of these, its a stopper to seal the hole, out of 6mm aluminium and 2 o-rings

Then install a normal BOV on a pipe in the engine bay.
There are hundreds/thousands of people driving with open BOV in sweden with volvo engines and MAF
/Ubbe
no esiteks on juba probleem selles orig. bypass kinnituses, ehk nagu Ubbe kirjutas on sul vaja teha selle eemaldamiseks spetsiaalne flants koos tihenditega.jurka kirjutas:sa arvad et blowoff ei sobi sinna
Pane korralik täpselt sinu autole sobiv tükk nagu pakkusin, on peavalu vähem ja võid alati kindel olla, et kõik on täpselt nii nagu peab!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
No ma ei usu et see augu korralikult kinni toppimine + universaal bov + sellele ühenduse tegemine sisselaske torustiku külge oleks nüüd kokkuvõttes odavam kui juba bolt-on lahenduse ostmine.
Aga kui meeldib aretamisega tegeleda ja on aega et asjaga pikemalt jamada siis võid ju proovida.
Aga kui meeldib aretamisega tegeleda ja on aega et asjaga pikemalt jamada siis võid ju proovida.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
mis tähendab "ei toimi"? milles see probleem on?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)