BMW 328i (S50B32) Touring
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Hääled olid küll head ... sirge peal tundus kiirust ka olema
Aga nagu korraldajad ütlesid, ürituse eesmärk ongi harjutada, kas see aeg kõige tähtsam ongi alati. Kui aint aega taga ajada siis natuke teistsugune lähenemine, auto oli äge. 
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Sain Astrona teemast innustust ja tegin kah mõne logi
, ei tegelikult kahtlustasin, et boostiga on midagi nats nihkes ja nii ongi nagu välja tuli. Nimelt siis langeb boost kõrgemate käikudega pöörde tõustes alla. Põhjus ilmselt boost controlleri duty tabelis mida tuleb paremaks mudida.

Tumesinine on boost ja helesinine on rpm, mäekesed siis 1, 2, 3-mas ja neljas käik, esimesed kolm käiku kuni 7100rpm-i ja neljas 6300rpm-i (ca 195km/h). All saab sekundeid vaadades aimu ka sellest kui kiiresti mingi käik otsa saab
. Kiirust tuleb 1-mesega 64km/h, teisega 108km/h ja kolmandaga 162km/h. Sellised tulevad kiirused @ 7100rpm.

Tumesinine on boost ja helesinine on rpm, mäekesed siis 1, 2, 3-mas ja neljas käik, esimesed kolm käiku kuni 7100rpm-i ja neljas 6300rpm-i (ca 195km/h). All saab sekundeid vaadades aimu ka sellest kui kiiresti mingi käik otsa saab
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Palju murettekitavam on mu meelest see, et teise ja kolmanda käigu vahel on paar sekundit tühja, enne kui taas rõhk üleval.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
See kolmandaga peale käiguvahetust spoolimine tekkib siis kui teisega enne käiguvahetust piirajasse lasta, õigel ajal käiku vahetades seda ei tekki ja kui nüüd varsti nukka kah keerama hakkame siis ilmselt pole ka piirajasse laskmise korral probleemi, sest rootslaste kogemustele tuginedes peaks full boost siis pea 1000rpm-i allapoole tulema.
Täna sai siis käidud natuke proovimas ja tulemused järgmised 0-100km/ 4,81s ja 100-200km/h 6,66s. Kui nüüd kiiruse sisendi jälle tööle saab siis saab ilmselt 0-100-ni aega veel natuke parandada, 100-200 aeg paraneb kah illmselt oluliselt peale seda kui Hents boosti 1,3bar-i peale püsima sätib. All oli täiesti tavaline tänavarehv nagu ikka.
Täna sai siis käidud natuke proovimas ja tulemused järgmised 0-100km/ 4,81s ja 100-200km/h 6,66s. Kui nüüd kiiruse sisendi jälle tööle saab siis saab ilmselt 0-100-ni aega veel natuke parandada, 100-200 aeg paraneb kah illmselt oluliselt peale seda kui Hents boosti 1,3bar-i peale püsima sätib. All oli täiesti tavaline tänavarehv nagu ikka.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Autolab kirjutas: auto pidas ilusti need 25 ringi vastu ja ei läinud katki hoolimata sellest, et auto on seadistatud teada/tuntud kolvisulataja poolt![]()
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Sellise mootori ja sellise jõu juures on raske jagu saada 
Aga eks üritab edasi. Drag ju tulemas.
Aga eks üritab edasi. Drag ju tulemas.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Tehtud

Kahjuks jääb see nv. dragile minemata
. Ei midagi ei läinud katki, lihtsalt vahepeal on ka hobidest tähtsamaid asju 

Kahjuks jääb see nv. dragile minemata
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Kuidas ümberehituse vormistamine käis? Näitasid auto ette neile, sumpsid, väljalaske modimised jne ei tekitanud küsimusi?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Näitasin lihtsalt ette jah. Vaadati ainult kaart ennast ja kogulugu. Enne ettenäitamist tuleb muidugi ka luba taotleda ja saada mnt ametilt.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Märge ümberehitus passis tähendas vanasti, et tee edasi mis tahad e. politsei ei saa kottida tänaval mingite koonusfiltrite ja mis iganes tehniliste vidinate eest.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Vanasti ehk jah. Ja mingil määral annab ka eelise kiirkorras seletades. Aga iga ümberehitus on mingi registreerimiskoodiga ja koodi järgi päritakse vaste ümberehituse kohta. Aga ümberehituse taotlemine juba näitab oma head suhtumist korrakaitsjate töösse ja neil pole nagu põhjust ülbitseda.Jaan kirjutas:Märge ümberehitus passis tähendas vanasti, et tee edasi mis tahad e. politsei ei saa kottida tänaval mingite koonusfiltrite ja mis iganes tehniliste vidinate eest.
Iseenesest päris hea.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Äkki viitsid kuskile ümberehituse käigu põgusalt kirja panna alates taotluse esitamisest kuni selleni, mida nad nõudsid ja kuidas heakskiiduprotsess üldiselt kulges? Oleks väga huvitav ja informatiivne lugemine, lisaks paljudele vajalik info, aitaks nii mõnedki "tänavalegaalsed" sõidukid legaliseerida 
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Natsa OT, aga endalgi on plaanis ümberehitus passi saada,sest põhimõtteliselt mootorivahetus ametlikult on aktsepteeritav, küsimus tekib ainult, et kas uue mootori korral on oluline ka katalüsaatori olemasolu, kuigi algselt konkreetsele autole tehasest ei olnud pandud. Ehk, kas agregaadid jäävad auto põhised või tulevad uue mootoriga kaasnevalt.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Katalüsaatorist ei pääse, see on kindel.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Väike videoklipp kah sellest kiirenduse mõõtmisest, sellel katsel oli 0-100ni 4,81s
http://www.youtube.com/watch?v=y2Jz4WpD ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui kõik on korras siis väljastab mnt. amet sellise teate ark. tehnoosakonnale:

Siit on juba ilusti näha mida kontrollitakse kui autot ette näitama lähed. Minu auto puhul oli ainult üks nõue, sest olin eelnevalt põhjaliku pildimaterjali saatnud mnt. spetsialistile, aga võimalik, et kui lihtsalt joonise alusel luba väljastatakse siis võib nõudeid rohkem olla mida ark onud kontrollima peavad. Kui ark onud auto üle vaatavad ja kaar vastab kõigile otsuses märgitud nõuetele siis sammud uue teh. passi järgi
. Riigilõiv 19€
Minu autol passis olevad kaks ümberehitust tähendavad, et ebastandartne mootor ja istmekohtade vähendamine.
http://www.youtube.com/watch?v=y2Jz4WpD ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Alustada tuleb sellest, et tuleb maanteeameti tehnoosakonnale esitada digitaalselt allkirjastatud taotlus. Taotlusesse tuleb ka joonis kaarest teha. Kuna minul oli kaar juba valmis ehitatud selleks hetkeks kui taotlust tegin siis mina joonist ei lisanud ja panin juba valmis asjast pildid kaasa (olin muidugi juba eelnevalt suhelnud mnt. spetsialistiga ja põhimõtteliselt oli mulle juba roheline tuli antud). Siinkohal on soe soovitus lasta kaar teha tuntud tegija poolt, sest nii on kindlasti lihtsam luba saada. Minule tegi turvakaare Tambet Aidma. Samuti lihtsustab asja see kui asi on tehtud FIA standardi järgi (võimalik, et see on lausa nõue, kuid kuna minul on ta FIA standardite järgi tehtud siis ei süvenenud sellesse). Kaar peab olema tõmmatud torust.Raceboy kirjutas:Äkki viitsid kuskile ümberehituse käigu põgusalt kirja panna alates taotluse esitamisest kuni selleni, mida nad nõudsid ja kuidas heakskiiduprotsess üldiselt kulges? Oleks väga huvitav ja informatiivne lugemine, lisaks paljudele vajalik info, aitaks nii mõnedki "tänavalegaalsed" sõidukid legaliseerida
Kui kõik on korras siis väljastab mnt. amet sellise teate ark. tehnoosakonnale:

Siit on juba ilusti näha mida kontrollitakse kui autot ette näitama lähed. Minu auto puhul oli ainult üks nõue, sest olin eelnevalt põhjaliku pildimaterjali saatnud mnt. spetsialistile, aga võimalik, et kui lihtsalt joonise alusel luba väljastatakse siis võib nõudeid rohkem olla mida ark onud kontrollima peavad. Kui ark onud auto üle vaatavad ja kaar vastab kõigile otsuses märgitud nõuetele siis sammud uue teh. passi järgi
Pead anda ei julge, aga minuarust ikka oli nii, et heitgaasi näitajad ei tohtinud peale mootori vahetust ületada neid näitajaid mis antud autole on ette antud tehasepoolt, ehk siis uue mootori puhul ei pea ilmselt katti alla kruttima.Jaan kirjutas:Natsa OT, aga endalgi on plaanis ümberehitus passi saada,sest põhimõtteliselt mootorivahetus ametlikult on aktsepteeritav, küsimus tekib ainult, et kas uue mootori korral on oluline ka katalüsaatori olemasolu, kuigi algselt konkreetsele autole tehasest ei olnud pandud. Ehk, kas agregaadid jäävad auto põhised või tulevad uue mootoriga kaasnevalt.
Minu autol passis olevad kaks ümberehitust tähendavad, et ebastandartne mootor ja istmekohtade vähendamine.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"