BMW 328i (S50B32) Touring
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
.....ja graafikule jäi ka jõnks enne boost controlleri tabeli sättimist. Väike ehmatus ja ülemäärane korrigeering.
Haltech tahab veel harjutamist.....
Haltech tahab veel harjutamist.....
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Palju autol kaalu?
http://www.facebook.com/smokehunters" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Pigem rohkem boosti kui seadega teravaks minna.
sel dünol on vist rampup veidi madal ja turboautod saavutavad boosti hiljem kui pidamisega sõites tänaval :S Kui niikuinii Tallinna vahet käid oleks hea võrrelda näiteks viljari dünoga.
sel dünol on vist rampup veidi madal ja turboautod saavutavad boosti hiljem kui pidamisega sõites tänaval :S Kui niikuinii Tallinna vahet käid oleks hea võrrelda näiteks viljari dünoga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Täna sai nüüd siis lisandunud jõuga esimesed tiirud tehtud ja nüüd on tegu juba väga metsiku loomaga
, homme peab kiiruse sisendi tööle panema ja ära kodustama ta
Täna sai VKM Motorsist ka Hoosierid ära toodud ja eks nüüd ole näha, et mis ja kas alla annab tagasillas. Loomulikult ei lähe ma toore jõuga peale ja teeme tagasillas ikka mõned muudatused sõlmedes mis tunduvad nõrgad.


Täna sai VKM Motorsist ka Hoosierid ära toodud ja eks nüüd ole näha, et mis ja kas alla annab tagasillas. Loomulikult ei lähe ma toore jõuga peale ja teeme tagasillas ikka mõned muudatused sõlmedes mis tunduvad nõrgad.
Kaalul pole otseselt käinud, aga ca 1400kg peaks olema.Tomz kirjutas:Palju autol kaalu?
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Ma siiani ei usu, et pidamist pole, tundub kuidagi ulme lugu, samas ma pole ka korralikku sõitu saanud....
600+hp juures vähemalt polnud üldse pidamisega probleeme, mõnel jälle tõmbab 400hp juures kõik 4 ratast viimase käiguni ringi....võta siis kinni.
Tuleks ikka 285 rehv 255 asemel alla sättida, siis ei peaks ka kiiruse sisendiga jändama, ehkki viimane tundub lihtsam.
Homme tänavale Hoosieridega launchi seadistama?
600+hp juures vähemalt polnud üldse pidamisega probleeme, mõnel jälle tõmbab 400hp juures kõik 4 ratast viimase käiguni ringi....võta siis kinni.
Tuleks ikka 285 rehv 255 asemel alla sättida, siis ei peaks ka kiiruse sisendiga jändama, ehkki viimane tundub lihtsam.
Homme tänavale Hoosieridega launchi seadistama?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Nüüd selle 800+hj-ga on pidamine igaljuhul kuhugi plehku pannud ja eks homme näed seda isegi
. Mis puudutab hoosieridega launchi seadistamist siis nüüd tuleb kiiresti leida 15x8,0 3 seeria et-ga veljed ja siis saab hakata jälle mängima mängu "mis on nõrgim lüli tagasillas" 


BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Kas sild jäi ikka omale kohale? 

Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Auto s6idab veel?
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Loomulikult sõidab, miks ei peaks sõitma?
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Vaata,et üle ei pinguta. Ma olen päris mitmeid 1000-1200hp autode omanike kahetsevaid kommentaare lugenud,et pingutasid üle oma mootori ehitusega,
kuna sõit toimub enamasti tänaval (ameerika värk).
Mul on oluliselt vähem,kui sul ja seegi on ju tänavale enamike jaoks overkill ..
Mitte,et sul lõbus sõita ei oleks....
kuna sõit toimub enamasti tänaval (ameerika värk).
Mul on oluliselt vähem,kui sul ja seegi on ju tänavale enamike jaoks overkill ..
Mitte,et sul lõbus sõita ei oleks....

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Alati saab ju vähemaks keerata.
Praegu veel on auto täiesti sõidetav. Hakkab keskpööretel laadima ja pidamine on hea.
Kiiruse sisend tuleb ära seadistada ja saab veelgi mugavamaks.
Praegu veel on auto täiesti sõidetav. Hakkab keskpööretel laadima ja pidamine on hea.
Kiiruse sisend tuleb ära seadistada ja saab veelgi mugavamaks.
Re: BMW 328i (S50B32) Touring
Pühapäeval sai käidud autoga Opentrackil. Üritus ja korraldus oli super ja lähen kindlasti uuesti, auto pidas ilusti need 25 ringi vastu ja ei läinud katki hoolimata sellest, et auto on seadistatud teada/tuntud kolvisulataja poolt
Samas selgus ka see, et mina vähemalt veel sõita ei oska ja pidurdan lootusetult vara, kuid eks seda kõike saab harjutamisega paremaks. Praegu siis parimaks ajaks 1.38, kuid vähemalt 10s võib ilmselt sealt maha lahutada kui sõitma õpiks

Samas selgus ka see, et mina vähemalt veel sõita ei oska ja pidurdan lootusetult vara, kuid eks seda kõike saab harjutamisega paremaks. Praegu siis parimaks ajaks 1.38, kuid vähemalt 10s võib ilmselt sealt maha lahutada kui sõitma õpiks

BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"