Kas kellelgi on olnud sarnast olukorda ja milline on olnud lahendus:
Süütepoolide laadeaja (dwell) suurendades hakkab mootor mingil pöördel vahele jätma - õigemini ei süüta enam üldse normaalselt.. Hetkel seis siis selline:
1.0..1.3ms - käib ilusti, kuid säde on nõrk
1.5ms - pöörded ei lähe üle 3000rpm
1.6ms - pöördeid ei saa üle 2000rpm
2.0ms - pöördeid ei saa üle 1800rpm
2.5ms - pöördeid ei saa üle 1500rpm
jne
Megasquirt 3, Wasted spark COP, kus iga pool on ühendatud eraldi MS3X boardi väljundisse (mitte üks Megasquirti väljund kaht pooli juhtimas); Mootoriks BMW M50B25.
Jah, süütedraiverid on ikka vahel, muidu vaevalt sealt sädet üldse tuleks. Mainisin lihtsalt, et Megasquirt juhib eraldi igat pooli, mitte pole ühe väljundi peal mitut.
Sädet tuleb, aga rõhu all mitte.
Kunagi oli Moteciga ka selline teema - kui süüde 180 kraadi vale oli, siis oli säde ja paukus igast otsast, kui õigeks keerasid, siis ei jõudnud süüdata.
Panime kommutaatori vahele ja töötas
Tegu oli Yamaha COP'idega - mitme juhtmega COPid sul on ?
kui sa m50 originaaljuhtmestikust midagi võtsid, kontrolli et seal takisteid vahel pole. Kusagil seal süütepoolide juhtmestikus, ilusti teibi sisse ära peidetuna on takistid.
Tänud takistite vihje eest! See tuleb kindlasti üle kontrollida. Küsimus tekibki aga - kui pole, kas seal peaksidki siis äkki olema takistid? Kas M50 poole tuleb laadida piiratud vooluga?
Kas Sul see mure oli takistitega seotud: http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 52&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaata igaks juhuks ühendusskeem üle, kas kõik on ikka õigesti ühendatud.
Endal MS3 + MS3X plaadi ja MS-i süütedraiveritega üks M50 sõitma pandud ja väidetavalt toimis ilusti.
minul lahenes mure sutsu hiljem audi v6 coilpacki ja uue juhtmestikuga. takistid leidis Mihkel umbes pool aastat hiljem ühest teisest juhtmestikust ja peale seda suutsin ka mina oma juhtmestikust need leida
ühesõnaga, lõplik lahendus copidega tööle saamiseks oli takistid juhtmestikust minema visata.
Küsimus targematele triggeri parameetrite määramisel. (MS1)
Kuna süüte nulli saab õigeks üsna mitmel moel siis küsiks targematelt kuidas seda kõige õigem teha on.
Nimelt tekkis küsimus seoses TRIM ANGLE lahtriga. Kuna miskil põhjusel ei saanud nullpunkti paika nagu tavaliselt. ( Fixed angle nulli ja asi on peaaegu õige kui arvutatud eventid on õiged ning muudad vajalikud paar kraadi TRIGGEL ANGLE kastis kummas suunas vaja) siis jätsin tabeli kasutatavaks,määrasin selles väärtused nulliks ja muutsin TRIM ANGLE väärtust seni kuni null oli nullis ( 19 kraadi) Olen kindel, et süütenurk on niiviisi täpselt see mis tabelis kuid kahtlusi tekitab see siiski, et kas asi töötab nii ka 100% õigesti või võib esineda miskeid komplikatsioone? Esmese asjana häiris see, et tunerstudio advancei kell paneb niiviisi kelbast kuid süüde on ju nii nagu tabelis. aga kuidas muidu asjad niiviisi töötavama peaksid? Väike probleem on käivitamisega ja mõtlen kas viga võib olla siin või mitte.
Hea meelega jookseks auto juurde , loeks hambad ja arvutaks eventid õigesti kuid auto seisab kusagil 100km taga ja püüan siin toreetiliselt selgeks saada kas peab ka nii töötama või mitte. Esimesel võimalusel loen hambad üle ja teen asja korda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.