Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Ahoi!

Kas kellelgi on olnud sarnast olukorda ja milline on olnud lahendus:

Süütepoolide laadeaja (dwell) suurendades hakkab mootor mingil pöördel vahele jätma - õigemini ei süüta enam üldse normaalselt.. Hetkel seis siis selline:
  • 1.0..1.3ms - käib ilusti, kuid säde on nõrk
  • 1.5ms - pöörded ei lähe üle 3000rpm
  • 1.6ms - pöördeid ei saa üle 2000rpm
  • 2.0ms - pöördeid ei saa üle 1800rpm
  • 2.5ms - pöördeid ei saa üle 1500rpm
  • jne
Megasquirt 3, Wasted spark COP, kus iga pool on ühendatud eraldi MS3X boardi väljundisse (mitte üks Megasquirti väljund kaht pooli juhtimas); Mootoriks BMW M50B25.
Lauda nitro
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Megasquirt

Postitus Postitas KaroK »

Poolidele kommutaatorit ei pea panema ?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Jah, süütedraiverid on ikka vahel, muidu vaevalt sealt sädet üldse tuleks. Mainisin lihtsalt, et Megasquirt juhib eraldi igat pooli, mitte pole ühe väljundi peal mitut.
Lauda nitro
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Megasquirt

Postitus Postitas KaroK »

Sädet tuleb, aga rõhu all mitte.
Kunagi oli Moteciga ka selline teema - kui süüde 180 kraadi vale oli, siis oli säde ja paukus igast otsast, kui õigeks keerasid, siis ei jõudnud süüdata.
Panime kommutaatori vahele ja töötas :)
Tegu oli Yamaha COP'idega - mitme juhtmega COPid sul on ?

Pakun, et valesti ühendatud.

Kõik poolidest :
http://opensiuc.lib.siu.edu/cgi/viewcon ... =auto_pres" onclick="window.open(this.href);return false;

Terv
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

M50 originaal COP-id on.
Lauda nitro
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: Megasquirt

Postitus Postitas mart154 »

kui sa m50 originaaljuhtmestikust midagi võtsid, kontrolli et seal takisteid vahel pole. Kusagil seal süütepoolide juhtmestikus, ilusti teibi sisse ära peidetuna on takistid.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Tänud takistite vihje eest! See tuleb kindlasti üle kontrollida. Küsimus tekibki aga - kui pole, kas seal peaksidki siis äkki olema takistid? Kas M50 poole tuleb laadida piiratud vooluga?
Kas Sul see mure oli takistitega seotud: http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 52&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauda nitro
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

Vaata igaks juhuks ühendusskeem üle, kas kõik on ikka õigesti ühendatud.
Endal MS3 + MS3X plaadi ja MS-i süütedraiveritega üks M50 sõitma pandud ja väidetavalt toimis ilusti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: Megasquirt

Postitus Postitas mart154 »

murjam. see mure oli takkidega seotud jah.

minul lahenes mure sutsu hiljem audi v6 coilpacki ja uue juhtmestikuga. takistid leidis Mihkel umbes pool aastat hiljem ühest teisest juhtmestikust ja peale seda suutsin ka mina oma juhtmestikust need leida :)

ühesõnaga, lõplik lahendus copidega tööle saamiseks oli takistid juhtmestikust minema visata.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Hei!

Takistust juhtmetel ei olnud; viga lahendas süütepoolide korpuste massiühenduse (üks pin kolmest) parandamine.
Lauda nitro
erksss92
Postitusi: 6
Liitunud: 04.02.2013 21:33

Re: Megasquirt

Postitus Postitas erksss92 »

Tehke hinnapakkumised audi 90 turbo quattro 2.2 121kw ms3 aju hinna ja paigaldus hinnaga !
Pakkumised postkasti ! samas võib pakkuda ka vemsi
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: Megasquirt

Postitus Postitas kivimugi »

keegi ennem 20.04 ms2 sooviks ära seadistada audi 2.2 20vt
PS vöi 55585965
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas jeff01 »

Küsimus targematele triggeri parameetrite määramisel. (MS1)

Kuna süüte nulli saab õigeks üsna mitmel moel siis küsiks targematelt kuidas seda kõige õigem teha on.
Nimelt tekkis küsimus seoses TRIM ANGLE lahtriga. Kuna miskil põhjusel ei saanud nullpunkti paika nagu tavaliselt. ( Fixed angle nulli ja asi on peaaegu õige kui arvutatud eventid on õiged ning muudad vajalikud paar kraadi TRIGGEL ANGLE kastis kummas suunas vaja) siis jätsin tabeli kasutatavaks,määrasin selles väärtused nulliks ja muutsin TRIM ANGLE väärtust seni kuni null oli nullis ( 19 kraadi) Olen kindel, et süütenurk on niiviisi täpselt see mis tabelis kuid kahtlusi tekitab see siiski, et kas asi töötab nii ka 100% õigesti või võib esineda miskeid komplikatsioone? Esmese asjana häiris see, et tunerstudio advancei kell paneb niiviisi kelbast kuid süüde on ju nii nagu tabelis. aga kuidas muidu asjad niiviisi töötavama peaksid? Väike probleem on käivitamisega ja mõtlen kas viga võib olla siin või mitte.

Hea meelega jookseks auto juurde , loeks hambad ja arvutaks eventid õigesti kuid auto seisab kusagil 100km taga ja püüan siin toreetiliselt selgeks saada kas peab ka nii töötama või mitte. Esimesel võimalusel loen hambad üle ja teen asja korda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Re: Megasquirt

Postitus Postitas tynt »

Mul on küsimus MS3 detonatsiooni anduri ühendamise kohta. Kas andurit saab otse ajju ühendada või MS3 Knock Module on kohustuslik?
2.3L 10v MS3+MS3X COP
Kasutaja avatar
kaak
Postitusi: 142
Liitunud: 19.05.2009 12:53
Asukoht: tartumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas kaak »

knock module on vajalik.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
Vasta