KaroK kirjutas:Suuremad pihustid on peaaegu kõige halvem mõte.
Vajaminevas vahemikus kütuserõhu suurendamine on pisut parem.
Seda rõhku sa kindlasti ei tõsta 182cc pihustitega, sinnamaani, kus piisav kütusekogus vajalik.
Miks alati tuuakse võrdluseks volkarid ja muud masinad? Lihtsalt vaheküss, millele ei pea vastama.
Originaalis on kütuselati lõpus regulaator-vaakum regulaaritud 2.7-3.2 bari( boosti kasvades läheb ka boost rõhuregulaatori voolikusse, mis nagu võiks tõsta ka kütuserõhku). Ka Mitsubishi turbo autodel, sama ajastu. Kütusepumbad samad, mõni kronsa erinev. Võimsama pumba panek pole hetkel nagu mõttekas-vajalik.
Nii või naa toimub Mitsude ajus pihustite juhtmine läbi takistite ja dioodide (teiste markide kohta pole uurinud, ei tea), seega kui olla eriti spets jootmise alal, siis saab ka N/A ajust teha turboka aju. N: eclipse N/A ja turboka ajude emaplaadid on pm samad, komponendid ja hulk erinev.
Jah, mul on erinevaid (210,240,275) pihusteid pakkuda, ka 450cc, kui väga tarvis. Kuid need viimased on madala oomised.