K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas mitsu_manic »

KaroK kirjutas:Suuremad pihustid on peaaegu kõige halvem mõte.
Vajaminevas vahemikus kütuserõhu suurendamine on pisut parem.

Seda rõhku sa kindlasti ei tõsta 182cc pihustitega, sinnamaani, kus piisav kütusekogus vajalik.

Miks alati tuuakse võrdluseks volkarid ja muud masinad? Lihtsalt vaheküss, millele ei pea vastama.

Originaalis on kütuselati lõpus regulaator-vaakum regulaaritud 2.7-3.2 bari( boosti kasvades läheb ka boost rõhuregulaatori voolikusse, mis nagu võiks tõsta ka kütuserõhku). Ka Mitsubishi turbo autodel, sama ajastu. Kütusepumbad samad, mõni kronsa erinev. Võimsama pumba panek pole hetkel nagu mõttekas-vajalik.
Nii või naa toimub Mitsude ajus pihustite juhtmine läbi takistite ja dioodide (teiste markide kohta pole uurinud, ei tea), seega kui olla eriti spets jootmise alal, siis saab ka N/A ajust teha turboka aju. N: eclipse N/A ja turboka ajude emaplaadid on pm samad, komponendid ja hulk erinev.

Jah, mul on erinevaid (210,240,275) pihusteid pakkuda, ka 450cc, kui väga tarvis. Kuid need viimased on madala oomised.
tante1
Postitusi: 23
Liitunud: 27.04.2011 14:32

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tante1 »

siis võiks kuidagi kaubale jõuda?
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas citizen »

Ma alustaks pumba tootlikuse kontrollimisest. On juhuseid olnud küll, kus vana pump suudab veel vaevu NA mootorit töös hoida.
Siis mõtleks pihustite peale.
tante1
Postitusi: 23
Liitunud: 27.04.2011 14:32

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tante1 »

suuremad pihstid peal ja pill sõidab 0.5 puhub peale ja nalja kui palju. :D muret teeb aint see et turbo suht punane koguaeg kas võib olla sellest et süüde liiga hiline?
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas _siim_ »

Segu lahja?
haleskinn
Postitusi: 67
Liitunud: 07.01.2013 22:24

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas haleskinn »

Küsimus.... vas 2106 90 aasta mootor peaks olema 2101 oma kui ei eksi.......
soov turbotada seda. millest alustada... mida karpaga ette võtta.. boosti väga metsikult taga ajama ei hakka, pigem madalatelt pööretelt mingit tõmmet juurde... soov siis parandada 0-100 18 sekundi pealt madalamaks :D
endil kollede jms keevitamise võimalus olemas kuid mis turbo võtte, mis kuuma mis külmakoda....


küsimusi nii palju ei taha teemat risustama hakata oleksin tänulik kui keegi suhtleks privas...

:D
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Jaan »

Kas meil keegi Borg Warneri EFR-i ka kasutanud on? Vaatasin enda 2L-sele sellist asja. Tahaks tänavapillile madalalt spooli saada ja mingi 300+ jõudu ka. Garretti GTX-ist tuleks see ilmselt kopikas soodsam, aga samas kas see jällegi 2x Holset Superi hinda õigustab? http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2135597" onclick="window.open(this.href);return false;
AnvarV
Postitusi: 27
Liitunud: 10.05.2011 13:15
Asukoht: Rakvere

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas AnvarV »

Nii, küsimus.

Mul on C20NE mootor, Garreti T2 turbo (to 150hp) ja C20NE mootor originaalis 115hp. (20 aastaga alles healjuhul 100)

Originaal aju, originaal pihustid + kütusepump.
Kolle ja kõik olemas, viskan bolt on külge ja mis juhtub?

On kasutegurit, või pole üldse, või mis järgmisena vajaka jääb?

Arutelu "pole mõtet" palun mitte välja tuua. Igal asjal on mõte, kui aega on.
Omega A 2.0 8v turbo
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas murjam »

Juhul kui kütust kuidagi rohkem peale ei keera, hakkab pakun ca 0.3bar ülerõhu peal detoneerima (mispeale enam midagi head ei juhtu). Kuni ei detoneeri, on fun.
Kütust peab kuidagi natuke juurde saama, kas või sedasi, et tühikäigul oleks ülirikas ning kiirendades paras, muidu pikka pidu pole. Rõhuga lülitatav lisapihusti on ilmselt kõige lihtsam lahendus, mis teatud maani täiesti piisavalt hästi töötab. Jaksu!
Lauda nitro
AnvarV
Postitusi: 27
Liitunud: 10.05.2011 13:15
Asukoht: Rakvere

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas AnvarV »

Tänan adekvaatse vastuse eest.
Sama mootor, küll aga teine turbo ja 0,6 bari and all day long on olemas.
Omega A 2.0 8v turbo
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas ValgeKotkas »

AnvarV kirjutas:küll aga teine turbo ja 0,6 bari and all day long
Miks ongi tähtis liigutatava õhu kogus ja mitte ülerõhk
ECI
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas _siim_ »

On kellelgi mingit infot palju hx40 super-i max r6hk on mida ta suudab puhuda ilma palju kuumutamata ja kas kestab ka max r6hul?
Zanders
Postitusi: 52
Liitunud: 11.01.2009 2:58

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Zanders »

Kui mootorist juba jõudu võtta, siis millised kellad oleks hädavajalikud töö jälgimiseks?

Rõhukell
Segukell
Õlirõhu kell

Kas siia tuleks veel midagi lisada?
E32 M30B30
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Maik »

Pigem ei ,nagunii ei jõua neid eriti jälgida . Korra alguses on neid ainult vaja.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas murjam »

Ja nagu siin ka erinevatest teemadest läbi on jooksnud: narrowband segukellast pole mootori jõuliseks timmimisel olulist kasu. Segukell peab kindlasti olema wideband.
Lauda nitro
Vasta