rõhk kadus ära :S
Kõrvasid on jah siis vaja kui tõesti lekib.
Kui on alles ostetud auto, siis ei pruugi teada kohe ka default rõhku ju.
Näiteks G60 kompressori puhul võib madala boosti põhjuseks olla nii kompressor kui torustik.
Sel juhul pole boosti kellast muud kasu kui teadmine, et midagi on viga.
Kui on alles ostetud auto, siis ei pruugi teada kohe ka default rõhku ju.
Näiteks G60 kompressori puhul võib madala boosti põhjuseks olla nii kompressor kui torustik.
Sel juhul pole boosti kellast muud kasu kui teadmine, et midagi on viga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
et hakan ise pumpama õhku turbosse? hmm peab natukese vaeva nägema kuna kompressorit mul ple :D aga jah läbi ei tule, veitsa õli lekib aga selline õli lekkimine oli enne mkaa, kas äkki geomeetria siiski segamini? jama niiviisi veits, näpin pyhap veel veitsa wastegate, olen õieti aru saand,et kui klappi kinni keeran siis rõhk peaks tõusma?
imelik, et sellist asja küsid, kui ise turbot remontida püüad. loomulikult wastegate sulgemine tõstab rõhku. kui viga aga on turbos endas ja sa wastegatega rõhu paika saad, on sul lõpptulemuseks 2x kuumem õhk, kui peaks olema ja suurest rõhust pole enam abi. Jõud jääb ikka enamvähem konstantseks.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
kysisin seda igaksjuhuks kuna arvasin,et äkki tõesti o nviga minust ja ma ise olen loll selle wastegate kohapealt, hmm õhk niivõiteisiti kuum juba, selle probleemi lahendan vast märtsi lõpus ära ja saab see masin omale suure intercooleri
.
ikkagi kas see oli normaalne,et kui turbo korras oli ja tõmbas siis lihtsaltmntpeal vajutasid 5nda käiguga gaasi põhja ja tema tõstis kohe meeletult rõhku, aga nyyd krt ei tõsta nii palju ja kergelt, tuleb see rõhk kuidagi vaevalisemalt?
kysimusi ja asju sellepärast palju,et tõesti sellest turbo lahti tuli kollektori kyljest siis sellepärast ta enam ei puhu? kui asi on lõtkus siis lähen viin turbo taastamisse ja ongi tibens tobens, aga praegu ise kardan,et pole vaja teda taastada, akrdan,et kala peitub kuskil mujal :S .

ikkagi kas see oli normaalne,et kui turbo korras oli ja tõmbas siis lihtsaltmntpeal vajutasid 5nda käiguga gaasi põhja ja tema tõstis kohe meeletult rõhku, aga nyyd krt ei tõsta nii palju ja kergelt, tuleb see rõhk kuidagi vaevalisemalt?
kysimusi ja asju sellepärast palju,et tõesti sellest turbo lahti tuli kollektori kyljest siis sellepärast ta enam ei puhu? kui asi on lõtkus siis lähen viin turbo taastamisse ja ongi tibens tobens, aga praegu ise kardan,et pole vaja teda taastada, akrdan,et kala peitub kuskil mujal :S .
okei teema algusest kaua mööda läinud aga, nii auto seisi nüüd siis peaaegu aasta ja peale sai originaal turbo (tegemist endiselt 524td) ja nüüd ei sikuta rõhku ylesse, wastegate kinni? turbol siis sisene wastegate ja turbost endast tuleb ka pisike voolik mis kontrollib wastegate
. keegi oskab äkki ideid pakkuda? homme muidu kisun laiali natukese seda süsteemi sealt.

Pane wg klapp näiteks traadiga kinni (acutaator jäta lahti) ja proovi siis.
See välistab acutaatori poolt põhjustatud lekke, kuigi ega acutaatoriga suurt midagi ei juhtu tavaliselt.
Vaata kas klapp ise võllipeal korralikult liigub ka.
See välistab acutaatori poolt põhjustatud lekke, kuigi ega acutaatoriga suurt midagi ei juhtu tavaliselt.
Vaata kas klapp ise võllipeal korralikult liigub ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
teise turbo peal harjutamine ei anna kah palju juurde, kuna kogemata võib saada piisavalt tasakaalu et mõned tuhanded käib aga mis selle teadmisega peale hakkad? st et se ei garanteri seda et järgmine turbo paremini tasakaalu saab. Materjali poole pealt arvan niipalju, et nii vask ei saa se kuidagi olla kui sa nüüd natuke vase omadustele mõtled....
Pronksi erisulamiga võib aga tegu olla küll. Kas mitte pronksgrafiit ? tavapronks vast paisutaks kah võlli kinni. Seda "situn-nikun-keevitan, vasest teen turbopukse" teemat pole mõtet edasi ajada kui tõesti muu peale pukside on korras siis ma ei riskiks teda ära lõhkuda kui sellise raha eest on mees kes neid teeb. Pakun õnnestumise protsendiks umbes 5 ja ülejäänud juhtudel käib se turbo veel 0-5000 km Aga igaühel on õigus oma varaga nii ümber käia nagu ta ise soovib.
Pronksi erisulamiga võib aga tegu olla küll. Kas mitte pronksgrafiit ? tavapronks vast paisutaks kah võlli kinni. Seda "situn-nikun-keevitan, vasest teen turbopukse" teemat pole mõtet edasi ajada kui tõesti muu peale pukside on korras siis ma ei riskiks teda ära lõhkuda kui sellise raha eest on mees kes neid teeb. Pakun õnnestumise protsendiks umbes 5 ja ülejäänud juhtudel käib se turbo veel 0-5000 km Aga igaühel on õigus oma varaga nii ümber käia nagu ta ise soovib.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kas ta on sul muutuva geomeetriaga turbo ? Või mis mõttes geomeetria on segamini? Kui tegu on diisliga otsi viga ka kütuse etteandest kui küttest jääb väheks ei tooda rõhku lihtsalt.Toivoku kirjutas:et hakan ise pumpama õhku turbosse? hmm peab natukese vaeva nägema kuna kompressorit mul ple :D aga jah läbi ei tule, veitsa õli lekib aga selline õli lekkimine oli enne mkaa, kas äkki geomeetria siiski segamini? jama niiviisi veits, näpin pyhap veel veitsa wastegate, olen õieti aru saand,et kui klappi kinni keeran siis rõhk peaks tõusma?
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
tegelikult vaadake millal see teema kunagi ammu tehti ja vaadake mu viimast posti, vahel on originaal turbo uuesti, krt jama sellega, et starter on saba andnud ja ei saa koguaeg proovida ja värki :P . Aga eks ma täna õhtul proovin traadiga wastegate kinni tõmmata. Originaal turbol pole muutuvad geomeetriat. Krt üksinda suht jama kuna gaasi ei saa ju kapoti alt anda
.

Härra tainapea Toivoku võiks hoolikamalt oma turbo ühendused üle vaadata :D lõdvik lahti ja unustanud olin ära yhendada rõhunäidiku.Toivoku kirjutas:tegelikult vaadake millal see teema kunagi ammu tehti ja vaadake mu viimast posti, vahel on originaal turbo uuesti, krt jama sellega, et starter on saba andnud ja ei saa koguaeg proovida ja värki :P . Aga eks ma täna õhtul proovin traadiga wastegate kinni tõmmata. Originaal turbol pole muutuvad geomeetriat. Krt üksinda suht jama kuna gaasi ei saa ju kapoti alt anda.