rõhk kadus ära :S

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

rõhk kadus ära :S

Postitus Postitas Toivoku »

no mida ******, ykshetk oli rõhk norm ming i1,5 bari ja värki ja nyy dyle 1 ei saa , turbost kadus lõtk ka iseenesest ära. voolikud kõik tibens tobens, mingi võimalus,et turbo laseb ise kuskilt läbi? sest sisinat on kuulda kui ta läbi laseb.


edit by panter-leim
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Arvatavasti viga ikka voolikutes...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Viga ei olnud voolikutes vaid lahtises turbos kollektori peal
Kasutaja avatar
labe
Postitusi: 18
Liitunud: 13.11.2005 19:56

Postitus Postitas labe »

niiet nüüd kõik korras jälle? :p
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

pole veel proovima jõudnud, pesin filtrit.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

v hea kui korda said, aga ära palun kunagi siin foorumis sellist sõnavara kasuta nagu esimeses postis!
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

panter kirjutas:v hea kui korda said, aga ära palun kunagi siin foorumis sellist sõnavara kasuta nagu esimeses postis!
vabandused, lihtsalt ylimalt vihale ajas kuna just natukese aega tagasi ol iju kala selle turboga ja olin suthkoht vihane,et pean jälle mingi miljon raha kulutama. nii keeraisn kinni, aga jah sealt tihend on veitsa läbi omadega, õhtul panen tihendi kah kui linnast tuleb :)

siit ka yks teine kysimus ,kas turbodele pole olemas remont komplekte, kuna noh praegune turbo sai enda lollusest vitsa ära rikutud :S sest yks voolik lasi veitsa õli löbi ja noh tekkis turbole lõtk sisse, nyyd laseb see läbi, aga mingit ilgelt palju pappi kulutada ei tahaks selle remondiks, katse jäneseks võtaks oma vana originaal 524td turbo :) et selle peal prooviks ja kui tuleb kenasti välja siis võiks ka uue turbo korda teha :) sest vaja oleks ju ainult neid vask pukse.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pärast remonti tuleb turbo võll ka tasakaalustada.
Kuidas sa seda kavatsed teha, näpu vahel?

Tartus ju 1,5k remonditakse turbosid, pole nii väga hingehind.
Kui arvad, et on siis vaata korra tutikate turbode hindu!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

las turbosi remondivad ikka vähe kogenenumad inimesed... kui hetkel saab remontida siis võib juhtuda, et pärast sinu üritamisi teed rohkem kahju kui head.

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=119
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

mul pole seda 1500 eeki, ja midagi enam myya ma ei taha (polegi enam miskit myya) lihtsalt tahaks proovida :) ja ytlesin juba,et prooviksin enne mvana turbo peal :) kui persse läheb eks viin siis uue turbo kuskile remonti ,agajah hetkel on 1500 natukese palju minu jaoks , pole hetke lsöögi rahagi, aa kui keegi tööd pakub siis pakkuge :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Probleem ongi just selles, et see ei ole kodus põlveotsas tehtav.
Turbo võll pöörleb üle 100 000 pöörde minutis, see on keskmiselt 15x kiiremini kui väntvõll.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

M-Tech kirjutas:Probleem ongi just selles, et see ei ole kodus põlveotsas tehtav.
Turbo võll pöörleb üle 100 000 pöörde minutis, see on keskmiselt 15x kiiremini kui väntvõll.
tean :) , aga proovimise isu on, ja mis saab juhtuda kõige rohkem? turbo läeb peeti ,selle jaoks mul vedelebki siin yks vana turbo :) , siiski ootan vastust, kas on oleams remont komplekti? ehk siis kogu see pukside staff? turbo labad on korras.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Toivoku kirjutas:
M-Tech kirjutas:Probleem ongi just selles, et see ei ole kodus põlveotsas tehtav.
Turbo võll pöörleb üle 100 000 pöörde minutis, see on keskmiselt 15x kiiremini kui väntvõll.
tean :) , aga proovimise isu on, ja mis saab juhtuda kõige rohkem? turbo läeb peeti ,selle jaoks mul vedelebki siin yks vana turbo :) , siiski ootan vastust, kas on oleams remont komplekti? ehk siis kogu see pukside staff? turbo labad on korras.
see remont komplekt maksab kõvasti rohkem kui turbo remont tartus ;)
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

tõsiselt? mingi vask puksi junn maksba rohkem kui remont? kuidas see saab võimalik olla?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Olen ühe K26 omal käel pilbasteks kiskunud ja ei ütleks et see pronkspuks ainult "pronksjunn" on.
Puksil on veel õlituskanalid ja täpsus peab ka suur olema.
Kuna tegu oli juba väga vigase turboga ei hakanud asjade järjekorda väga täpselt meelde jätma aga
jubinaid pudenes sealt võlli ümbert ära omajagu ning ega ma ei oleks osanud seda pärast ilmselt õieti kokku panna.
Arvesta veel sellega, et ega need jupid ei hiilga ka just oma suurusega.
Ühesõnaga suht LEGO on see sisu.

Kui tahad kindlasti ise teha, siis proovi esialgu see vana turbo pulkadeks võtta ja
vaata kas sa saad aru, mis asjad seal sees on ja mis otstarbeks mingi asi on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta