K:Turbo minu autole
Re: K:Turbo minu autole
Vanema vr6'ega tegu, ehk siis jaajaga süüde.
Aga kui vaja muuta midagi, siis miskine odavam varjant, kuna proge aju ei jaksa kohe osta.
Pole selle aju poolega eriti sina peal.
EDIT: ei aja ilget vóimu kohe taga, lihtsalt et aju saab hiljem ümber vahetada.
Ise arvasin et wg täiesi lahti ja siis alles käima ning kui vaja siis nat sulgeda, pm oletasin óieti et 0.1-0.2 bar max róhk.
Aga kui vaja muuta midagi, siis miskine odavam varjant, kuna proge aju ei jaksa kohe osta.
Pole selle aju poolega eriti sina peal.
EDIT: ei aja ilget vóimu kohe taga, lihtsalt et aju saab hiljem ümber vahetada.
Ise arvasin et wg täiesi lahti ja siis alles käima ning kui vaja siis nat sulgeda, pm oletasin óieti et 0.1-0.2 bar max róhk.
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all 
Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
Re: K:Turbo minu autole
Saab, kõike saab ja saab ka odavalt....tee nii kaugele ära, et turbo on kolde otsas ja õhutorustik kah olemas, siis oleks paras aeg autost ka teema algatada ja poleks tühja rääkimine.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K:Turbo minu autole
Olen neid VR6-e orig. ajusid lahanud ning ka ühe turboprojekti toimima saanud.
Seda mitte küll Eestis.
Kui üldse midagi mitte näppida, siis on tulemuseks väga kiiresti fuel cut ning õhulugeja veakood, kui õhulugeja näit 4.3V ületab.
0.3 bariga ehk mitte või lõpupoole, kuid 0.8 bariga juhtus see juba 4500 rpm juures.
Kui selle peale mõningat asmis kaevamist korda sai, siis ülejäänud oli ainult seadistamise teema ning kõik toimis ilusti.
Seda mitte küll Eestis.
Kui üldse midagi mitte näppida, siis on tulemuseks väga kiiresti fuel cut ning õhulugeja veakood, kui õhulugeja näit 4.3V ületab.
0.3 bariga ehk mitte või lõpupoole, kuid 0.8 bariga juhtus see juba 4500 rpm juures.
Kui selle peale mõningat asmis kaevamist korda sai, siis ülejäänud oli ainult seadistamise teema ning kõik toimis ilusti.
Re: K:Turbo minu autole
palun aidake! autoks mitsubihi lancer 92 a 1,5 66 kw mootoriga. sai turbo peale aretatud [1,9 di kolf] peale puhub 0.6bar-i aga segu tundub natuke lahja olema sest kui kiirendad siis 0,4bar-i pealt nagu tõmme parem aga wg ei anna rohkem maha keerata. vaja oleks segu rikkamaks saaga aga kuidas oleks see kõige lihtsam? originaal ajuga. kas pihustite vahetus aitaks kui jah siis milliseid pihusteid valida? oskab keegi öelda kui suured pihustid praegu peal on pihustite peal sellised numbrid
( n182h. inp-056 . 916) ette tänades.
( n182h. inp-056 . 916) ette tänades.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: K:Turbo minu autole
Sellel variandil peakski olema 182cc pihustid. 13-16 ohmi.
Originaalaju ei oska nagu nii midagi liialt suurenenud õhu hulgaga peale hakata, siis esialgu aitaks sind suuremad pihustid.
Pakkuda sulle 210cc, 240cc ja 275cc. Ise valid mis tahad. Nendega saad asja käima, kuid mitte korda. Kõigiga neist läheb sul tühikäigul ja sel hetkel, kui turbo veel ei puhu suurt miski, segu rikkaks, kuid turbo puhumise aegu enam-vähem talutava poole. Kui veel pikalt antud konditsioonis sõidad, siis detonatsioon ja kolvid sulanud.
Ise paneks esialgu 210cc pihustid (16% suuremad), savi see tühikäik, kuid vähemalt mootor elab mingi aeg. Samas, ja mis siis, et laiali lased nagunii, mingi aeg on ikka fun!
Originaalaju ei oska nagu nii midagi liialt suurenenud õhu hulgaga peale hakata, siis esialgu aitaks sind suuremad pihustid.
Pakkuda sulle 210cc, 240cc ja 275cc. Ise valid mis tahad. Nendega saad asja käima, kuid mitte korda. Kõigiga neist läheb sul tühikäigul ja sel hetkel, kui turbo veel ei puhu suurt miski, segu rikkaks, kuid turbo puhumise aegu enam-vähem talutava poole. Kui veel pikalt antud konditsioonis sõidad, siis detonatsioon ja kolvid sulanud.
Ise paneks esialgu 210cc pihustid (16% suuremad), savi see tühikäik, kuid vähemalt mootor elab mingi aeg. Samas, ja mis siis, et laiali lased nagunii, mingi aeg on ikka fun!

Re: K:Turbo minu autole
Kütuserõhku ka boostiga koos tõsta.
Ehk paigaldada kütuserõhuregulaator , millel ka vaakumi-/rõhuvoolik taga.

Ehk paigaldada kütuserõhuregulaator , millel ka vaakumi-/rõhuvoolik taga.

Re: K:Turbo minu autole
ka sobiksid näiteks 2.0 101kw galandi pihustisd ühed oleks praegu saada. aga kütusrõhu tõstmine esialgu ei aidanud originaal pumbaga, set kui tagasivoolu näpitsaga kinni vajutasid ja proovisin polnud vahet.
Re: K:Turbo minu autole
Sul on ikkagi mõistlikku lähenemist ja progeaju vaja.
Sa võid seal igasuguseid asju katsetada ja proovida ning oodata, kuni laiali läheb (ja seda ta kindlasti teeb) või siis muretseda normaalne juhtimissüsteem ja mõõteseadmed ning eemaldada kitsaskohad...
Sa võid seal igasuguseid asju katsetada ja proovida ning oodata, kuni laiali läheb (ja seda ta kindlasti teeb) või siis muretseda normaalne juhtimissüsteem ja mõõteseadmed ning eemaldada kitsaskohad...
Re: K:Turbo minu autole
Mina arvan, et isegi 210cc pihustid jäävad sinna väga väheseks, isegi alguseks nagu praegu. Kui ma kunagi ka katsetasin sellist tegemist enda 2.0 mootoriga Prelude peal, siis mina panin katsetamiseks 370cc pihustid sinna ja ega see tühikäik praktiliselt ei muutunud, taga oli lihtsalt bensuhaisu rohkem :/
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: K:Turbo minu autole
Kui nüüd tagant järele mõelda, siis panin jah nende 210cc pihustitega väga puusse. (põhjendan: oma autole 450cc tehase poolt ettenähtud ja hetkel 560cc peal, mis on 25% suuremad, sealt kohe tuligi see protsendiline erinevus, mis võiks ok olla, samas sama mootor ilma turbota on 275cc ja tühikäigud tõesti samad vs litraaz)
2.0 101kw Galant on 275cc pihustid.
2.0 101kw Galant on 275cc pihustid.

Re: K:Turbo minu autole
et siis 275cc pihustid võiksid sobida?
Re: K:Turbo minu autole
ja kas sain õigesti aru et mitsu_manicul neid pakkuda?
Re: K:Turbo minu autole
Suuremad pihustid on peaaegu kõige halvem mõte.
Vajaminevas vahemikus kütuserõhu suurendamine on pisut parem.
Vajaminevas vahemikus kütuserõhu suurendamine on pisut parem.
Re: K:Turbo minu autole
kui kütuse rõhku tõsta siis peaks muretsema võimsama pumba. aga kui panna suuremad pihustid siis saaks vaakumi alas kütuse rõhku vähendada et tühikäigul enamvähem käima jääks
Re: K:Turbo minu autole
Mis utiil see pump sul on ?
Palju originaal kütuserõhk on ?
Volkkari lattidel näiteks stock regulaator 4 bar.
Pump kannatab vast 5bar kah ära.
Kui sa rõhku väga palju langetad, siis pihusti tilgub, mitte enam ei pihusta.
Palju originaal kütuserõhk on ?
Volkkari lattidel näiteks stock regulaator 4 bar.
Pump kannatab vast 5bar kah ära.
Kui sa rõhku väga palju langetad, siis pihusti tilgub, mitte enam ei pihusta.