K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Lauri-L
Postitusi: 25
Liitunud: 04.09.2011 20:52
Asukoht: Rakvere

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Lauri-L »

Vanema vr6'ega tegu, ehk siis jaajaga süüde.
Aga kui vaja muuta midagi, siis miskine odavam varjant, kuna proge aju ei jaksa kohe osta.
Pole selle aju poolega eriti sina peal.

EDIT: ei aja ilget vóimu kohe taga, lihtsalt et aju saab hiljem ümber vahetada.
Ise arvasin et wg täiesi lahti ja siis alles käima ning kui vaja siis nat sulgeda, pm oletasin óieti et 0.1-0.2 bar max róhk.
WV Corrado 1.8 118kw - Midagi enamat kapotti all ;)

Turbo - Selleks et väiksed saaksid suurtest jagu !!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas jeff01 »

Saab, kõike saab ja saab ka odavalt....tee nii kaugele ära, et turbo on kolde otsas ja õhutorustik kah olemas, siis oleks paras aeg autost ka teema algatada ja poleks tühja rääkimine.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas prj »

Olen neid VR6-e orig. ajusid lahanud ning ka ühe turboprojekti toimima saanud.
Seda mitte küll Eestis.

Kui üldse midagi mitte näppida, siis on tulemuseks väga kiiresti fuel cut ning õhulugeja veakood, kui õhulugeja näit 4.3V ületab.
0.3 bariga ehk mitte või lõpupoole, kuid 0.8 bariga juhtus see juba 4500 rpm juures.

Kui selle peale mõningat asmis kaevamist korda sai, siis ülejäänud oli ainult seadistamise teema ning kõik toimis ilusti.
tante1
Postitusi: 23
Liitunud: 27.04.2011 14:32

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tante1 »

palun aidake! autoks mitsubihi lancer 92 a 1,5 66 kw mootoriga. sai turbo peale aretatud [1,9 di kolf] peale puhub 0.6bar-i aga segu tundub natuke lahja olema sest kui kiirendad siis 0,4bar-i pealt nagu tõmme parem aga wg ei anna rohkem maha keerata. vaja oleks segu rikkamaks saaga aga kuidas oleks see kõige lihtsam? originaal ajuga. kas pihustite vahetus aitaks kui jah siis milliseid pihusteid valida? oskab keegi öelda kui suured pihustid praegu peal on pihustite peal sellised numbrid
( n182h. inp-056 . 916) ette tänades.
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas mitsu_manic »

Sellel variandil peakski olema 182cc pihustid. 13-16 ohmi.
Originaalaju ei oska nagu nii midagi liialt suurenenud õhu hulgaga peale hakata, siis esialgu aitaks sind suuremad pihustid.
Pakkuda sulle 210cc, 240cc ja 275cc. Ise valid mis tahad. Nendega saad asja käima, kuid mitte korda. Kõigiga neist läheb sul tühikäigul ja sel hetkel, kui turbo veel ei puhu suurt miski, segu rikkaks, kuid turbo puhumise aegu enam-vähem talutava poole. Kui veel pikalt antud konditsioonis sõidad, siis detonatsioon ja kolvid sulanud.

Ise paneks esialgu 210cc pihustid (16% suuremad), savi see tühikäik, kuid vähemalt mootor elab mingi aeg. Samas, ja mis siis, et laiali lased nagunii, mingi aeg on ikka fun! :car
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas KaroK »

Kütuserõhku ka boostiga koos tõsta.
Ehk paigaldada kütuserõhuregulaator , millel ka vaakumi-/rõhuvoolik taga.

Pilt
tante1
Postitusi: 23
Liitunud: 27.04.2011 14:32

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tante1 »

ka sobiksid näiteks 2.0 101kw galandi pihustisd ühed oleks praegu saada. aga kütusrõhu tõstmine esialgu ei aidanud originaal pumbaga, set kui tagasivoolu näpitsaga kinni vajutasid ja proovisin polnud vahet.
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas prj »

Sul on ikkagi mõistlikku lähenemist ja progeaju vaja.

Sa võid seal igasuguseid asju katsetada ja proovida ning oodata, kuni laiali läheb (ja seda ta kindlasti teeb) või siis muretseda normaalne juhtimissüsteem ja mõõteseadmed ning eemaldada kitsaskohad...
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Derik »

Mina arvan, et isegi 210cc pihustid jäävad sinna väga väheseks, isegi alguseks nagu praegu. Kui ma kunagi ka katsetasin sellist tegemist enda 2.0 mootoriga Prelude peal, siis mina panin katsetamiseks 370cc pihustid sinna ja ega see tühikäik praktiliselt ei muutunud, taga oli lihtsalt bensuhaisu rohkem :/
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas mitsu_manic »

Kui nüüd tagant järele mõelda, siis panin jah nende 210cc pihustitega väga puusse. (põhjendan: oma autole 450cc tehase poolt ettenähtud ja hetkel 560cc peal, mis on 25% suuremad, sealt kohe tuligi see protsendiline erinevus, mis võiks ok olla, samas sama mootor ilma turbota on 275cc ja tühikäigud tõesti samad vs litraaz)

2.0 101kw Galant on 275cc pihustid. :)
tante1
Postitusi: 23
Liitunud: 27.04.2011 14:32

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tante1 »

et siis 275cc pihustid võiksid sobida?
tante1
Postitusi: 23
Liitunud: 27.04.2011 14:32

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tante1 »

ja kas sain õigesti aru et mitsu_manicul neid pakkuda?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas KaroK »

Suuremad pihustid on peaaegu kõige halvem mõte.
Vajaminevas vahemikus kütuserõhu suurendamine on pisut parem.
tante1
Postitusi: 23
Liitunud: 27.04.2011 14:32

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tante1 »

kui kütuse rõhku tõsta siis peaks muretsema võimsama pumba. aga kui panna suuremad pihustid siis saaks vaakumi alas kütuse rõhku vähendada et tühikäigul enamvähem käima jääks
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas KaroK »

Mis utiil see pump sul on ?
Palju originaal kütuserõhk on ?
Volkkari lattidel näiteks stock regulaator 4 bar.
Pump kannatab vast 5bar kah ära.
Kui sa rõhku väga palju langetad, siis pihusti tilgub, mitte enam ei pihusta.
Vasta