rõhk kadus ära :S

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Kui ei jõua autot remontida siis ple vaja sellega ka sõitta !!!
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Robo kirjutas:Kui ei jõua autot remontida siis ple vaja sellega ka sõitta !!!
ja pole vaja ka kommenteerida siin igasugustel ;)

laiali sai see turbo võetud, nyyd tahaks proovida ka kokku panna, kust peaks kysima seda nn remont komplekti, räägingi seal kõigepealt vanaturbopeal proovimist, vaat kui kenasti toimima saan siis hakka ntallinnas odava raha eest taastama turbosid :D
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

naljatilk oled:)

kuidas sa tiiviku maha said? kui selle mutter maha keerata valesti siis võib juba kõik se tasakaalust välja minna...

rem komplekti saad usast tellida, teineasi kas sinu turbole seda tehakse niiet treid ise uued puksid :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ma kahtlen väga, et 1500.-eek eest tehakse turboremont koos kuluvate vahetusega ja tasakaalustusega ka veel. Nagu siin juba tõdeti on korralik rem.komplekt juba kallim ning kui turbovõlli balanspink reaalselt ostetud, siis nii odavalt sellega tööd ei tehta.
Toivoku. sind hoiatati kõnepruugi eest juba. Mina 2. korda hoiatama ei hakka !
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

hmm pole miskit valesti öelnud, ikkagi tartus ubati pooleteisttuhande eest ära teha asi, kämmal sees :D igatahes jah tahaksin oma vnaa turbo renoveerimist proovida ja mul pole kahju kui õhku lendab :) aga jah vanad puksid alles, lasein aint veitsa suuremad siis treida kellelgi :) . pakun,et siis ei tule probleeme :) ahha ma purjus :)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Toivoku kirjutas:hmm pole miskit valesti öelnud, ikkagi tartus ubati pooleteisttuhande eest ära teha asi, kämmal sees :D igatahes jah tahaksin oma vnaa turbo renoveerimist proovida ja mul pole kahju kui õhku lendab :) aga jah vanad puksid alles, lasein aint veitsa suuremad siis treida kellelgi :) . pakun,et siis ei tule probleeme :) ahha ma purjus :)
se ei ole sul sr.org et kõvatad oma purjus olemisega...külmaks jätab
kui soovid tehnilist inffi käitu vastavalt sellele mudu pead foorumist eemal olema...
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

ikkagi ei ole ma siiamaani vastust saanud,et kas on olemas nn remontkomplekte?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Toivoku kirjutas:ikkagi ei ole ma siiamaani vastust saanud,et kas on olemas nn remontkomplekte?
on
pöördu karla auto diislikeskusesse... seal tegeleb "pikk" nimeline mees turbode remondiga. mine käi läbi ja uuri palju eegib selle sinu kindla turbo rem.komplekt
asub peterburi mnt susi hotelli juures ;)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

olen kuulnud kõlakaid, et rem. komplekti võib mingi 3-4 sotiga kätte saada, just töö enda keerukus teeb hinnaks 1,5k. See ei ole normaalne, et komplekt on kallim, kui 1,5k.... ega parandajad ise peale ei maksa.

Niipalju võin öelda, et reeglina need, mis odavalt remonditakse ei kesta kaua. a... balantseerimata võll lõhub puksid uuesti jõle kippelt ära, niiet kui ise ära teed ja peale paned, siis selle autoga pikka sõitu mina ette ei võtaks.

Head katsetamist.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

variant 1
http://search.ebay.com/t28-turbo-rebuild_W0QQfnuZ1

teised variandid
http://search.ebay.com/garrett-t3-t4_W0QQfnuZ1

hind kindlasti kallim kui poest ostes aga odav ei ole ja ikkagi ise ei katsetaks kuna puuduvad vahendid ;)
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

peab proovima :) karlasse lähen mingi hetk ja räägin nendega, jyri seal tegi eelmine kord minu autot kui kytusega oli probleem, eks kysin nendelt.

mootorit ma ju ära ei lõhu, ainuke ais mille ära lõhun on vana turbo millest on suht koht savi :P . lihtsalt tuli isu proovida :) homme saan ka oma turbo tyyb iteada, mingi garret on aga täpset marki ma kyll ei tea .
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

niiviisi, sai siis kogu see vooliktue kala kah seal korda tehtud :) , aga siit probleem, naug ennem turbo tõmbas rõhu ylesse lihtsa gaas ivajutamisega ja kuidagi kergemalt, nyyd nagu ikka peab kõvasti tallama,et saaks ming i1,3-4 bari. nagu mis juhtuda võis? kuskilt läbi kyll ei tohiks lasta, proovisin ka wastegatet natukese näppida, huvitav kas mingi puhastus aitaks? või peaks veel wastegatet proovima regullida?
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Toivoku kirjutas:ennem turbo tõmbas rõhu ylesse lihtsa gaas ivajutamisega ja kuidagi kergemalt, nyyd nagu ikka peab kõvasti tallama,et saaks ming i1,3-4 bari. nagu mis juhtuda võis? kuskilt läbi kyll ei tohiks lasta, proovisin ka wastegatet natukese näppida
no kui kindlasti läbi ei lase, siis on aeglase spooli põhjus ikkagi puksides (või laagrites, oleneb turbost) või on tasakaalust väljas. .... mina ehitasin omale rõhutesteri ühest kaanest, lõdviku jupist ja auto kummi ventiilist... ja pumpasin rõhu sisse jalgratta pumbaga(turbo külma poole sissevõttu).... siis kuulasin, et kuskilt läbi ei tuleks... suht ainus viis teada saada, kas lekib või mitte....
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Manokas külge pumbale ja kõrvad võivad puhata :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

M-Tech kirjutas:Manokas külge pumbale ja kõrvad võivad puhata :-D
mis mõttes kõrvad võivad puhata.... manoka pealt näed heal juhul seda, et kuskilt lekib, aga seda näeb juba bosti kella pealt ka, kui see on olemas. Seda, kust kohast lekkib, peab ikka kuulama.... ;)
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta