vw golf III gt

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Marko123
Postitusi: 4
Liitunud: 15.01.2006 12:31

vw golf III gt

Postitus Postitas Marko123 »

Olen siin nüüd enamus teemad siin turbode kohta läbi lugenud, kuid nagu näha on golfide kohta siin väga vähe infi. Oman siis golf III 1,8 gt aastast 1992 (monopritse). Mis tubrot te sellele isendile soovitate ja mis olex see hobuste arv mida kannatavad veel stock jupid
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Turbo võiks olla garret T25 või KKK K24. Mootor sul vist 66kw, see on see eriliselt deforseeritud varjant, 30kw juurde peaks veel mootor kannatama.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Marko123
Postitusi: 4
Liitunud: 15.01.2006 12:31

Postitus Postitas Marko123 »

tähendab et nagu 96kw kokku kannatavad stock jupid?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Jah täpselt 96kw :lol:
Nii ei saa ju kindlalt öelda, sa võid selle mootori ka 66kw juures laiali lasta, samas võid mootori ehitada ka taluma 140kw - RAHA
Täpselt niipalju kestab kui kvaliteetselt ehitad ja mis juppe kasutad.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kristo
Postitusi: 22
Liitunud: 22.10.2005 0:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristo »

zoom1 kirjutas:Turbo võiks olla garret T25 või KKK K24. Mootor sul vist 66kw, see on see eriliselt deforseeritud varjant, 30kw juurde peaks veel mootor kannatama.
Sellest 1,8 66kw veel nõrgem on veel 55 kw'ne. Surveastmed siis vastavalt 10,0 ja 9,0.
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

kuna golfil on nii sisse kui ka väljalase vastu torpeedo plekki siis kerge see installatsioon ei saa olema
isegi tavalise torukolde tegemine on paras ke**
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
Marko123
Postitusi: 4
Liitunud: 15.01.2006 12:31

Postitus Postitas Marko123 »

see golf gt on nüüd müüdud...järgmine kysimus oleks see et kumba golfi tuua kas gti(110kw) või siis vr6? Tahaks autost mingi 170+ kw kätte saada ja kui sinnani pürgida siis mis jupid peax vahetama?
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

too siis juba G60 tollest vast koige lhtsam see 170kw katte saada :roll:
senka
Postitusi: 12
Liitunud: 13.02.2006 14:43

Postitus Postitas senka »

mõlemad variandid on head aga kui tahad vr6 siis soovitan sulle 2,8 sest sellele mootorile mahuvad g60 kolvid sisse,leidma pead ainult plokaane tihendi mis vastu peax.teine variant mida lilhtne ehitada olex on 1.8 g60 mootor,sinna on tarvis ainult dochi kaan ning turbo ja kw hakkavad lendama ma ise ehitan samasugust praegu
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
senka
Postitusi: 12
Liitunud: 13.02.2006 14:43

Postitus Postitas senka »

M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?

seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
senka
Postitusi: 12
Liitunud: 13.02.2006 14:43

Postitus Postitas senka »

M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?

seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
senka
Postitusi: 12
Liitunud: 13.02.2006 14:43

Postitus Postitas senka »

M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?

seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

G60-nel on kolvi pealse ruumala suurem, see tõmbab surveastme alla.
Sõrme augu madalamal olemaise kohapealt mõtlesid lühemat kepsu?

G60 mootori pikemaajaliseks taluvuspiiriks olen mina kuulnud 250hp, kui tõsi see on, seda ei tea.
IMO originaal ajuga võib G60 mootori suuremate modidega suht kiiresti laiali lasta, kuna Digifant ei suuda segu piisavalt rikkana hoida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta